Info
Ten blog rowerowy prowadzi Kuba7033 z miasteczka Wrocław. Mam przejechane z Bikeblogiem 108904.22 kilometrów w tym 23351.49 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.90 km/h i się wcale nie chwalę.Więcej o mnie.
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2024, Listopad16 - 14
- 2024, Październik30 - 50
- 2024, Wrzesień19 - 27
- 2024, Sierpień33 - 67
- 2024, Lipiec50 - 94
- 2024, Czerwiec38 - 89
- 2024, Maj30 - 64
- 2024, Kwiecień24 - 69
- 2024, Marzec29 - 62
- 2024, Luty31 - 50
- 2024, Styczeń25 - 40
- 2023, Grudzień23 - 32
- 2023, Listopad26 - 36
- 2023, Październik21 - 24
- 2023, Wrzesień20 - 22
- 2023, Sierpień38 - 46
- 2023, Lipiec62 - 68
- 2023, Czerwiec59 - 65
- 2023, Maj48 - 50
- 2023, Kwiecień32 - 50
- 2023, Marzec27 - 39
- 2023, Luty17 - 17
- 2023, Styczeń28 - 23
- 2022, Grudzień35 - 11
- 2022, Listopad24 - 29
- 2022, Październik28 - 40
- 2022, Wrzesień28 - 39
- 2022, Sierpień28 - 34
- 2022, Lipiec28 - 46
- 2022, Czerwiec31 - 50
- 2022, Maj31 - 55
- 2022, Kwiecień23 - 46
- 2022, Marzec32 - 49
- 2022, Luty24 - 33
- 2022, Styczeń20 - 20
- 2021, Grudzień25 - 26
- 2021, Listopad25 - 19
- 2021, Październik25 - 29
- 2021, Wrzesień32 - 27
- 2021, Sierpień28 - 27
- 2021, Lipiec37 - 39
- 2021, Czerwiec32 - 33
- 2021, Maj31 - 46
- 2021, Kwiecień26 - 30
- 2021, Marzec28 - 21
- 2021, Luty22 - 12
- 2021, Styczeń24 - 13
- 2020, Grudzień29 - 25
- 2020, Listopad22 - 32
- 2020, Październik29 - 14
- 2020, Wrzesień32 - 8
- 2020, Sierpień33 - 1
- 2020, Lipiec29 - 9
- 2020, Czerwiec27 - 7
- 2020, Maj26 - 9
- 2020, Kwiecień17 - 14
- 2020, Marzec25 - 10
- 2020, Luty29 - 2
- 2020, Styczeń24 - 3
- 2019, Grudzień31 - 2
- 2019, Listopad25 - 5
- 2019, Październik38 - 11
- 2019, Wrzesień33 - 8
- 2019, Sierpień23 - 3
- 2019, Lipiec23 - 7
- 2019, Czerwiec34 - 0
- 2019, Maj39 - 17
- 2019, Kwiecień35 - 0
- 2019, Marzec35 - 2
- 2019, Luty30 - 0
- 2019, Styczeń30 - 0
- 2018, Grudzień31 - 0
- 2018, Listopad33 - 0
- 2018, Październik26 - 0
- 2018, Wrzesień33 - 1
- 2018, Sierpień27 - 0
- 2018, Lipiec45 - 0
- 2018, Czerwiec43 - 2
- 2018, Maj35 - 0
- 2018, Kwiecień34 - 0
- 2018, Marzec19 - 0
- 2018, Luty5 - 0
- 2018, Styczeń10 - 0
- 2017, Grudzień23 - 2
- 2017, Listopad30 - 0
- 2017, Październik30 - 0
- 2017, Wrzesień30 - 0
- 2017, Sierpień37 - 0
- 2017, Lipiec28 - 0
- 2017, Czerwiec39 - 0
- 2017, Maj47 - 0
- 2017, Kwiecień35 - 0
- 2017, Marzec25 - 0
- 2017, Luty18 - 0
- 2017, Styczeń35 - 0
- 2016, Grudzień35 - 2
- 2016, Listopad36 - 0
- 2016, Październik37 - 0
- 2016, Wrzesień33 - 0
- 2016, Sierpień22 - 1
- 2016, Lipiec40 - 0
- 2016, Czerwiec40 - 0
- 2016, Maj40 - 0
- 2016, Kwiecień37 - 0
- 2016, Marzec26 - 0
- 2016, Luty25 - 1
- 2016, Styczeń26 - 6
- 2015, Grudzień28 - 1
- 2015, Listopad25 - 6
- 2015, Październik33 - 1
- 2015, Wrzesień15 - 0
- 2015, Sierpień20 - 0
- 2015, Lipiec34 - 3
- 2015, Czerwiec34 - 0
- 2015, Maj35 - 8
- 2015, Kwiecień29 - 7
- 2015, Marzec26 - 1
- 2015, Luty22 - 3
- 2015, Styczeń27 - 2
- 2014, Grudzień22 - 1
- 2014, Listopad21 - 1
- 2014, Październik17 - 2
- 2014, Wrzesień32 - 4
- 2014, Sierpień31 - 2
- 2014, Lipiec14 - 1
- 2014, Czerwiec17 - 3
- 2014, Maj8 - 0
- 2014, Kwiecień10 - 2
- 2014, Marzec13 - 3
- 2014, Luty17 - 2
- 2014, Styczeń6 - 0
- 2013, Grudzień10 - 5
- 2013, Listopad6 - 2
- 2013, Październik18 - 0
- 2013, Wrzesień28 - 1
- 2013, Sierpień27 - 0
- 2013, Lipiec15 - 1
- 2013, Czerwiec13 - 8
- 2013, Maj14 - 3
- 2013, Kwiecień18 - 5
- 2013, Marzec7 - 5
- 2013, Luty6 - 0
- 2013, Styczeń4 - 0
- 2012, Grudzień5 - 0
- 2012, Listopad7 - 2
- 2012, Październik22 - 1
- 2012, Wrzesień4 - 3
- 2012, Sierpień20 - 2
- 2012, Lipiec21 - 4
- 2012, Czerwiec25 - 3
- 2012, Maj18 - 0
- 2012, Kwiecień11 - 3
- 2012, Marzec14 - 5
- 2012, Luty5 - 0
- 2012, Styczeń5 - 2
- 2011, Grudzień4 - 3
- 2011, Listopad10 - 2
- 2011, Październik10 - 0
- 2011, Wrzesień17 - 0
Wpisy archiwalne w kategorii
po szosach
Dystans całkowity: | 38978.50 km (w terenie 5408.15 km; 13.87%) |
Czas w ruchu: | 1973:02 |
Średnia prędkość: | 19.76 km/h |
Maksymalna prędkość: | 56.24 km/h |
Liczba aktywności: | 678 |
Średnio na aktywność: | 57.49 km i 2h 54m |
Więcej statystyk |
Dane wyjazdu:
71.91 km
15.00 km teren
04:56 h
14.58 km/h:
Maks. pr.:40.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Sellaronda
Środa, 4 września 2024 · dodano: 18.09.2024 | Komentarze 1
To będzie chyba najdłuższy wpis w tym roku, ale to też chyba moja wycieczka roku. Na drugi tydzień urlopu trafiłem w Dolomity - moją ulubioną część Włoch. Ulubioną z kilku powodów, jest tu pięknie to raz, dwa panuje niemiecki porządek i organizacja (np. regularne kursy autobusów, a dla turystów płacących klimatyczne autobusy są gratis w całym Tyrolu południowym> W Lombardii, gdzie też jest pięknie takiego luksusu nie ma. Oczywiście korzystałem podczas pieszych wędrówek - wakacje od samochodu.Trasa na dziś do objazd Masywu Sella - w tym celu musiałem wyjechać z Badii (tu spałem) do Corvary. Dojazd szutrem wzdłuż rzeki Gader.
Nad rzeką Gader w Badii © Kuba7033
Masyw Sassongher © Kuba7033
Po drodze odsłonił się masyw, który był celem objazdu. Na szczyt prowadza tylko szlaki piesze, chodziłem po nim dwa dni wcześniej.
Grupa Sella widziana z La Ili © Kuba7033
W Corvarze zaczyna się trasa objazdowa. Aby wykonać pełne kółko trzeba zdobyć cztery przełęcze - około 50 km, około 1500 m w pionie. Ja jechałem w kolejności Passo Campolongo, Passo Pordoi, Passo Sella i na koniec najłatwiejszy podjazd Passo Gardena. Kto śledzi Giro di Italia, ten wie co to za miejsca.
Sassongher widziany z Corvary © Kuba7033
Podjazd na Passo Campolongo to łatwy podjazd, na 5,5 km tylko 320 metrów w pionie, dobra rozgrzewka przerywana fotostopami.
Corvara i Sassongeher widziany z podjazdu na Passo Campolongo © Kuba7033
Podjazd na Passo Campolongo od Corvary © Kuba7033
Ten pobyt w Dolomitach (to mój pierwszy z rowerem, dwa inne były tylko piesze) zapamiętam jako góry pełne zimowitów w ich łąkowej części.
Zimowity przy drodze na Passo Compolongo © Kuba7033
Setra S515HD na podjeździe na Passo Campolongo © Kuba7033
Masyw Piz dles Conturines widziany z drogi na Campolongo © Kuba7033
Setra S415LE zbliża się do Passo Campolongo © Kuba7033
Pierwsza przełęcz zdobyta, nie było trudno.
Na Passo Campolongo I © Kuba7033
Na Passo Campolongo II © Kuba7033
Setra S415LE wjeżdża na Passo Campolongo © Kuba7033
Teraz pora na zjazd do Arabby, chwilowa przerwa od Tyrolu Południowego, ponieważ miejscowość Arabba znajduje się w Wenecji Eugenejskiej.
Zjazd z Passo Campolongo do Arabby © Kuba7033
Widok na Arabbe i dalej w kierunku Passo Pordoi z drogi na Passo Campolongo © Kuba7033
Na zjeżdzie z Passo Campolongo do Arabby © Kuba7033
W Arabbie I © Kuba7033
W Arabbie II © Kuba7033
Domek z karmnikami w Arabbie © Kuba7033
Kolej na drugi dziś podjazd - Passo Pordoi - 9 km, 630 m w pionie. po drodze przy drodze pasły się krowy, ale też osły i świstaki. Wszystko super - tylko ten ryk motocykli mnie wnerwiał. Przerywał górską ciszę.
Droga z Arabby na Passo Pordoi © Kuba7033
Osły koło Arabby © Kuba7033
Świstak przy drodze na Pordoi © Kuba7033
Widok z drogi na Pordoi w kierunku Arabby © Kuba7033
Krowy u stóp Sass Ciapel © Kuba7033
Zakręty przed Passo Pordoi © Kuba7033
Świstak w pobliżu Passo Pordoi © Kuba7033
Setra S415LE zbliża się do Passo Pordoi © Kuba7033
Przełęcz zdobyta - Pordoi to mocno turystyczne miejsce - jest tu stacja wyciągu, wielkie parkingi i dużo turystów.
Wjazd na Passo Pordoi od Arabby © Kuba7033
Pordoi leży na granicy Wenecji Euganejskiej i Trentino - można spotkać tu autobusy z dwóch regionów. Co prawda dojazd od strony Arabby obsługą autobusy z Tyrolu Południowego
Iveco Crossway i Setra S415LE na Passo Pordoi © Kuba7033
Na Passo Pordoi © Kuba7033
Widok z Passo Pordoi na Sassolungo © Kuba7033
Pomnik Fausto Coppiego © Kuba7033
Jak wspomniałem, Pordoi to miejsce turystyczne, z jednej strony tłum, którego nie lubię. Ale tez sporo autobusów turystycznych - miałem co oglądać, nie tylko góry. Jakby to była Szwajcaria, to pewnie byłby jeszcze pociągi ;).
MAN Lion's Coach na Passo Pordoi © Kuba7033
Setra S415HDH, Volvo 9700 i Mercedes Tourismo na Passo Pordoi © Kuba7033
Volvo 9900 na Passo Pordoi © Kuba7033
Mercedes Tourismo, Setra S516HD i MAN Lion's Coach na Passo Pordoi © Kuba7033
Tablica edukacyjna na Passo Pordoi © Kuba7033
Widok z Passo Pordoi na Sassolungo bardziej z bliska © Kuba7033
MAN Lion's Coach na Passo Pordoi © Kuba7033
Mercedes Intouro na Passo Pordoi © Kuba7033
Na Passo Pordoi © Kuba7033
Tablica pamiątkowa Giro di Italia na Passo Pordoi © Kuba7033
Neoplan Cityliner na tle Sass de Forcia di Mezzo © Kuba7033
Widok z Passo Pordoi w kieurnku Arabby © Kuba7033
MAN Lion's Coach na tle Sasso Becce © Kuba7033
VDL Futura FHD2 na tle Sassolungo stoi na Passo Pordoi © Kuba7033
Neoplan Tourliner na Passo Pordoi © Kuba7033
Setra S516HD na Passo Pordoi © Kuba7033
Irisbus na Passo Pordoi © Kuba7033
Teraz czas na dość długi zjazd, by potem wspinać się na kolejną przełęcz. Niestety podczas zjazdu z Pordoi trochę się pogoda popsuła, zaczęło kropić.
Podjazd na Pordoi od Canazei © Kuba7033
Hotel Pordoi © Kuba7033
Strada del Pordoi © Kuba7033
Rozjazd na Passo Sella i Canazei na tle Piz Ciavazes © Kuba7033
I zaczynamy podjazd na Passo Sella, najwyższą dziś przełęcz - 2240 mnpm, 5,5 km, 400 m w pionie.
Droga na Passo Sella z masywem Sella w tle I © Kuba7033
Droga na Passo Sella z masywem Sella w tle II © Kuba7033
Widok z Passo Sella w kierunku Masywu Marmolady © Kuba7033
Widok w kierunku Passo Sella i Masywu Sassolungo © Kuba7033
Droga na Passo Sella z masywem Sella w tle III © Kuba7033
Widok z Passo Sella na Sassolungo © Kuba7033
Mercedes Tourismo i Neoplan Cityliner na Passo Sella © Kuba7033
Na szczycie było widać nadciagający deszcz.
Widok z Passo Sella w kierunku Canazei © Kuba7033
Mercedes Intouro na Passo Sella © Kuba7033
Mercedes Intouro na Passo Sella © Kuba7033
Na Passo Sella © Kuba7033
Dla mnie legendarny szczyt Sassalungo był w chmurach już - mam z niego dużo wspomnień, piękna wędrówka, którą odbyłem 5 lat temu
Zjazd z Passo Sella w kierunku Val Gardena © Kuba7033
U stóp Sassolungo © Kuba7033
I nadal jeżdżą tu małe wagoniki, do których wsiada się w biegu, jedzie zamkniętym w tym małym pudełku na stojąco. Ciekawe klaustrofobiczne przeżycie.
Wyciąg na Sassolungo © Kuba7033
I dopadł mnie deszcz podczas zjazdu z Passo Sella, dotarłem na parking pod wyżej opisanym wyciągiem i pod dachem przeczekałem - chyba z 30 minut. Ale było zimno, około 10 stopni.
VDL Futura FHD2 pod Passo Sella © Kuba7033
Potem zjazdu ciąg dalszy, mokro wszędzie, więc trzeba ostrożnie.
Sassolungo po deszczu © Kuba7033
Droga na Passo Sella od Plan de Gralba © Kuba7033
I ostatni na dziś podjazd, Passo Gardena - rozbity na dwa etapy przedzielone płaskim fragmentem, w sumie 6 km, 250 m w pionie. Deserek.
Rozjazd na Val Gardena i Passo Gardena © Kuba7033
Sella widziana z podjazdu na Passo Gardena © Kuba7033
Widok na Passo Gardena od strony Val Gardeny © Kuba7033
Mercedes Intouro zjeżdża z Passo Gardena © Kuba7033
Na passo Gardena wjechałem po deszczu w pięknym słońcu. Był czas na podziwianie widoków - gdy byłem tu pieszo 5 lat temu to wszędzie była mgła.
Na Passo Gardena I © Kuba7033
Na Passo Gardena II © Kuba7033
Widok z Passo Gardena w kierunku Corvary © Kuba7033
I pora na zjazd do Corvary by domknąć koło.
Na zjeździe z Passo Gardena do Corvary I © Kuba7033
Na zjeździe z Passo Gardena do Corvary II © Kuba7033
Setra S415LE jedzie na Passo Gardena © Kuba7033
Setra S415LE mija stadko krów w drodze na Passo Gardena © Kuba7033
Setra S415LE na pętli w Colfosco © Kuba7033
W Colfosco © Kuba7033
Fiat 500 w Colfosco © Kuba7033
Tu przed Corvarą kolejna ulewa, w wiosce Colfosco. Przeczekałem pod bankiem i po deszczu ruszyłem do Badii.
W Colfosco podczas ulewy © Kuba7033
W Corvarze po deszczu © Kuba7033
Tatra Phoenix w La Ila © Kuba7033
Smok w Badii © Kuba7033
Super trasa, myślałem, ze da mi bardziej w kość, ale nie było tak trudno. Podjazdy łagodne, choć w sumie wyszło ponad 1900 metrów pionie na 70 km. Na drogach spory ruch, zwłaszcza głośnych motocykli. Ale ponoć w sezonie lipcowo sierpniowym jest jeszcze gorzej. Dwa razy do roku pętla ta jest dostępna tylko dla rowerów - akurat mial być jeden z tych dni pod koniec mojego urlopu. Ale nie chciałem tej trasy odkładać na koniec.
Kategoria Alpy, góry, po szosach
Dane wyjazdu:
34.03 km
0.00 km teren
03:03 h
11.16 km/h:
Maks. pr.:36.20 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Ötztaler Gletscherstraße
Sobota, 31 sierpnia 2024 · dodano: 15.09.2024 | Komentarze 3
Kolejna rowerowa wycieczka alpejska, a w sumie to bardziej kręcenie w miejscu niż jazda - podjazd na teoretycznie najwyższy w Europie asfalt - 2795 m. Teoretycznie, bo wg Wikipedii najwyższy punkt to 3300 m w Granadzie. Na samej drodze też są oznaczone dwa punkty - jeden 2795 m - przy lodowcu Rettenbachgletscher oraz drugi 2830 kawałek dalej przy kolejnym lodowcu do którego nie dotarłem - przeraziłem się zimnego ciemnego tunelu.Ale od początku. Start z wakacyjnego lokum w Sölden z widokami na pastwisko.
Koń i krowa w Sölden © Kuba7033
Po przejechaniu przez pastwisko początek podjazdu i tak przez następne 15 km. Było stromo - maksymalne nachylenia to 13%, średnio około 10-11% Było to czuć. Droga do lodowca jest uczęszczana głownie przez rowerzystów (dziś tłoczno, bo jutro start maratonu, więc sporo braci kolarskiej w miasteczku nocuje) oraz autobusy dla w sumie tylko turystów jeżdżące rano co około 15-20 min.
Iveco Crossway #65 na Ötztaler Gletscherstraße © Kuba7033
Iveco Crossway #65 na Ötztaler Gletscherstraße © Kuba7033
Widok z Ötztaler Gletscherstraße na Sölden © Kuba7033
Podjazd jest na krótko przerwany krótki zjazdem do punktu poboru opłat - rowery oczywiście jadą za darmo.
Ötztaler Gletscherstraße i szczyt Schwarzkogel © Kuba7033
Setra S431 DT przy punkcie poboru opłat na Ötztaler Gletscherstraße © Kuba7033
Iveco Crossway #65 przekracza punkt poboru opłat na Ötztaler Gletscherstraße © Kuba7033
A za punktem jeszcze kawałek prawie płaskiego i znowu do góry. Oczywiście prawie robi tu wielką różnicę. na szczęście widać już cel trasy - lodowiec Rettenbachgletscher.
Widok z Ötztaler Gletscherstraße na Rettenbachgletscher © Kuba7033
Widok na Karleskogel z Solarisem Urbino 12 #28 © Kuba7033
Solaris Urbino 12 #28 zjeżdża w dół przez Ötztaler Gletscherstraße © Kuba7033
Solaris Urbino 12 #40 na Ötztaler Gletscherstraße © Kuba7033
Iveco Crossway #68 z Rettenbachgletscher w tle © Kuba7033
Na koniec ostatnia wspinaczka do parkingu w najwyższym punkcie. Miejsce to jest mocno zaasfaltowane, dlatego, ze zimą jest to raj narciarzy. Jak to na lodowcu, warunki do jazdy na nartach są długo. Z tego tytułu to tu zaczyna się sezon w zjazdach narciarskich FIS World Cup już 26.10.
Solaris Urbino 12 #22 pod Rettenbachgletscher © Kuba7033
Stadion narciarski u stóp Rettenbachgletscher © Kuba7033
I jest cel - najwyższy teoretycznie asfalt Europy.
Najwyższy asfaltowy punkt w Europie © Kuba7033
A ze mam luksus korzystania z roweru górskiego to opuściłem asfaltowe drogi i zjechałem wykąpać Krossa w jeziorze u wrót lodowca. Oczywiście tez pospacerowałem sobie po lodowcu, choć w butach rowerowych to nie było łatwe.
Kross Level A2 u wrót lodowca Rettenbachgletscher © Kuba7033
Trasa na rozpoczęcie sezonu FIS World Cup © Kuba7033
Jak wspomniałem, tunelem można dojechać teoretycznie jeszcze wyżej - ja odpuściłem. Z tunelu wiało takim zimnem, ze masakra. Były tez ostrzeżenia o lodzie na jezdni, a ja nie jestem miłośnikiem rowerowania po lodzie (ale po śniegu owszem). Więc zawróciłem w dół do ciepłej doliny Ötztal.
Tunel do lodowca Tiefenbachgletscher © Kuba7033
Solaris Urbino 12 #33 opuszcza teren lodowca Rettenbachgletscher © Kuba7033
Zjazd krótki, 2 godziny pedałowania pod gorę, a w dół 30 minut. Po drodze postój na fotki krów.
Krowy odpoczywają przy Ötztaler Gletscherstraße © Kuba7033
Krowy wędrują I © Kuba7033
Krowy wędrują II © Kuba7033
Solaris Urbino 12 #28 jedzie do góry po Ötztaler Gletscherstraße © Kuba7033
I już na dole, zjechane bezpiecznie. Fajne doświadczenie z jazdą rowerem na lodowiec, ale jednak bardziej lubię zielone partie Alp. Na rowerowanie wśrod zieleni Alp będzie czas w przyszłym tygodniu.
Krowy i koń w Sölden © Kuba7033
Kategoria Alpy, góry, po szosach, przyroda
Dane wyjazdu:
12.21 km
0.00 km teren
00:44 h
16.65 km/h:
Maks. pr.:36.10 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Söldenrunde zweimal
Piątek, 30 sierpnia 2024 · dodano: 13.09.2024 | Komentarze 2
Dziś za malo było wędrówek, więc jeszcze na koniec dnia zrobiłem sobie dwa kółka po Sölden. Miasteczko przygotowuje się do maratonu, więc wszędzie pełno kolarzy. Za dwa dni, 1.09 odbedzie się maraton około 230 km, 5500 metrów w pionie, tylko dla twardzieli.W Sölden przed maratonem © Kuba7033
W Wald © Kuba7033
Solaris Urbino 12 #42 w Sölden © Kuba7033
Kategoria Alpy, góry, po szosach
Dane wyjazdu:
49.32 km
0.00 km teren
03:38 h
13.57 km/h:
Maks. pr.:36.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Timmelsjoch
Wtorek, 27 sierpnia 2024 · dodano: 13.09.2024 | Komentarze 4
Dzisiaj pierwsze urlopowe porządne rowerowanie - cel przełęcz Timmelsjoch na granicy Austrii i Włoch (po włosku Passo Rombo). Ja ponieważ, lepiej znam niemiecki niż włoski oraz podjeżdżałem przełęcz od strony Austrii, więc będę używać nazwy niemieckiej.Start z noclegowni w Sölden i od razu w górę doliny. Początek trasy drogą krajową, ale ruch tutaj znikomy, to końcówka doliny, droga prowadzi do dwóch miejscowości, które żyją głównie zimą - Vent i Gurgl z różnymi przedrostkami.
Widok na Sölden z wyjazdu w górę doliny © Kuba7033
Z drogi było widać masyw, na który trzeba się wdrapać i objechać wokół, by dotrzeć na przełęcz
Gurglerstrasse z masywem Schermerspitze w tle © Kuba7033
Oraz lodowce na końcu doliny - region doliny Oetztal cechuje się olbrzymią ilością szczytów ponad 3000 metrów oraz lodowców.
Widok na Lodowce na końcu doliny potoku Gurgler Ache © Kuba7033
Przez dolinę co 30 minut kursują autobusy, więc nie mogło u mnie zabraknąć kadrów autobusowych, zwłaszcza, że są to głównie pojazdy polskiej produkcji.
Solaris Urbino 12 #33 w Untergurgl © Kuba7033
W Untergurgl © Kuba7033
Za Unergurgl zaczęła się główna dziś wspinaczka na przełęcz. Najpierw do wioski Hochgurgl, czyli tak naprawdę wielkiej stacji narciarskiej (w listopadzie będą tu zawody w zjeździe na nartach ranki FIS World Cup)
Na drodze do Hochgurgl © Kuba7033
Solaris Urbino 10,5 #38 wraca z Moos in Passerei © Kuba7033
Wjazd do Hochgurgl © Kuba7033
Za Hochgurgl jest punkt poboru opłat za drogę na przełęcz (rowery jadą gratis) oraz stacja wyciągu i muzeum motocykli w jednym. W muzeum kolejny polski motyw dziś.
Solaris Urbino 12 #34 opuszcza punkt poboru opłat © Kuba7033
Maluch w muzeum motocykli w Hochgurgl © Kuba7033
Jedno z pierwszych zdjęć pokazywało, gdzie mam wjechać, teraz widać drogę w dole, z której zdjęcie to było robione. Jeszcze kawałek i przełęcz.
Widok z Hochgurgl na Sölden © Kuba7033
Ale najpierw krótki zjazd, a potem podjazd do przełęczy i kilka serpentyn.
Droga na Timmelsjoch © Kuba7033
To juz ta wysokość, około 2100, gdzie rządzą krowy. Świstaki tez było słychać, ale nie wypatrzyłem żadnego.
Krowy na drodze na Timmelsjoch © Kuba7033
I sukces, przełęcz Timmelsjoch zdobyta. 25 km, 1400 metrów w pionie. Na szczycie fotka dwóch polskich produktów.
Kross Level A2 i Solaris Urbino 12 #34 na Timmelsjoch © Kuba7033
Te serpentyny trzeba było pokonać.
Zakręty przed Timmelsjoch © Kuba7033
Solaris Urbino 12 #34 na przełęczy Timmelsjoch © Kuba7033
Objechany masyw Schermerspitze
Na Przełeczy Timmelsjoch I © Kuba7033
A tu widoki na Włochy
Na Przełeczy Timmelsjoch II © Kuba7033
Na Przełeczy Timmelsjoch III © Kuba7033
Teraz czas na zjazd, ale też kilka krótkich podjazdu. Powrót tą samą drogą co w przeciwną stronę. Ale z innymi widokami, na to co było wcześniej za plecami.
Zjazd i podjazd na powrocie z Timmelsjoch © Kuba7033
VDL Futura FHD2-122 w Hochgurgl © Kuba7033
Widok na Obergurgl z Hochgurgl © Kuba7033
Pług śnieżny w Hochgurgl © Kuba7033
MAN Lion's City #15103 w Untergurgl © Kuba7033
Iveco Crossway #6 na Gurglerstrasse © Kuba7033
Jak wspomniałem, przez całą dolinę co 30 min jeździ autobus i prawie każdy ciąga przyczepkę na rowery. Super.
Iveco Crossway #6 na Gurglerstrasse © Kuba7033
Na koniec wycieczki krótki fotostop pod bazą firmy Ötztaler - tutejszego przewoźnika autobusowego. W swojej flocie ma autobusy Iveco oraz Solarisy.
Baza firmy Ötztaler w Sölden © Kuba7033
Iveco Crossway #12 © Kuba7033
Iveco Crossway #62 © Kuba7033
Teraz czas na odpoczynek. Fajna trasa, szkoda, ze nie dało zrobić jakiejś pętelki. Ale cóż.
Kategoria Alpy, góry, po szosach
Dane wyjazdu:
6.27 km
0.00 km teren
00:28 h
13.44 km/h:
Maks. pr.:32.80 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Söldenrundfahrt
Poniedziałek, 26 sierpnia 2024 · dodano: 12.09.2024 | Komentarze 2
Rowerowa rozgrzewka na początek urlopu. Krótka trasa przed zachodem po miasteczku Sölden w tyrolskiej Dolinie Ötztal. Niby 6 km, a ponad 150 metrów w pionie.Ötztaler Ache w Sölden © Kuba7033
Widok na Sölden z Lärchenstraße © Kuba7033
Wjazd do Grünwald © Kuba7033
Przełom Ötztal Ache w Sölden © Kuba7033
Kategoria góry, po szosach, Alpy
Dane wyjazdu:
86.75 km
31.50 km teren
05:51 h
14.83 km/h:
Maks. pr.:38.70 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Przez Góry Sowie, Kamienne i Wałbrzyskie
Piątek, 16 sierpnia 2024 · dodano: 21.08.2024 | Komentarze 2
Korzystając z wolnego w piątek tegorocznej sierpniówki pojechałem w góry na rower. Zainspirowałem się trochę trasą Tour de Pologne i chciałem zwiedzić okolice Czarnego Boru i Krzeszowa. Miałem też postanowienie, że w tym roku wjadę jeszcze na Walimską i podjazd między Glinnem, a Walimiem. Dziś te dwa cele połączyłem.Niby piątek w długi weekend, a na Dolnym Śląsku obowiązuje roboczy rozkład jazdy - kulturalnie prawie pustym pociągiem o 6:14 z Grabiszyna ruszyłem do Jaworzyny Śląskiej.
Kross w Impulsie 36We-013 © Kuba7033
W Jaworzynie 20 minut na przesiadką na pociąg do Mościska. Korzystając z czasu wolnego kilka kadrów zrobiłem na stacji.
Impuls 36We-013 na stacji Jaworzyna Śląska © Kuba7033
207E-005 na stacji Jaworzyna Śląska © Kuba7033
SM42-1258 na stacji Jaworzyna Śląska © Kuba7033
WM15A na stacji Jaworzyna Śląska © Kuba7033
SA134-025 na stacji Jaworzyna Śląska jako pociąg KD Wilhelm Rotkiewicz © Kuba7033
Nadjechał mój mini pociąg.
SA135-002 na stacji Jaworzyna Śląska © Kuba7033
SA135-002 na stacji Mościsko Dzierżoniowskie © Kuba7033
Takim malutkim pesobusem dojechałem do Mościska. Podupadła stacja na magistrali podusudeckiej, zresztą jak cała magistrala. Mozę kiedyś doczeka się remontu i drugiego toru z elektryfikacją.
Stacja Mościsko Dzierżoniowskie © Kuba7033
Z Mościska początek był płaski do wsi Lutomia Dolna. Po drodze spotkanie z bocianami.
Bociany w pobliżu Mościska I © Kuba7033
Bociany w pobliżu Mościska II © Kuba7033
Bociany w pobliżu Mościska III © Kuba7033
Droga z Mościska w kierunku Lutomi Dolnej © Kuba7033
Za Lutomią Dolną delikatnie pod górę do Lutomi Górnej, a potem leśnym duktem. Po zjeździe z duktu zaczęło się prawdziwe MTB, czyli prowadzenie roweru - trochę gałęzi, droga rozjechana sprzętem drwalskim i ogólnie stromo.
Na zboczu Osiny © Kuba7033
Podejście wynagrodził przejazd łąkami w okolicy Glinna, choć droga słabo widoczna była i bogata w kamienie. Trzeba było uważać.
Droga z Osiny do Glinna © Kuba7033
Widok z Osiny w stronę Gór Wałbrzyskich © Kuba7033
Widok z Osiny na Glinno © Kuba7033
Podjazd z Glinna do Walimia fajnie wszedł, niby 800 m z średnio 10,8%, ale daje w kość jak chce się tempo utrzymać, jest PR 4:22. Z góry ładne widoczki.
Widok na Masyw Włodarza © Kuba7033
Dalej z Walimia pojechałem na Przełęcz Walimską, potem zboczami Wielkiej Sowy do Rzeczki i Sokolca, dalej podjazd na Włodarz i zjazd do Sierpnicy.
Zjazd do Sierpnicy © Kuba7033
Kościół w Sierpnicy © Kuba7033
Z Sierpnicy ruszyłem do Głuszycy.
Droga do Głuszycy z Sierpnicy © Kuba7033
Wiadukt kolejowy w Głuszycy Górnej © Kuba7033
Stacja kolejowa Głuszyca Górna © Kuba7033
W Głuszycy 15 minut przerwy w oczekiwaniu na mijankę dwóch pociągów na najpiękniejszej podobno w Polsce linii kolejowej. Zasłużona przerwa.
SA135-009 na stacji Głuszyca Górna © Kuba7033
SA134-006 na stacji Głuszyca Górna jako KD Sprinter Bystrzyca © Kuba7033
Z Głuszycy ruszyłem na kolejny podjazd, na Przełęcz pod Spiczakiem, po to by zjechać stamtąd do Sokołowska.
Dolina Sokołowca Małego © Kuba7033
Zjazd w Górach Kamiennych © Kuba7033
Z Sokołowska pojechałem w nowe miejsca dla mnie, do Mieroszowa - tu dostałem w kość. Strome podjazdy, temperatura też już była dość wysoka.
W Górach Kamiennych w okolicy Sokołowska © Kuba7033
Dom sołtysa w Kowalowej © Kuba7033
Gospodarstwo w Kowalowej © Kuba7033
Widok na Mieroszów z zboczy Ługowiny © Kuba7033
Okolice Mieroszowa © Kuba7033
Masyw Garbatki © Kuba7033
Kolejna dziś niewidoczna droga i dreptanie z rowerem.
Zarośnięty szlak © Kuba7033
Ale widoczki zacne, wiec nie ma co narzekać.
Śnieżka widziana z okolic Kochanowa © Kuba7033
W Kochanowie pożegnałem na dziś terenowe drogi i asfaltem jechałem do Krzeszowa i następnie do Czarnego Boru i Boguszowa Gorc. ładne okolice, jeszcze tu wrócę napewno.
Krowy w okolicy Gorzeszowa © Kuba7033
Diabelska Maczuga © Kuba7033
Zadrna w Krzeszowie © Kuba7033
Opactwo Cystersów w Krzeszowie © Kuba7033
Kamieniołom melafiru w Grzędach © Kuba7033
W Czarnym Borze © Kuba7033
Potem zboczem Chełmca i zjazd do Wałbrzycha na stację Wałbrzych Miasto.
Impuls 45We-028 na stacji Wałbrzych Miasto © Kuba7033
Do domu wróciłem sprawnie, 10 minut oczekiwania na pociąg, niestety trafiłem na Kamieńczyka do Poznania, było tłoczno, ale znalazłem ostatnie wolne miejsce w pobliżu roweru.
EP07P-2003 z pociągiem Kamieńczyk wjeżdża na stację Wałbrzych Miasto © Kuba7033
Fajna wycieczka. Tylko upał pod koniec dał w kość. Weszło dziś ponad 1700 metrów w pionie,tegoroczny rekord.
Kategoria góry, po szosach
Dane wyjazdu:
77.64 km
27.90 km teren
03:47 h
20.52 km/h:
Maks. pr.:37.10 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Na żurawie sejmiki
Czwartek, 15 sierpnia 2024 · dodano: 21.08.2024 | Komentarze 0
Korzystając z wolnego dnia pojechałem pozbierać brakujące kwadraty w okolicy wsi Bródno i Szczepanów. Na pierwszy kwadrat pojechałem najkrótszą drogą z Wrocławia przez Leśnicę, Mrozów, Lubiatów. Już przed Lubiatowem trafiłem na pierwsze dziś żurawie -ucieszyłem się, były blisko, ładnie pozowały.Pesa Elf2 48Wec-039 na przystanku Wrocław Stadion © Kuba7033
ED72Ac-105 na przystanku Wrocław Stadion © Kuba7033
Solaris Urbino 10,5 #2028 i Urbino 12 #5420 na pętli Leśnica © Kuba7033
Bażant w pobliżu Żurawinca © Kuba7033
Żurawie w Zaborze Wielkim © Kuba7033
W Zaborze Wielkim © Kuba7033
Dymówki na drutach © Kuba7033
Żurawia para koło Zaboru Małego © Kuba7033
Żurawia rodzina koło Zaboru Małego © Kuba7033
Za Lubiatowem spotkałem kolejne.
Żurawie w okolicy Kobylnik © Kuba7033
Potem pojechałem w pierwsze dziś nowe miejsce dla mnie - wał wzdłuż Odry między Zakrzowem a Bródnem. Miejsce bardzo malownicze i dzikie.
Odra w Zakrzowie © Kuba7033
Wróble w okolicy Zakrzowa © Kuba7033
Bażant na wale w pobliżu Zakrzowa © Kuba7033
Sarny w pobliżu Zakrzowa © Kuba7033
Z wału wypatrzyłem jakiegoś wielkiego drapieżnika, podejrzewam, że to bielik. Był daleko, zbliżałem go zoomem cyfrowym niestety, optycznego miałem za mało.
Drapieżny ptak na balocie w pobliżu Zakrzowa © Kuba7033
Sarny nad Odrą w okolicy Bródna © Kuba7033
Kaczki zaszyte w trawach © Kuba7033
Dąb w Bródnie © Kuba7033
Z Bródna pojechałem do Szczepanowa i następnie polną drogą po kolejne 3 kwadraty. W tej okolicy zwykle jeżdżę szosą Szczepanów - Lipnica i pomijałem 3 kwadraty na północ od szosy.
Żurawie w okolicy Szczepanowa © Kuba7033
Żuraw i sarny w okolicy Szczepanowa © Kuba7033
Krowy w pobliżu Lipnicy © Kuba7033
Potem powrót do Szczepanowa wspomnianą szosą i wzdłuż torów pojechałem do Świętego. Po drodze dwa kolejowe spotkanie i jednego żurawie - bardzo liczna grupa żerowała na polu.
Pesa Elf2 4Wec-045 jako przyśpieszony pociąg Malachit mija okolice wsi Szczepanów © Kuba7033
EP07-1010 z IC Mehoffer mija okolice wsi Szczepanów © Kuba7033
Żurawie zgromadzenie w okolicy Szczepanowa © Kuba7033
Pola w okolicy Szczepanowa © Kuba7033
Kotek na ściernisku © Kuba7033
Za Świętym spotkałem kolejną dziś dużą grupę żurawi.
Żuraw w okolicy Świętego I © Kuba7033
Żuraw w okolicy Świętego II © Kuba7033
Żurawie zgromadzenie w okolicy Świętego © Kuba7033
Następnie przez Las Mrozowski i Krępice wróciłem do Wrocławia. W Leśnicy zrobiłem kilka kolejowych kadrów na stacji przez ul. Kosmonautów wróciłęm do domu.
Pesa Elf2 48Wec-035 opuszcza wrocławską Leśnice © Kuba7033
Siemens Vectron 193 379 przejeżdża przez stację Wrocław Leśnica © Kuba7033
ET22-1031 na stacji Wrocław Leśnica © Kuba7033
Impuls 31We-001 wjeżdża na stację Wrocław Leśnica © Kuba7033
PS00 #04 mija stację Wrocław Leśnica © Kuba7033
Solaris Urbino 10,5 #2021 na ul. Trzmielowickiej © Kuba7033
Solaris Urbino 12 #5420 i Urbino 10,5 #2024 na pętli w Leśnicy © Kuba7033
Solaris Urbino 10,5 #2021 i #2024 na pętli w Leśnicy © Kuba7033
Kategoria po szosach, przyroda
Dane wyjazdu:
106.73 km
17.70 km teren
05:36 h
19.06 km/h:
Maks. pr.:35.90 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Na Piknik Tour de Pologne
Niedziela, 11 sierpnia 2024 · dodano: 20.08.2024 | Komentarze 4
Dzisiaj dzień comiesięcznej stówki. Celem dziś było zebranie kwadratów w okolicy Domaniowa. Tym samym powiększyłem mój kwadrat już do wymiaru 31x31.O dziwo nie wpakowałem się dziś w żadną nieprzejezdną, nie istniejącą drogę. Ale podtrzymuje, że południowy wschód od Wrocławia jest nudny.
Dla mnie ten kierunek wiążę się z przebiciem przez miasto, wyjazd przez Oporów i Bielany Wrocławskie.
Impuls 31We-001 wjeżdża na przystanek Wrocław Grabiszyn © Kuba7033
MAN Lion's City #4403 na ul. Klecińskiej © Kuba7033
Mercedes O530 C2 #7451 na ul. Solskiego © Kuba7033
Mercedes O530 #7305 na ul. Solskiego © Kuba7033
Droga z Kobierzyc do Pełczyc © Kuba7033
Nad stawem w Wilczkowie © Kuba7033
Bliźniaki Renault i Irisbus Iliade w Wilczkowie © Kuba7033
Impuls 45We-020 w pobliżu Węgier © Kuba7033
Droga Bogunów - Węgry © Kuba7033
Wszędzie płasko, Masyw Ślęży wygląda za to trochę inaczej - jest widoczna Radunia i przełęcz Tąpadła.
Masyw Ślęży z okolic Węgier © Kuba7033
Pesa Elf2 48Wec-038 jako pociąg relacji Ziębice - Rawicz przejeżdża przez okolicę wsi Węgry © Kuba7033
Polna droga w okolicy Kurczowa © Kuba7033
Na horyzoncie widać Wzgórza Strzelińskie.
Wzgórza Strzelińskie widziane z okolic Kuchar © Kuba7033
Przystanek w Radoszkowicach © Kuba7033
Po żniwach koło Domaniowa © Kuba7033
Krowy koło Domaniowa © Kuba7033
Bruk między Racławicami Wielkimi i Małymi © Kuba7033
Powrotny wjazd do miasta przez Brochów. Na koniec wycieczki miałem w planach zajechać na prezentację drużyn startującego jutro we Wrocławiu 81. Tour de Pologne. Ponieważ, jak wspominałem, trasa mi poszła dość sprawnie dziś, więc miałem trochę luzu do imprezy. Przeczekałem na kolejowym wrocławskim zagłębiu, czyli Brochowie
Pesa Elf2 4Wec-032 opuszcza granice Wrocławia © Kuba7033
EP07-1013 z IC Krakowianka przejeżdża przez wrocławski Brochów © Kuba7033
Impuls 36We-029 opuszcza Wrocław udając się do Kędzierzyna-Koźla © Kuba7033
ET22-774 toczy się kierunku wyjazdu z części towarowej stacji Wrocław Brochów kierunku Opola © Kuba7033
ED161-018+019 jako IC Fredro wjeżdżają w granice Wrocławia © Kuba7033
ED161-018+019 jako IC Fredro wjeżdżają w granice Wrocławia © Kuba7033
Siemens Vectron 170 037 na stacji Wrocław Brochów © Kuba7033
SM42-1255 na stacji Wrocław Brochów © Kuba7033
SM42-1309 w towarzystwie m. in. ET22-898, 1170, 1003 na bazie PKP Cargo na wrocławkim Brochowie © Kuba7033
JT42 66173 oraz ET22-1054 na stacji Wrocław Brochów © Kuba7033
EP07-534 z IC Szyndzielnia zbliża się do stacji Wrocław Brochów © Kuba7033
EP09-007 z IC Matejko mija perony stacji Wrocław Brochów © Kuba7033
Na piknik przyjechałem akurat w momencie, gdy na pętle wjeżdżał Moderus Gamma im. R. Szurkowskiego. Chwilkę pogadałem z motorniczym o dzisiejszej imprezie i pojechałem zobaczyć co tam ciekawego. Liczyłem, ze zobaczę dziś autobusy drużyn kolarskich. Niestety dziś zawodnicy przyjechali autami.
Moderus Gamma #3315 z kolarskim patronem © Kuba7033
Start 81. Tour de Pologne pod Halą Stulecia we Wrocławiu © Kuba7033
Uzupełniłem bidon kranówka o smaku pomarańczy.
Darmowa kranówka na pikniku © Kuba7033
Moderus Gamma #3315 na ul. Wajdy © Kuba7033
Skoda 16T #3013 na ul. Wajdy © Kuba7033
Moderus Gamma #3319 na ul. Wajdy © Kuba7033
Mercedes O530G C2 #8448 na ul. Wajdy © Kuba7033
Fontanna pod Halą Stulecia © Kuba7033
Oznakowanie trasy Tour de Pologne © Kuba7033
Wjazd dyrektora wyścigu Tour de pologne © Kuba7033
Zrobiłem sobie kilka zdjęć z zawodnikami na pamiatkę.
Reprezentacja Polski wraca z prezentacji drużyn © Kuba7033
Auto drużyny Israel Premier Tech © Kuba7033
Auto drużyny Movistar i kolarze Israel Premier Tech Pascal Ackermann i Jakob Fuglsang © Kuba7033
I wróciłem do domu.
VDL Futura FDD2 na ul. Mazowieckiej © Kuba7033
Pocztówka z Wrocławia © Kuba7033
Kategoria po szosach
Dane wyjazdu:
78.50 km
12.40 km teren
03:36 h
21.81 km/h:
Maks. pr.:36.60 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Na Prababkę
Sobota, 10 sierpnia 2024 · dodano: 20.08.2024 | Komentarze 4
W sobotni poranek wybrałem się na Wzgórza Trzebnickie na szybką szutrowo-asfaltową pętelkę. Dojazd na Wzgórza mieszanymi drogami lesno-polnymi. Na Wzgórzach szosowa pętla przez Taczów, Prababkę, Cielętniki, Miłonowice i Krakowiany.Podjazd na Prababkę wyszedł całkiem nieźle, 1:12, ale rekord o 5 sekund krótszy z przed 7 lat nadal nie pobity. Eh, starość.
ED72Ac-106 opuszcza przystanek Wrocław Różanka © Kuba7033
EN57AL-2110+2115 na przystanku Wrocław Różanka © Kuba7033
EN57AL-2110+2115 opuszcza przystanek Wrocław Różanka © Kuba7033
Mercedes O530 C2 #7444 i O530 #7315 na ul. Kamienskiego © Kuba7033
Słoneczniki w Psarach © Kuba7033
Bocian w Malinie © Kuba7033
Sarna na podwórku w Malinie © Kuba7033
Na Prababce - widok na Czachowo © Kuba7033
Na Prababce - widok w stronę Sędzic © Kuba7033
Lamy w Krakowianach © Kuba7033
Droga z Skarszyna do Wrocławia © Kuba7033
Zbliżenie na Wrocław z górki koło Skarszyna © Kuba7033
Na powrocie nieprzypadkowe spotkanie z ciekawą podbijarka. Nie ma co ukrywać, wiedziałem, że tu stoi, więc to tez był powód, że wybrałem na dziś kierunek Wzgórz Trzebnickich.
Jest to maszyna z 1992 roku, wyposażona w agregaty podbijające szlak jak rozjazd, jednocześnie bijąc dwa podkłady (w Polsce jest tylko kilka tego typu maszyn). Jest to jedyna maszyna PLasser&Theurer wyposażona w przyczepkę z małym agregatem, którym można podbić miejsca, w które nie zmieścił się główny agregat. Pomysł tej konstrukcji nie wypalił i więcej maszyn z taką przyczepką nie powstało
Mimo swojego wieku została doposażona w nowy komputer do obsługi geometrii toru i rejestracji wykonanej pracy. Więc mimo swojego wieku w niczym nie ustępuje możliwością pracy maszyn z XXI wieku.
Plasser&Theurer 09-32 Unimat 4S #1011 w Siedlcu - widok od przodu © Kuba7033
Plasser&Theurer 09-32 Unimat 4S #1011 w Siedlcu - widok od tyłu © Kuba7033
Solaris Urbino 12 #5436 i Mercedes O530 #7303 na ul. Kamieńskiego © Kuba7033
Mercedes O530 #7303 na ul. Kamieńskiego © Kuba7033
EN57AL-2116+2109 mijają przystanek Wrocław Różanka © Kuba7033
Impuls 45We-019 zbliża się do przystanku Wrocław Różanka © Kuba7033
Grzywacz na linie nośnej © Kuba7033
Z innych kolejowych ciekawostek trafił mi sie już zupełnie przypadkowo nowiutki Griffin2, w służbie od kilku dni.
EU160-046 z IC Pomorzanin mija przystanek Wrocław Różanka © Kuba7033
ED78-022 na przystanku Wrocław Różanka © Kuba7033
Mercedes O530 C2 #7439 i MAN Lion's City #4416 na ul. Dokerskiej © Kuba7033
Kategoria po szosach, Wzgórza Trzebnickie
Dane wyjazdu:
53.63 km
7.00 km teren
02:30 h
21.45 km/h:
Maks. pr.:32.90 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Do Miękini szosowo-szutrowo
Niedziela, 4 sierpnia 2024 · dodano: 17.08.2024 | Komentarze 4
Dzisiaj trasa bardziej szosowa, po przedwczorajszych deszczach polne drogi jeszcze są nasiąknięte wodą i błotniste. Suche były tylko szutrowe drogi wzdłuż LK275 - skorzystałem z przejezdności kadrów kolejowych. Z przyrodniczych spotkań to z szos w okolicy Prężyc, Miękini można było wypatrzyć żurawie, bociany i sarny.Mercedes O530G C2 #8457 na pętli Tarczyński Arena Królewiecka © Kuba7033
Solaris Urbino 10,5 #2025 na ul. Królewieckiej © Kuba7033
Solaris Urbino 12 #5407 na ul. Brodzkiej © Kuba7033
Mercedes O530G C2 #8471 na ul. Głównej © Kuba7033
Sarna z młodym na opłotkach Pisarzowic © Kuba7033
Solaris Urbino 10,5 #2030 wjeżdża do Pisarzowic © Kuba7033
Sarny w pobliżu Brzezinki Średzkiej © Kuba7033
EN57-2040 wjeżdża na stację Brzezinka Średzka © Kuba7033
Bociany w Brzezince Średzkiej © Kuba7033
Kot w okolicy Prężyc © Kuba7033
Sarny w okolicy Prężyc © Kuba7033
Prężyckie bociany na ściernisku © Kuba7033
Żurawie w okolicy Lenartowic I © Kuba7033
Żurawie w okolicy Lenartowic II © Kuba7033
Żurawie w okolicy Lenartowic III © Kuba7033
Żurawie w okolicy Lenartowic IV © Kuba7033
Żurawie w okolicy Lenartowic V © Kuba7033
Impuls 45We-025 opuszcza stację Księginice © Kuba7033
Remont drogi Białków - Klęka © Kuba7033
Sarny w okolicy Miękini © Kuba7033
Żurawie w okolicy Miękini © Kuba7033
Pesa Elf2 48Wec-039 jako przyśpieszony pociąg Malachit wjeżdża na stację Miękinia © Kuba7033
EP07-1028 z IC Chełmoński mija stację Miękinia © Kuba7033
EP07-361 z IC Mehoffer wyprzedza stojący ET22-794 na stacji Miękinia © Kuba7033
Solaris Urbino 10,5 #2027 w Miękini © Kuba7033
Ukryte sarny przy drodze Miękinia-Mrozów © Kuba7033
Pesa Elf2 48Wec-029+026 jako KD Sprinter Nysa mijają Mrozów © Kuba7033
ET22-794 wjeżdża do wrocławskiej Leśnicy © Kuba7033
SA135-003 wjeżdża do wrocławskiej Leśnicy © Kuba7033
Pesa Elf2 48Wec-033 opuszcza wrocławską Leśnice © Kuba7033
Impuls 31We-001 jako pociąg relacji Zielona Góra Główna - Wrocław Głowny mija Park Złotnicki © Kuba7033
ET22-738 na stacji Wrocław Żerniki © Kuba7033
ET22-761 i ET22-738 na stacji Wrocław Żerniki © Kuba7033
Kategoria po szosach, przyroda