Info

Więcej o mnie.














Moje rowery
Wykres roczny

Archiwum bloga
- 2025, Sierpień5 - 15
- 2025, Lipiec41 - 76
- 2025, Czerwiec36 - 96
- 2025, Maj41 - 94
- 2025, Kwiecień37 - 69
- 2025, Marzec45 - 111
- 2025, Luty29 - 87
- 2025, Styczeń27 - 54
- 2024, Grudzień30 - 86
- 2024, Listopad24 - 42
- 2024, Październik30 - 55
- 2024, Wrzesień19 - 27
- 2024, Sierpień33 - 67
- 2024, Lipiec50 - 94
- 2024, Czerwiec38 - 89
- 2024, Maj30 - 64
- 2024, Kwiecień24 - 69
- 2024, Marzec29 - 62
- 2024, Luty31 - 50
- 2024, Styczeń25 - 40
- 2023, Grudzień23 - 32
- 2023, Listopad26 - 36
- 2023, Październik21 - 24
- 2023, Wrzesień20 - 22
- 2023, Sierpień38 - 46
- 2023, Lipiec62 - 68
- 2023, Czerwiec59 - 65
- 2023, Maj48 - 50
- 2023, Kwiecień32 - 50
- 2023, Marzec27 - 39
- 2023, Luty17 - 17
- 2023, Styczeń28 - 23
- 2022, Grudzień35 - 11
- 2022, Listopad24 - 29
- 2022, Październik28 - 40
- 2022, Wrzesień28 - 39
- 2022, Sierpień28 - 34
- 2022, Lipiec28 - 46
- 2022, Czerwiec31 - 50
- 2022, Maj31 - 55
- 2022, Kwiecień23 - 46
- 2022, Marzec32 - 49
- 2022, Luty24 - 33
- 2022, Styczeń20 - 20
- 2021, Grudzień25 - 26
- 2021, Listopad25 - 19
- 2021, Październik25 - 29
- 2021, Wrzesień32 - 27
- 2021, Sierpień28 - 27
- 2021, Lipiec37 - 39
- 2021, Czerwiec32 - 33
- 2021, Maj31 - 46
- 2021, Kwiecień26 - 30
- 2021, Marzec28 - 21
- 2021, Luty22 - 12
- 2021, Styczeń24 - 13
- 2020, Grudzień29 - 25
- 2020, Listopad22 - 32
- 2020, Październik29 - 14
- 2020, Wrzesień32 - 8
- 2020, Sierpień33 - 1
- 2020, Lipiec29 - 9
- 2020, Czerwiec27 - 7
- 2020, Maj26 - 9
- 2020, Kwiecień17 - 14
- 2020, Marzec25 - 10
- 2020, Luty29 - 2
- 2020, Styczeń24 - 3
- 2019, Grudzień31 - 2
- 2019, Listopad25 - 5
- 2019, Październik38 - 11
- 2019, Wrzesień33 - 8
- 2019, Sierpień23 - 3
- 2019, Lipiec23 - 7
- 2019, Czerwiec34 - 0
- 2019, Maj39 - 17
- 2019, Kwiecień35 - 0
- 2019, Marzec35 - 2
- 2019, Luty30 - 0
- 2019, Styczeń30 - 0
- 2018, Grudzień31 - 0
- 2018, Listopad33 - 0
- 2018, Październik26 - 0
- 2018, Wrzesień33 - 1
- 2018, Sierpień27 - 0
- 2018, Lipiec45 - 0
- 2018, Czerwiec43 - 2
- 2018, Maj35 - 0
- 2018, Kwiecień34 - 0
- 2018, Marzec19 - 0
- 2018, Luty5 - 0
- 2018, Styczeń10 - 0
- 2017, Grudzień23 - 2
- 2017, Listopad30 - 0
- 2017, Październik30 - 0
- 2017, Wrzesień30 - 0
- 2017, Sierpień37 - 0
- 2017, Lipiec28 - 0
- 2017, Czerwiec39 - 0
- 2017, Maj47 - 0
- 2017, Kwiecień35 - 0
- 2017, Marzec25 - 0
- 2017, Luty18 - 0
- 2017, Styczeń35 - 0
- 2016, Grudzień35 - 2
- 2016, Listopad36 - 0
- 2016, Październik37 - 0
- 2016, Wrzesień33 - 0
- 2016, Sierpień22 - 1
- 2016, Lipiec40 - 0
- 2016, Czerwiec40 - 0
- 2016, Maj40 - 0
- 2016, Kwiecień37 - 0
- 2016, Marzec26 - 0
- 2016, Luty25 - 1
- 2016, Styczeń26 - 6
- 2015, Grudzień28 - 1
- 2015, Listopad25 - 6
- 2015, Październik33 - 1
- 2015, Wrzesień15 - 0
- 2015, Sierpień20 - 0
- 2015, Lipiec34 - 3
- 2015, Czerwiec34 - 0
- 2015, Maj35 - 8
- 2015, Kwiecień29 - 7
- 2015, Marzec26 - 1
- 2015, Luty22 - 3
- 2015, Styczeń27 - 2
- 2014, Grudzień22 - 1
- 2014, Listopad21 - 1
- 2014, Październik17 - 2
- 2014, Wrzesień32 - 4
- 2014, Sierpień31 - 2
- 2014, Lipiec14 - 1
- 2014, Czerwiec17 - 3
- 2014, Maj8 - 0
- 2014, Kwiecień10 - 2
- 2014, Marzec13 - 3
- 2014, Luty17 - 2
- 2014, Styczeń6 - 0
- 2013, Grudzień10 - 5
- 2013, Listopad6 - 2
- 2013, Październik18 - 0
- 2013, Wrzesień28 - 1
- 2013, Sierpień27 - 0
- 2013, Lipiec15 - 1
- 2013, Czerwiec13 - 8
- 2013, Maj14 - 3
- 2013, Kwiecień18 - 5
- 2013, Marzec7 - 5
- 2013, Luty6 - 0
- 2013, Styczeń4 - 0
- 2012, Grudzień5 - 0
- 2012, Listopad7 - 2
- 2012, Październik22 - 1
- 2012, Wrzesień4 - 3
- 2012, Sierpień20 - 2
- 2012, Lipiec21 - 4
- 2012, Czerwiec25 - 3
- 2012, Maj18 - 0
- 2012, Kwiecień11 - 3
- 2012, Marzec14 - 5
- 2012, Luty5 - 0
- 2012, Styczeń5 - 2
- 2011, Grudzień4 - 3
- 2011, Listopad10 - 2
- 2011, Październik10 - 0
- 2011, Wrzesień17 - 0
Wpisy archiwalne w miesiącu
Lipiec, 2025
Dystans całkowity: | 1266.11 km (w terenie 305.10 km; 24.10%) |
Czas w ruchu: | 65:26 |
Średnia prędkość: | 19.35 km/h |
Maksymalna prędkość: | 39.80 km/h |
Liczba aktywności: | 41 |
Średnio na aktywność: | 30.88 km i 1h 35m |
Więcej statystyk |
Dane wyjazdu:
82.59 km
18.00 km teren
06:05 h
13.58 km/h:
Maks. pr.:39.80 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Czeskie Karkonosze
Środa, 23 lipca 2025 · dodano: 23.08.2025 | Komentarze 1
Od czerwca do Karpacza wróciły pociągi po 25 latach przerwy. Wykorzystałem to, aby zrobić sobie górską rowerową wyrypę. Plan był ambitny - z Karpacza na Okraj, potem na Modre Sedlo i na koniec wrócić do Polski przez Przełęcz Karkonoską zjechać do Jeleniej Góry - ponad 80 kilometrów i 2500 m w pionie. Drogi szutrowe i asfaltowe. Plan mogła mi pokrzyżować oprócz kondycji pogoda, prognozy były niepewne, ale zaryzykowałem i zdecydowałem się realizować trasę.Mój pierwszy kadr kolejowy z Karpacza na początek:

Pesa SA134-003 na stacji Karpacz © Kuba7033
I w drogę na Okraj. Z Karpacza przez Ścięgny, dalej Żółta drogą do szosy na Okraj.

Widok z okolic wsi Ścięgny na Kotlinę Jeleniogórską © Kuba7033

Żółta Droga na Okraj © Kuba7033

Widok na Góry Kaczawskie i Rudawy z drogi na Okraj © Kuba7033

Naparstnice przy drodze na Okraj © Kuba7033
I witamy w Czechach. Na Okraju zmiana pogody, po polskiej stronie słonecznie, a tu po deszczu z ponurymi chmurami w powietrzu. Typowa cyrkulacja powietrza w Sudetach.

Na przełęczy Okraj © Kuba7033

Iveco Crossway na przełęczy Okraj © Kuba7033
Bardzo lubię architekturę czeską na Okraju. A dziś po raz pierwszy miałem okazję zjechać tu w dół przez Małą Upę w kierunku Pecu. Jest ładnie.

Horni Mala Upa i Śnieżka w tle © Kuba7033

Dolina Cernej Vody © Kuba7033

Architektura w Malej Upie I © Kuba7033

Architektura w Malej Upie II © Kuba7033

Architektura w Malej Upie III © Kuba7033

Iveco Crossway przy Spalonym Młynie © Kuba7033

Widok na Dolinę Upy i wieś Velka Upa © Kuba7033

Droga ponad Velką Upą © Kuba7033
Sam Pec pod Snieżką też przyjemny, myślę, że jeszcze tu wrócę.

Pec pod Śnieżką I © Kuba7033

Pec pod Śnieżką II © Kuba7033

Pec pod Śnieżką III © Kuba7033

Iveco Crossway i SOR CN12 w Pecu pod Śnieżką © Kuba7033
Z Pecu startował podjazd dnia - na Modre Sedlo, najwyższy punkt Karkonoszy oraz całych Sudetów osiągalny legalnie całorocznie rowerem - 1525 mnpm. Sam podjazd to asfaltowa droga różnej jakości o średnim nachyleniu 10,5%, ale są tez fragmenty rzędu 14-17% tak wiec kilka metrów tez rowerem nie jechałem, a prowadziłem. łatwo nie było.

Pec pod Śnieżką IV © Kuba7033

Podjazd na Modre Sedlo - najstromsza część © Kuba7033

Podjazd na Modre Sedlo - okolice Vyrovki © Kuba7033
Pogoda w górnych partiach Karkonoszy również nie dopisywała, ale za to był klimat mroku i walki z samym sobą. Nie ma co ukrywać, ze ze względu na moje ostatnie rodzinne przeżycia była to tez smutna wycieczka dla mnie. Moja śp Mama tak ja kochała Karkonosze i tez mieliśmy plany na wspólne wędrówki w tym roku po karkonoskich szlakach. Niestety, plany będę realizował bez Niej.

We mgle na Zboczu Lucni Hory © Kuba7033
W końcu z mgły wyłoniła się Lucni Bouda, schronisko, gdzie do nie dawna można było zjeść świetne świeże jagodzianki. Co oczywiście nie raz z mamą robiłem. A dziś schronisko dostępne tylko dla nocujących, mamy nie ma tu już. Tylko wspomnienia. Ale może czeski KPN dogada się z dzierżawcą schroniska i zostanie ono ponownie otwarte dla wędrowców.

Widok z Modrego Sedla na Lucni Bouda © Kuba7033
Pod schroniskiem zrobiłem dłuższą przerwę na jedzenie moich zapasów i ruszyłem w drogę powrotną na Modre Sedlo.

Równia pod Śnieżką i Śnieżka we mgle widziane z Lucni Boudy © Kuba7033
Na Modrym Sedle postój pod kapliczką ofiar gór - czeskich. Polski symboliczny cmentarz znajduj się nieopodal stąd w Kotle Łomniczki

Kapliczka ku pamięci ofiar gór © Kuba7033
Na zjeździe mgła się podniosła i mogłem zobaczyć skąd przyjechałem. Po drodze zatrzymała mnie tez dwójka polskich rowerzystów na ebikach, którzy szukali drogi do Pecu. Mieli tylko mapę w telefonie i byli trochę zdziwieni, że mapa pokazuje im drogi do celu, które w rzeczywistości sa oznakowane zakazem ruchu rowerów. No tak, w końcu to park narodowy. W Karkonoszach wolno poruszać się rowerem tylko po szlakach rowerowych, a ich google tego nie uwzględniał. Zaskoczyli się, gdy wyjąłem papierową mapę i wytłumaczyłem im wszystko co i jak, którędy dotrzeć do Pecu (to u mnie normalka, że ludzie biorą mnie za przewodnika górskiego i tubylca w każdych górach, po których wędruje lub jeżdżę, a ja tylko czytam mapę i wszystko wiem co i jak - to dzięki mojej mamie, mam to wyssane z mlekiem). Stwierdzili, ze chyba tez musza sobie "analogową" mapę kupić. Dla mnie to oczywiste, ze w górach papierowa mapa jest niezstąpiona. Ale najbardziej ich zaskoczyło co ja tu robię, tzn., ze dotarłem tu z Karpacza, mam 40 km za sobą, 1700 m w pionie i jadę do Jeleniej Gry przez Spindlerovy Młyn. Myśleli, ze to na dwa dni. A ja szczerze odpowiedziałem, ze nie, za jakieś 4 godziny mam pociąg z Jeleniej do Wrocławia. Gdy to usłyszeli, pożegnali mnie szybo mówiąc to przepraszamy, nie trzymamy, bo nie zdążysz.

Widok na dolinę rogi Certovy Schody - podjazdu na Modre Sedlo © Kuba7033
No to pojechałem dalej, zjazd do Strazne, z widokami na dwie góry z nadajnikami.

Widok na Karkonoskie przedgórze po czeskiej stronie z okolic Dvorskiej Boudy © Kuba7033

Jested widziany ze zjazdu do Strazne © Kuba7033

Stara Szkoła w Strazne © Kuba7033

Widok z Strazne w kierunku Cernej Hory © Kuba7033
A potem już powiedzmy, ze prosta droga do Spindlerovego Młyna. Było tez trochę pod górkę, ale na szczęście tej ściany ze zdjęcia poniżej nie musiałem już podjeżdżać.

Leśna droga z Strazne do Spindlerovego Mlyna © Kuba7033

Zjazd do Spindlerovego Mlyna © Kuba7033

Obrzeża Spindlerovego Mlyna © Kuba7033
W Spindlerovym Młynie postój na Łabą i pożywienie się czeskim lodem. Za chwilę ostatni dziś poważny podjazd - Przełęcz Karkonoska.

Nad Łabą w Spindlerovym Młynie © Kuba7033

Szrenica widziana z Spindlerovego Młyna © Kuba7033

Podjazd na Przełęcz Karkonoską i przypomnienie © Kuba7033

Na Przełęczy Karkonoskiej I © Kuba7033

Na Przełęczy Karkonoskiej II © Kuba7033
O dziwo na przełęcz wjechałem bez kłopotu, dobijając do prawie 2500 m w pionie dziś.

Na Przełęczy Karkonoskiej III © Kuba7033
Teraz paciorek, aby się nie zabić na polskiej drodze na Karkonoską - dziura na dziurze, wyboje. Ostrożnie zjechałem do Przesieki.

Widok z Przełęczy Karkonoskiej w kierunku Kotliny Jeleniogórskiej © Kuba7033

Polska droga na Przełęcz Karkonoską © Kuba7033

Łąka w Przesiece © Kuba7033
Z Przesieki przez las do Jagniątkowa i dalej w dół asfaltem do stacji Jelenia Góra Sobieszów.

Chojnik widziany z Jagniątkowa © Kuba7033

Yutong E12LF #871 na ul. Cieplickiej © Kuba7033
Na stację dotarłem na 30 min przed pociągiem do Wrocławia. Załapałem się jeszcze na spotkanie IC Orzeszkowa ze słynnym w kolejarskim świecie wagonem sypialnym podróżującym na pusto ze Szklarskiej do Warszawy i z powrotem, by następnie ponownie ze Szklarskiej już jako wagon dostępny dla pasażerów wrócić do Warszawy z pociągiem IC Karkonosze.

EP07-1037 z IC Orzeszkowa mija stację Jelenia Góra Sobieszów © Kuba7033

Pesa Elf2 48Wec-040 wjeżdża na stację Jelenia Góra Sobieszów © Kuba7033
Udana wycieczka, mimo chwilowych pogodowych nieprzychylności, setek smutnych momentów związanych z moimi rodzinnymi wspomnieniami z Karkonoszy. Cieszę się, ze podołałem tej trasie, bo nigdy nie zrobiłem ponad 2500 m w pionie na jeden raz.
Kategoria góry, po szosach
Dane wyjazdu:
24.96 km
0.00 km teren
01:18 h
19.20 km/h:
Maks. pr.:34.40 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2008
Misja... pozbierać i przewieźć jabłka
Wtorek, 22 lipca 2025 · dodano: 30.07.2025 | Komentarze 3
Auto od dziś w naprawie, a jabłka lecą. Po pracy pojechałem rowerem zabrać ile się da. Trzeba było wezwać posiłki - brat z kolejnymi sakwami oraz kolega, który sobie tylko kilka na zjedzenie zebrał.Po drodze wizyta na Mikołajowie w popołudniowym szczycie.

Impuls 31We-004 i EN57-2015 na stacji Wrocław Mikołajów © Kuba7033

Impuls 36Weh-013 wjeżdża na stację Wrocław Mikołajów © Kuba7033

EN57-1219 opuszcza stację Wrocław Mikołajów © Kuba7033

Newag Griffin EU160-011 z IC Szkuner mija stację Wrocław Mikołajów © Kuba7033

Impuls 31We-023 jedzie szlakiem Wrocław Popowice - Wrocław Mikołajów © Kuba7033

Mercedes O530G #8308 na ul. Bardzkiej © Kuba7033

Mercedes O530 #7301 na ul. Bardzkiej © Kuba7033

MAN Lion's City G #4633 na ul. Bardzkiej © Kuba7033

Solaris Urbino 8,6 #4500 na ul. Morwowej © Kuba7033

Mercedes O530G C2 #8421 na ul. Legnickiej © Kuba7033
Kategoria miasto
Dane wyjazdu:
3.48 km
0.00 km teren
00:11 h
18.98 km/h:
Maks. pr.:33.40 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
WD
Wtorek, 22 lipca 2025 · dodano: 30.07.2025 | Komentarze 2
Ciąg dalszy naprawy auta, tym razem odstawienie na ostateczną naprawę po diagnostyce.
Pesa Elf2 48Wec-045 jedzie przez gęstwinę słupów trakcyjnych wzdłuż ul. Bystrzyckiej © Kuba7033
Kategoria miasto
Dane wyjazdu:
16.38 km
0.00 km teren
00:49 h
20.06 km/h:
Maks. pr.:36.50 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2008
DPD
Poniedziałek, 21 lipca 2025 · dodano: 29.07.2025 | Komentarze 0
Chyba wkrótce podczas dojazdu do pracy skolekcjonuje kadry każdego Darta w PKP IC.
Pesa Dart ED161-003 jako IC Łużyce mija stację Wrocław Żerniki © Kuba7033
Kategoria praca
Dane wyjazdu:
102.75 km
12.60 km teren
05:06 h
20.15 km/h:
Maks. pr.:37.40 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Kwadraty w okolicy Osieku
Niedziela, 20 lipca 2025 · dodano: 11.08.2025 | Komentarze 4
Lipcowa setka to kolejne zbieranie kwadratów tym razem w Płaskopolsce w pobliżu wsi Osiek i Samborz. Dotarcie tam to wyjazd z Wrocławia przez Samotwór w kierunku Kątów Wrocławskich i dalej do wsi Kostomłoty.
Tiry na tory © Kuba7033

Siemens Vectron 6193 160 na stacji Wrocław Żerniki © Kuba7033

Pesa Elf2 48Wec-034 mija wrocławskie Złotniki © Kuba7033

Myszołów na słupku © Kuba7033

Mercedes O530 C2 #7401 na ul. Jerzmanowskiej © Kuba7033

Widok z wiaduktu na al. 11go Listopada w kierunku Ślęży © Kuba7033

Pesa Dart ED161-013 jako IC Łużyce mija wrocławskie Złotniki, w tle zakłady chemiczne Złotniki © Kuba7033

Bażant w pobliżu Samotworu © Kuba7033

Mercedes Connecto #9568 opuszcza Samotwór © Kuba7033

Bocian w Skałce na wycugu © Kuba7033

Młode bociany ze Skałki w gnieździe © Kuba7033

Dawna żwirownia Stoszyce © Kuba7033

Ptactwo na żwirowni © Kuba7033

DE6400-6480 i Siemens Vectron 193 507 na stacji Kąty Wrocławskie © Kuba7033

Bocian i rzeźba z Piotrowic © Kuba7033

Bociany na dachu © Kuba7033
Nowe okolice przywitały mnie spotkaniem sarny z młodym.

Sarenka z mamą koło Samborza © Kuba7033
I wjechałem na polną drogę, po pierwsze dziś nowe kwadraty, zaczęło się ok, droga prowadziła do wiaduktu nad A4.

Przejezdna droga z Samborza w stronę A4 © Kuba7033

sarna w okolicy Samborza © Kuba7033
Potem było już gorzej - chaszcze takie, ze czasem dało się jechać, czasem tylko prowadzić rower.

Ciężko przejezdna droga z Samborza w stronę A4 © Kuba7033

A4 w okolicy Węzła Gościsław © Kuba7033
Za A4 nie wiele lepiej, ale tylko kilkaset metrów. Potem już trasa bez przygód, każda polna droga była całkiem przejezdna.

Widok z okolic Wichrowa w kierunku Wzgórz Strzegomskich © Kuba7033

Widok z okolic Wichrowa w kierunku Pyszczyńskiej Góry © Kuba7033

Bociany z Gościsławia © Kuba7033

Widok na Mieczków z okolic Osieku © Kuba7033

Polny wjazd do Osieku © Kuba7033

W Osieku © Kuba7033
Pokręciłem mocno po okolicy i wyjechałem z Osieku w kierunku Paździorna w znane już mi rowerowo tereny i przez Stróżę oraz Nową Wieś Kącką wróciłem do Kątów zamykając pętlę. Za Stróżą zrobiłem postój na batona, gdy go tylko napocząłem nadjechała Śnieżka.

Newag Griffin EU160-053 z IC Śnieżka jedzie szlakiem Kąty Wrocławskie - Mietków © Kuba7033
Zjadłem, ruszyłem, po 100 metrach przejazd słyszę, że zaczynać mrugać. Nawrotka i nadjechał pociąg służbowy będący częścią PUNa z krakowskiego Zakładu Maszyn Torowych, który pracował na Podsudeckiej koło Legnicy. PUNa niestety nie trafiłem.

SM42-967 z pociągiem służbowym PKP PLK ZMT Kraków jedzie szlakiem Mietków - Kąty Wrocławskie © Kuba7033
Do Wrocławia już bez fotostopów, w sumie było gorąco i chciałem jak najszybciej wrócić do domu.

Solaris Urbino 12 #5401 na ul. Jerzmanowskiej © Kuba7033
Kwadrat już prawie powiększony, jeszzcze dwie trasy i będzie całkiem ok.
Kategoria po szosach, przyroda
Dane wyjazdu:
54.36 km
0.00 km teren
02:53 h
18.85 km/h:
Maks. pr.:37.90 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Dwie wyprawy po jabłka i nie tylko
Sobota, 19 lipca 2025 · dodano: 30.07.2025 | Komentarze 3
Po porannej wycieczce miałem jechać na działkę autem pozbierać jabłka. Niestety, po ostatniej diagnostyce auto miało doczekać terminu na wtorek na ostateczną naprawę. Sugestia mechanika była taka, ze można jeździć, ale krótko po mieście, bo może paść w każdej chwili. No i padło, pod blokiem przy wyjeździe na działkę. Co było zrobić jak jabłka lecą? Zabrać rower, sakwy i popedałować przez miasto w upale.Po drodze wizyta na Mikołajowie.

EN57FPS-1540+1608 wjeżdża na stację Wrocław Mikołajów © Kuba7033

EN57FPS-1540+1608 opuszcza stację Wrocław Mikołajów © Kuba7033

Kross obładowany jabłkami © Kuba7033
Jabłek było tyle, że część zostawiłem w altance i popołudniu pojechałem raz jeszcze po zbiory. Tym razem dla uatrakcyjnienia jazdy przez miasto z dłuższą przerwą na Mikołajowie i kilkoma spontanicznymi kadrami autobusowymi.

MAN Lion's City G #4606 i Solaris Urbino 12 #5401 na ul. Świeradowskiej © Kuba7033

Mercedes O530 C2 #7432 na ul. Legnickiej © Kuba7033

Pesa Dart ED161-008 jako IC Leśmian na stacji Wrocław Mikołajów © Kuba7033

Impuls 36Weh-013 opuszcza stację Wrocław Mikołajów © Kuba7033

EU07A-001 z IC Pomorzanin mija stację Wrocław Mikołajów © Kuba7033

Mercedes O530 C2 #7428 na ul. Marchijskiej © Kuba7033

Mercedes O530G C2 #8470 na ul. Hubskiej © Kuba7033

Mercedes O530G C2 #8450 na ul. Hubskiej © Kuba7033
Wyjeżdżając z działki podsłuchałem rozmowę sąsiadki z jej synem, którego to syn jest Mikolem. Dopytałem o co chodzi - na Brochowie pojawił się "czeski Vectron z beczkami". Długo mnie nie trzeba było namawiać i do domu wróciłem okrężnie przez Brochów. Faktycznie, stał tam skład beczek z Vectronem z czeskiego Orlena. Dodatkowo jak to na stacji Wrocław Brochów, pociągów nie brakowało.

3E/1M-067 i TEM2-271 na stacji Wrocław Brochów © Kuba7033

SM42-2218 na stacji Wrocław Brochów © Kuba7033

ET22-912, ET22-1179 i cała reszta na bazie PKP Cargo Wrocław Brochów © Kuba7033

Siemens Vectron 383 056 na stacji Wrocław Brochów © Kuba7033

Newag Dragon E6ACT-007+008 na stacji Wrocław Brochów © Kuba7033
Kategoria miasto
Dane wyjazdu:
33.63 km
12.00 km teren
01:44 h
19.40 km/h:
Maks. pr.:34.90 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Zajęczo-gagarowe kółko do Miłoszyna
Sobota, 19 lipca 2025 · dodano: 30.07.2025 | Komentarze 3
W sobotni poranek wybrałem się na trasę do Miłoszyna. Do celu dojechałem odrzańskimi wałami.
Mercedes Tourismo i MAN Lion's Coach pod wrocławskim stadionem © Kuba7033

Solaris Urbino 12 #5402 na pętli Tarczyński Arena Królewiecka © Kuba7033

Kruki na suchym dębie © Kuba7033

Zając i Odra © Kuba7033

Zbliżenie na zająca © Kuba7033
W pobliżu Pracz zdecydowałem, że ostatnio na Praczach nie mam farta to zwierząt, więc do Janówka pojadę przez las. Dobry wybór, bo kawałek przed lasem wypatrzyłem zająca pod wałem.

Zając w pobliżu Nowej Karczmy © Kuba7033

Ptaszek nad Bystrzycą © Kuba7033

Myszołów na modrzewiu © Kuba7033

Dzięcioł zielony z Miłoszyna © Kuba7033
Z Miłoszyna pojechałem do Lasu Mokrzańskiego. Przejeżdżając przez przejazd usłyszałem, ze gdzieś w oddali jedzie pociąg, minęła z minuta i już było widać światła - gagar PMT.

M62-1186 mija wieś Wilkszyn © Kuba7033
Dalej do Leśnicy i powrót przez Jerzmanowo do domu

Mercedes O530G C2 #8479 na tramwajowym Moście Średzkim © Kuba7033

Mercedes O530G C2 #8521 na pętli Leśnica © Kuba7033

Solaris Urbino 10,5 #2032 na pętli Leśnica © Kuba7033

Mercedes O530G C2 #8440 O530 #7340 na pętli Leśnica © Kuba7033

Pesa Elf2 48Wec-036 mija Park Złotnicki © Kuba7033
Dane wyjazdu:
26.48 km
12.60 km teren
01:25 h
18.69 km/h:
Maks. pr.:30.20 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Podeszczowy Janówek o świcie
Piątek, 18 lipca 2025 · dodano: 27.07.2025 | Komentarze 3
Kontynuując mój udział w profilaktycznych badaniach musiałem zarejestrować się do lekarza, co wiązało się z ustawieniem w kolejce do rejestracji chwilę przed 7. A że wschód o 5, nocny deszcz ustał przed wschodem, więc do przychodni pojechałem na około przez Janówek. Zwierzyna po deszczu jeszcze nie wyszła na widok, więc wpis z kadrami komunikacyjnymi głównie.Dziś startuje I Liga, więc po spadku Śląsk gra swój pierwszy mecz w nowym sezonie, tradycyjnie z okazji dnia meczowego autobusy przystrojone są w flagi WKSu.

Impuls 31We-020 na przystanku Wrocław Stadion © Kuba7033

EP07-1046 z IC Swarożyc przejeżdża przez stację Wrocław Pracze © Kuba7033

Po wschodzie na prackiej grobli © Kuba7033

Na janowskiej grobli © Kuba7033

Mercedes O530 #7356 na pętli Pracze Odrzańskie © Kuba7033

Kot z Pracz Odrzańskich © Kuba7033

Mercedes O530 #7307 na ul. Brodzkiej © Kuba7033

Pustułka na balocie na brzegu Odry © Kuba7033

Nad Odrą na Maślicach © Kuba7033

Mercedes O530G C2 #8532 na ul. Maślickiej © Kuba7033

Mercedes O530 #7351 na ul. Maślickiej © Kuba7033

Solaris Urbino 12 #5461 i Mercedes O530G C2 #8477 na ul. Maślickiej © Kuba7033

Mercedes O530G C2 #8477 na ul. Maślickiej © Kuba7033
Dane wyjazdu:
13.55 km
0.00 km teren
00:44 h
18.48 km/h:
Maks. pr.:29.30 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2008
Miasto
Piątek, 18 lipca 2025 · dodano: 19.07.2025 | Komentarze 0
Kategoria miasto
Dane wyjazdu:
8.64 km
0.00 km teren
00:29 h
17.88 km/h:
Maks. pr.:29.70 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2008