Info

Więcej o mnie.














Moje rowery
Wykres roczny

Archiwum bloga
- 2025, Lipiec6 - 4
- 2025, Czerwiec36 - 86
- 2025, Maj41 - 94
- 2025, Kwiecień37 - 69
- 2025, Marzec45 - 111
- 2025, Luty29 - 87
- 2025, Styczeń27 - 54
- 2024, Grudzień30 - 86
- 2024, Listopad24 - 42
- 2024, Październik30 - 55
- 2024, Wrzesień19 - 27
- 2024, Sierpień33 - 67
- 2024, Lipiec50 - 94
- 2024, Czerwiec38 - 89
- 2024, Maj30 - 64
- 2024, Kwiecień24 - 69
- 2024, Marzec29 - 62
- 2024, Luty31 - 50
- 2024, Styczeń25 - 40
- 2023, Grudzień23 - 32
- 2023, Listopad26 - 36
- 2023, Październik21 - 24
- 2023, Wrzesień20 - 22
- 2023, Sierpień38 - 46
- 2023, Lipiec62 - 68
- 2023, Czerwiec59 - 65
- 2023, Maj48 - 50
- 2023, Kwiecień32 - 50
- 2023, Marzec27 - 39
- 2023, Luty17 - 17
- 2023, Styczeń28 - 23
- 2022, Grudzień35 - 11
- 2022, Listopad24 - 29
- 2022, Październik28 - 40
- 2022, Wrzesień28 - 39
- 2022, Sierpień28 - 34
- 2022, Lipiec28 - 46
- 2022, Czerwiec31 - 50
- 2022, Maj31 - 55
- 2022, Kwiecień23 - 46
- 2022, Marzec32 - 49
- 2022, Luty24 - 33
- 2022, Styczeń20 - 20
- 2021, Grudzień25 - 26
- 2021, Listopad25 - 19
- 2021, Październik25 - 29
- 2021, Wrzesień32 - 27
- 2021, Sierpień28 - 27
- 2021, Lipiec37 - 39
- 2021, Czerwiec32 - 33
- 2021, Maj31 - 46
- 2021, Kwiecień26 - 30
- 2021, Marzec28 - 21
- 2021, Luty22 - 12
- 2021, Styczeń24 - 13
- 2020, Grudzień29 - 25
- 2020, Listopad22 - 32
- 2020, Październik29 - 14
- 2020, Wrzesień32 - 8
- 2020, Sierpień33 - 1
- 2020, Lipiec29 - 9
- 2020, Czerwiec27 - 7
- 2020, Maj26 - 9
- 2020, Kwiecień17 - 14
- 2020, Marzec25 - 10
- 2020, Luty29 - 2
- 2020, Styczeń24 - 3
- 2019, Grudzień31 - 2
- 2019, Listopad25 - 5
- 2019, Październik38 - 11
- 2019, Wrzesień33 - 8
- 2019, Sierpień23 - 3
- 2019, Lipiec23 - 7
- 2019, Czerwiec34 - 0
- 2019, Maj39 - 17
- 2019, Kwiecień35 - 0
- 2019, Marzec35 - 2
- 2019, Luty30 - 0
- 2019, Styczeń30 - 0
- 2018, Grudzień31 - 0
- 2018, Listopad33 - 0
- 2018, Październik26 - 0
- 2018, Wrzesień33 - 1
- 2018, Sierpień27 - 0
- 2018, Lipiec45 - 0
- 2018, Czerwiec43 - 2
- 2018, Maj35 - 0
- 2018, Kwiecień34 - 0
- 2018, Marzec19 - 0
- 2018, Luty5 - 0
- 2018, Styczeń10 - 0
- 2017, Grudzień23 - 2
- 2017, Listopad30 - 0
- 2017, Październik30 - 0
- 2017, Wrzesień30 - 0
- 2017, Sierpień37 - 0
- 2017, Lipiec28 - 0
- 2017, Czerwiec39 - 0
- 2017, Maj47 - 0
- 2017, Kwiecień35 - 0
- 2017, Marzec25 - 0
- 2017, Luty18 - 0
- 2017, Styczeń35 - 0
- 2016, Grudzień35 - 2
- 2016, Listopad36 - 0
- 2016, Październik37 - 0
- 2016, Wrzesień33 - 0
- 2016, Sierpień22 - 1
- 2016, Lipiec40 - 0
- 2016, Czerwiec40 - 0
- 2016, Maj40 - 0
- 2016, Kwiecień37 - 0
- 2016, Marzec26 - 0
- 2016, Luty25 - 1
- 2016, Styczeń26 - 6
- 2015, Grudzień28 - 1
- 2015, Listopad25 - 6
- 2015, Październik33 - 1
- 2015, Wrzesień15 - 0
- 2015, Sierpień20 - 0
- 2015, Lipiec34 - 3
- 2015, Czerwiec34 - 0
- 2015, Maj35 - 8
- 2015, Kwiecień29 - 7
- 2015, Marzec26 - 1
- 2015, Luty22 - 3
- 2015, Styczeń27 - 2
- 2014, Grudzień22 - 1
- 2014, Listopad21 - 1
- 2014, Październik17 - 2
- 2014, Wrzesień32 - 4
- 2014, Sierpień31 - 2
- 2014, Lipiec14 - 1
- 2014, Czerwiec17 - 3
- 2014, Maj8 - 0
- 2014, Kwiecień10 - 2
- 2014, Marzec13 - 3
- 2014, Luty17 - 2
- 2014, Styczeń6 - 0
- 2013, Grudzień10 - 5
- 2013, Listopad6 - 2
- 2013, Październik18 - 0
- 2013, Wrzesień28 - 1
- 2013, Sierpień27 - 0
- 2013, Lipiec15 - 1
- 2013, Czerwiec13 - 8
- 2013, Maj14 - 3
- 2013, Kwiecień18 - 5
- 2013, Marzec7 - 5
- 2013, Luty6 - 0
- 2013, Styczeń4 - 0
- 2012, Grudzień5 - 0
- 2012, Listopad7 - 2
- 2012, Październik22 - 1
- 2012, Wrzesień4 - 3
- 2012, Sierpień20 - 2
- 2012, Lipiec21 - 4
- 2012, Czerwiec25 - 3
- 2012, Maj18 - 0
- 2012, Kwiecień11 - 3
- 2012, Marzec14 - 5
- 2012, Luty5 - 0
- 2012, Styczeń5 - 2
- 2011, Grudzień4 - 3
- 2011, Listopad10 - 2
- 2011, Październik10 - 0
- 2011, Wrzesień17 - 0
Wpisy archiwalne w miesiącu
Maj, 2025
Dystans całkowity: | 1266.48 km (w terenie 350.40 km; 27.67%) |
Czas w ruchu: | 63:27 |
Średnia prędkość: | 19.96 km/h |
Maksymalna prędkość: | 47.00 km/h |
Liczba aktywności: | 41 |
Średnio na aktywność: | 30.89 km i 1h 32m |
Więcej statystyk |
Dane wyjazdu:
58.06 km
6.20 km teren
02:49 h
20.61 km/h:
Maks. pr.:34.50 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Majowy poranek w Dolinie Bystrzycy
Sobota, 24 maja 2025 · dodano: 04.06.2025 | Komentarze 2
To już taka regularna tradycja, aby co jakiś czas pojawić się w Nowej Wsi Kąckiej licząc na zajęcze spotkanie. Tak było też dziś, trafiłem łącznie na 5 zajączków - z czego 4 w okolicy Nowej Wsi. Wycieczka w typowo majowym klimacie, zdjęcia mówią same za siebie.
Tarczyński Arena przygotowany na finał ligi konferencji © Kuba7033

Pesa Elf2 48Wec-037 mija wrocławskie glinianki zbliżając się do przystanku Wrocław Stadion © Kuba7033

Bażant na Żernikach © Kuba7033

ET22-1175 na stacji Wrocław Żerniki © Kuba7033

Sarna z Żernik © Kuba7033

Bażant z Żernik I © Kuba7033

Bażant z Żernik II © Kuba7033

Kury bażanta na Żernikach © Kuba7033

Zając na Jerzmanowie © Kuba7033

Bocian z Jerzmanowa © Kuba7033

Widok na Ślężę i Góry Sowie z okolic Małkowic © Kuba7033

Kwitnące spojrzenie na Ślężę © Kuba7033

Pesa Elf2 48Wec-042 jako KD Sprinter Szrenica mija przystanek Sadowice Wrocławskie © Kuba7033

Pesa Elf2 48Wec-038 mija wieś Sadowice © Kuba7033

Sarny w pobliżu Jurczyc © Kuba7033

Zające w pobliżu Nowej Wsi Kąckiej © Kuba7033

Akacjowa droga koło Nowej Wsi Kąckiej © Kuba7033

Zając w oddali © Kuba7033

Pesa Elf2 48Wec-037 mija Nową Wieś Kącką © Kuba7033

SM42 wprowadza skład na teren terminala w Kątach Wrocławskich © Kuba7033

Kot w Kątach Wrocławskich © Kuba7033

Bażant w Kątach Wrocławskich © Kuba7033

Impuls 36Weh-015 jako pociąg KD Wilhelm Rotkiewicz wjeżdża na stację Kąty Wrocławskie, w tle Siemens Vectron 6193 742 i EU07-401 © Kuba7033

Pesa Elf2 48Wec-047 mija wieś Wszemiłowice © Kuba7033
Kategoria Dolina Bystrzycy, po szosach, przyroda
Dane wyjazdu:
9.18 km
0.00 km teren
00:29 h
18.99 km/h:
Maks. pr.:33.90 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2008
Magnolia
Piątek, 23 maja 2025 · dodano: 23.05.2025 | Komentarze 3
Wychodząc z Magnolii zobaczyłem miedzy drzewami jadący pociąg w barwach Kolei Wielkopolskich. Okazało się, ze to nowa używana Pesa sprowadzona z Włoch przez Modertrans i sprzedana do KW na jeździe próbnej. Pogoniłem szybko na Gądowiankę z myślą uchwycenia jej dokumentacyjnie. Udało się.
Pesa SA136-ATR-001 opuszcza stację Wrocław Gądów © Kuba7033
A potem jeszcze dwa takie klasyczne kadry z Nadodrzanki na Kuźnikach.

Siemens Vectron X4EC-049 na stacji Wrocław Kuźniki © Kuba7033

Pesa 48Wec-039 na stacji Wrocław Kuźniki © Kuba7033
Dane wyjazdu:
14.15 km
0.00 km teren
00:41 h
20.71 km/h:
Maks. pr.:33.70 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2008
DPD po raz ostatni na Grabiszyn
Piątek, 23 maja 2025 · dodano: 23.05.2025 | Komentarze 3
No i stało się, po 11 latach bez jednego miesiąca dojeżdżania do pracy rowerem na Grabiszyn pojechałem tak ostatni dzień. Ale nie zmieniam pracy, tylko praca zmienia siedzibę. najbliższy tydzień spędzę prawilnie na homeoffice, a od 2.06 jazda po nowej trasie. Na pożegnanie kilka kolejowych ujęć z dzisiejszej jazdy. Na nowej trasie będzie skromniej, będę przecinał tory tylko 2 razy, a nie 3.
ET41-160 na stacji Wrocław Kuźniki © Kuba7033

Pesa Elf2 48Wec-028 jako pociąg relacji Jelenia Góra - Wrocław Główny jedzie w kierunku podg Grabiszyn © Kuba7033

Pesa Elf2 48Wec-029 jako pociąg relacji Wrocław Główny - Szklarska Poręba Góra opuszcza przystanek Wrocław Grabiszyn © Kuba7033
Dane wyjazdu:
13.66 km
0.00 km teren
00:41 h
19.99 km/h:
Maks. pr.:29.60 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
na i z pociągu
Środa, 21 maja 2025 · dodano: 04.06.2025 | Komentarze 0
Dzisiejszy dzień urlopowy rozpoczęty od dojazdu na stację Wrocław Główny, potem górskie rowerowanie i powrót na Grabiszyn skąd rowerkiem do domu
Impuls 45We-019 na stacji Wrocław Główny jako przyśpieszony pociąg KD Wilczka © Kuba7033

SA134-024 na stacji Kłodzko Miasto © Kuba7033

Impuls 45We-022 na przystanku Wrocław Grabiszyn © Kuba7033

Impuls 36We-016 jedzie wzdłuż ul. Bystrzyckiej © Kuba7033
Kategoria miasto
Dane wyjazdu:
79.15 km
33.50 km teren
05:12 h
15.22 km/h:
Maks. pr.:38.20 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Z Polanicy do Wałbrzycha
Środa, 21 maja 2025 · dodano: 04.06.2025 | Komentarze 3
Od dawna planowałem dzień urlopu na rower, ale zawsze coś było nie tak z prognozą pogody - chłodny maj. Dziś już wyglądało, że będzie ok. I było, cała trasa w krótkim rękawie. Pociągiem dojechałem z Wrocławia do Polanicy, skąd ruszyłem w kierunku Wałbrzycha.
SA134-024 opuszcza stację Polanica-Zdrój © Kuba7033
Zanim opuściłem Polanicę udając się w Góry Stołowe zajrzałem do parku zdrojowego.

Bystrzyca Dusznicka w Polanicy © Kuba7033

Sanatorium Wielka Pieniawa © Kuba7033

Pijalnia w Polanicy © Kuba7033

ul. Parkowa w Polanicy © Kuba7033
Kawałek dalej wjazd do lasu i leśnymi drogami dotarłem do Batorówka.

Las koło Polanicy © Kuba7033

Praski Trakt © Kuba7033

Skały w pobliżu Batorówka © Kuba7033

W Batorówku © Kuba7033

Droga przez Góry Stołowe © Kuba7033
W Górach Stołowych trwa atak kornika, więc jest łyso. Przez taki krajobraz jechałem w kierunku Karłowa.

Kręgielny Trakt © Kuba7033

W pobliżu Karłowa z widokiem na Szczeliniec Wielki © Kuba7033
Za Karłowem wjazd do Czechy w nowe okolice jak dla mnie. W tych stronach byłem tylko w Skalnych Miastach, nie byłem na Broumowskiej Wierchowinie. Trasa narysowałem sobie trochę asfaltami, trochę leśnymi drogami. Wyszło całkiem fajnie, krajobrazowo. Urocze czeskie wioski, jak to mówię słowiańsko niemieckie. Trochę pastwisk, górski krajobraz, piknie. Lubię sudeckie Czechy, zwłaszcza na rowerze.

Przejście graniczne Machovska Lhota/Ostra Góra © Kuba7033

We wsi Machovska Lhota © Kuba7033

Zabudowa we Machovska Lhota © Kuba7033

W pobliżu osady Rerisny © Kuba7033

Szuter przez Brumovską Wierchowinę © Kuba7033

Asfalt przez Brumowską Wierchowinę © Kuba7033

Widok na Ostas z okolic wsi Slavny © Kuba7033

Widok w kierunku skalnych miast z okolic wsi Slavny © Kuba7033

Krowy w okolicy wsi Slavny © Kuba7033

Dziadek Praga V3S © Kuba7033

Irisbus Crossway we wsi Slavny © Kuba7033

Krowy we wsi Slavne © Kuba7033

We wsi Suchy Dul © Kuba7033

Gospodarstwo we wsi Suchy Dul © Kuba7033

Droga Suchy Dul - Hlanov © Kuba7033

Krowy w Suchym Dule © Kuba7033

Kot na łące © Kuba7033

W okolicy wsi Hlavnov © Kuba7033

We wsi Hlavnov © Kuba7033

Góry Suche widziane z okolic Jetrichova © Kuba7033

Jetrichov i Góry Suche © Kuba7033

Mezimesti i Góry Suche © Kuba7033

Droga Jetrichov - Mezimesti © Kuba7033

750 096 na stacji w Mezimesti © Kuba7033
Powrót do Polski był mocno pod górkę, granicę przekraczałem pod Ruprechticickim Szpiczakiem. To był srogi podjazd.

Ruprechtický Špičák widziany z Ruprechtic © Kuba7033

Kot Ruprechticach © Kuba7033
Ale jak każdy trud podjazdu wynagradzany jest widoczkami. Do końca trasy - stacji Wałbrzych miasto czekał mnie przejazd przez Rybnicę Leśną, następnie Góry Wałbrzyskie. Po drodze niestety zaliczyłem trzy gleby, chyba byłem już zmęczony i wyszedł brak wprawy jazdy w SPD. Efekt, dwie rany na lewej dłoni. Kiedyś się zagoją.

W Górach Suchych © Kuba7033

Widok ze zbocza Ruprechtickiego Špičáka w kierunku MEzimesti © Kuba7033

Widok ze zbocza Waligóry w kierunku Gór Sowich © Kuba7033

Andrzejówka © Kuba7033

Kamieniołom w Rybnicy Leśnej © Kuba7033

Dzikowiec z nową wieżą widokową © Kuba7033

Droga do Rybnicy © Kuba7033

Chełmiec widziany ze zbocza Wołowca © Kuba7033

Chełmiec i wałbrzyskie Podgórze I © Kuba7033

Wałbrzyskie Podgórze widziane z zbocza Dłużyny © Kuba7033
Na stację w Wałbrzychu wjechałem 30 sekund za późno. Będąc w tunelu pod torami usłyszałem sygnał odjazdu pociągu do Wrocławia. A że miałem bilet na pociąg KD, nie mogłem skorzystać z nadjeżdżającego za 30 min Kamieńczyka. Zostało mi czekać 70 min na kolejnego KaDeka do Wrocławia. Nie nudziłem się w tym czasie.

Traxx 594 023 czeka na wyjazd ze stacji Wałbrzych Miasto © Kuba7033

Pesa 48Wec-031 wjeżdża na stację Wałbrzych Miasto © Kuba7033

SM42-2508 mija stację Wałbrzych Miasto © Kuba7033

EN57AL-2103+2113 jako pociąg Regio "Kamieńczyk" wjeżdża na stację Wałbrzych Miasto © Kuba7033

EP07-1034 z IC Orzeszkowa wjeżdża na stację Wałbrzych Miasto © Kuba7033

EN57AL-2103+2113 jako pociąg Regio "Kamieńczyk" opuszcza stację Wałbrzych Miasto © Kuba7033

Newag Griffin EU160-064 z IC Pomorzanin stoi na stacji Wałbrzych Miasto © Kuba7033

Impuls 45We-022 wjeżdża na stację Wałbrzych Miasto © Kuba7033
Gdyby nie trzy gleby to mega udana wycieczka. Ale cóż, będę mieć co wspominać, dobrze, że tylko otarcia i mogłem kontynować jazdę zgodnie z planem.
Kategoria góry
Dane wyjazdu:
13.35 km
0.00 km teren
00:39 h
20.54 km/h:
Maks. pr.:35.20 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2008
DPD
Wtorek, 20 maja 2025 · dodano: 20.05.2025 | Komentarze 0
Dane wyjazdu:
35.05 km
0.00 km teren
01:31 h
23.11 km/h:
Maks. pr.:37.30 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Test SPD na Górce w Brzezince
Poniedziałek, 19 maja 2025 · dodano: 22.05.2025 | Komentarze 2
Przedwczoraj testowałem nowe buty na płaskim. Dzisiaj pojechałem sprawdzić jak się podjeżdża pod solidniejszą górkę. Ponieważ było mokro to najsensowniej było się wybrać na asfaltową trasę. Pojechałem na podjazd między Brzezinką Średzką a Brzeziną. To całe 500 metrów podjazdu o nachyleniu około 5%. Tyle co nic, ale na wrocławskie warunki to lokalne Stelvio. Mój rekord to 1:17, dziś zrobiłem w 1:21. Nieźle jak na pierwszy raz będąc przypiętym. W zwykłych butach dawno się do tego czasu nie zbliżyłem. No i najważniejsze póki co, żadnej gleby. Podjeżdżanie w SPDekach bardzo przyjemne, nie trzeba tak naciskać na pedały, jakoś tak łatwiej jedzie się pod górę.
Zjazd do Brzezinki Średzkiej © Kuba7033

Kot w Brzezince Średzkiej © Kuba7033

Ślimak na DDR © Kuba7033

Remont rampy wyładunkowej na stacji Brzezinka Średzka © Kuba7033

Remont rampy wyładunkowej na stacji Brzezinka Średzka © Kuba7033

EP07-1042 z IC Mehoffer mija stację Brzezinka Średzka © Kuba7033

Impuls 31We-005 na stacji Brzezinka Średzka © Kuba7033
Kategoria po szosach
Dane wyjazdu:
4.21 km
0.00 km teren
00:14 h
18.04 km/h:
Maks. pr.:29.90 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2008
Odebrać nowe koło
Poniedziałek, 19 maja 2025 · dodano: 19.05.2025 | Komentarze 0
Dane wyjazdu:
4.52 km
0.00 km teren
00:14 h
19.37 km/h:
Maks. pr.:33.60 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2008
Zakupy robię tu, w moim Lidlu
Poniedziałek, 19 maja 2025 · dodano: 19.05.2025 | Komentarze 0
Kategoria zakupy
Dane wyjazdu:
37.29 km
6.80 km teren
01:54 h
19.63 km/h:
Maks. pr.:38.50 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Rozdziewiczenie SPD
Sobota, 17 maja 2025 · dodano: 22.05.2025 | Komentarze 5
I stało się, długo się nad tym zastanawiałem, czy nadal jeździć w zwykłych butach, czy przypiąć się do roweru. Stare pedały Dartmoora po 75 tys już dogorywały, moje buty się kilka dni temu rozpruły po 4 sezonach. Decyzja zapadła. Efekt poniżej. Dzisiejsza jazda to oswajanie się z nowym stylem pedałowania i przede wszystkim zatrzymywania. O dziwo cała trasa bez ani jednej gleby, ale z dwiema podpórkami - miałem się na szczęście czego chwycić.
Przypięty do roweru © Kuba7033
Jeden z pierwszych postojów na trasie to zamknięty przejazd na Żernikach. Z daleka widać, ze cos jechało, bardzo powoli. Myślałem, ze to jakieś ciężkie brutto. A tu nadjechał skład SMki z FUMem. Miałem farta. To bardzo ciekawy pojazd produkcji Plasser&Theurer z roku 1998. Został dostarczony do Polski w 1998 roku jako skład 7 pojazdów, które w jednym cyklu roboczym miały zwijać starą sieć trakcyjną i rozwijać nową. Skład ten zbudował praktycznie całą polską sieć trakcyjną. Obecnie nie pracuje jako całość, lecz wszystkie pojazdy są rozrzucone po różnych budowach i wykorzystywane tylko do konkretnego celu jak zwijanie sieci, rozwijanie lub tzw. wieszakowanie.
Pojazd o tle ciekawy, że jest jednym z dwóch na świecie mogącym rozwijać dwa druty jezdne i linę nośną w jednym przejeździe. Drugi taki pojazd również wkrótce rozpocznie prace w Polsce, bardzo wkrótce. pozostałe o ile się nie mylę 7 pojazdów pracuje w trybie jednego drutu i jednej liny np. w Dani, Szwajcarii.
Drugi napotkany pojazd to FKW2 - w skrócie to platforma z wypornica do wypierania rozwiniętej sieci podczas jej wieszakowania - czyli mocowania drutów jezdnych do liny nośnej.

SM42-9570 prowadzi skład z FUMem 100 #719 oraz FKW2 #726 przez stację Wrocław Żerniki © Kuba7033

Skład z FUMem 100 #719 i FKW2 #726 na stacji Wrocław Żerniki © Kuba7033
Z drugiej strony nadjechał nudny na dolnośląskich torach Elf2

Pesa 48Wec-042 jako KD Sprinter Skora mija stację Wrocław Żerniki © Kuba7033
Dalsza część trasy pętelka przez Samotwór, Gałów do Zakrzyc i powrót przez Lutynie, Las Ratyński i Leśnicę.

Mercedes O530G C2 #8434 na ul. Żernickiej © Kuba7033

Isuzu Citylife #1005 na ul. Samotworskiej © Kuba7033

Droga polna w Samotworze © Kuba7033

Widok na Skałkę i Ślężę z Samotworu © Kuba7033

Kot się wypiął i poszedł © Kuba7033

Faceliowe pole z widokiem na Zakrzyce © Kuba7033

Faceliowe pole z widokiem na Gałów I © Kuba7033

Faceliowe pole z widokiem na Gałów II © Kuba7033

Faceliowe pole z widokiem na Gałów III © Kuba7033

Dębowa aleja między Leśnicą a Lasem Ratyńskim © Kuba7033

Kasztanowa ul. Batorego © Kuba7033

Pesa Elf2 48Wec-043 wjeżdża na stację Wrocław Leśnica © Kuba7033

Impuls 31We-020 rusza ze stacji Wrocław Leśnica © Kuba7033

Kot na samochodzie © Kuba7033
Kategoria Dolina Bystrzycy, po szosach