Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kuba7033 z miasteczka Wrocław. Mam przejechane z Bikeblogiem 107406.98 kilometrów w tym 22991.39 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.89 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Kuba7033.bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w miesiącu

Wrzesień, 2023

Dystans całkowity:642.11 km (w terenie 126.10 km; 19.64%)
Czas w ruchu:36:12
Średnia prędkość:17.74 km/h
Maksymalna prędkość:42.10 km/h
Liczba aktywności:20
Średnio na aktywność:32.11 km i 1h 48m
Więcej statystyk
Dane wyjazdu:
6.46 km 0.00 km teren
00:20 h 19.38 km/h:
Maks. pr.:32.60 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

PD

Czwartek, 21 września 2023 · dodano: 23.09.2023 | Komentarze 0

Kategoria miasto, praca


Dane wyjazdu:
6.91 km 0.00 km teren
00:21 h 19.74 km/h:
Maks. pr.:30.80 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

DP

Poniedziałek, 18 września 2023 · dodano: 23.09.2023 | Komentarze 0

Kategoria miasto, praca


Dane wyjazdu:
61.26 km 9.60 km teren
03:13 h 19.04 km/h:
Maks. pr.:39.70 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Dolina Bystrzycy

Niedziela, 17 września 2023 · dodano: 04.10.2023 | Komentarze 2

Koniec wakacji, wracam na stare trasy. Dziś trasa do Nowej Wsi Kąckiej spotkać zająca. Na szczęście zająca spotkałem. Po drodze trochę kadrów kolejowych wpadło - przedsmak najbliżsego tyogdnia który spędzę na targach Trako w Gdańsku bez roweru niestety.
Siemens ES 64 F4 189-202 na stacji Wrocław Żerniki
Siemens ES 64 F4 189-202 na stacji Wrocław Żerniki © Kuba7033

Pesa Elf2 48Wec-036 wjeżdża na stację Wrocław Żerniki
Pesa Elf2 48Wec-036 wjeżdża na stację Wrocław Żerniki © Kuba7033


Mercedes O530 #7312 na ul. Jerzmanowskiej
Mercedes O530 #7312 na ul. Jerzmanowskiej © Kuba7033

Na samotworskich polach
Na samotworskich polach © Kuba7033

Impuls 45We-021jako pociąg relacji Jelenia Góra - Wrocław Główny mija Jurczyce
Impuls 45We-021jako pociąg relacji Jelenia Góra - Wrocław Główny mija Jurczyce © Kuba7033

Zając koło Nowej Wsi Kąckiej
Zając koło Nowej Wsi Kąckiej © Kuba7033

EP07P-2005 z pociągiem Kamieńczyk mija Nową Wieś Kącka w drodze do Szklarskiej Poręby
EP07P-2005 z pociągiem Kamieńczyk mija Nową Wieś Kącka w drodze do Szklarskiej Poręby © Kuba7033

ET22-1035 i ET22-753 przejeżdżają przez Katy Wrocławskie
ET22-1035 i ET22-753 przejeżdżają przez Katy Wrocławskie © Kuba7033

Siemens Vectron 193 783 i SM42-2664 na stacji Kąty Wrocławskie
Siemens Vectron 193 783 i SM42-2664 na stacji Kąty Wrocławskie © Kuba7033

DE6400-6486 manewruje w Kątach Wrocławskich
DE6400-6486 manewruje w Kątach Wrocławskich © Kuba7033

Czapla w okolicy Wszemiłowic
Czapla w okolicy Wszemiłowic © Kuba7033

Myszołów w okolicy Wszemiłowic
Myszołów w okolicy Wszemiłowic © Kuba7033

Helikopter LPR nad Jarnołtowem
Helikopter LPR nad Jarnołtowem © Kuba7033

Solaris Urbino 12 #2016 na ul. Gromadzkiej
Solaris Urbino 12 #2016 na ul. Gromadzkiej © Kuba7033

Autosan Sancity M10LF #025 na ul. Gromadzkiej
Autosan Sancity M10LF #025 na ul. Gromadzkiej © Kuba7033

Mercedes O530 #7320 na pętli Ratyń
Mercedes O530 #7320 na pętli Ratyń © Kuba7033

Zwalona gałąź w Parku Żernickim
Zwalona gałąź w Parku Żernickim © Kuba7033

Siemens ES 64 F4 189-840 mija stację Wrocław Żerniki
Siemens ES 64 F4 189-840 mija stację Wrocław Żerniki © Kuba7033

ET41-061 mija stację Wrocław Żerniki
ET41-061 mija stację Wrocław Żerniki © Kuba7033

Dane wyjazdu:
13.54 km 0.00 km teren
00:41 h 19.81 km/h:
Maks. pr.:34.20 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Misja miód

Sobota, 16 września 2023 · dodano: 17.09.2023 | Komentarze 0

Kategoria zakupy, miasto


Dane wyjazdu:
40.88 km 0.70 km teren
02:47 h 14.69 km/h:
Maks. pr.:35.50 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Giro Costermano sul Garda

Czwartek, 14 września 2023 · dodano: 04.10.2023 | Komentarze 2

Z Austrii do Włoch niedaleko - ale z pomocą auta trafiłem nad Gardę. Krótki pobyt, ale jeden dzień spędzony na rowerze w południowo wschodniej części Jeziora Garda. Wycieczka we włoskich klimatach przez włoskie wioski, z widokami na Gardę, Alpy i winnice. Trasa zaczęła się od podjazdu o długości 7 km do wsi Lumino. 
Podjazd do Gaon
Podjazd do Gaon © Kuba7033

W Gaon
W Gaon © Kuba7033

Lumino to pięknie położna malutka wioska-miasteczko
Lumini
Lumini © Kuba7033

W Lumini
W Lumini © Kuba7033

Potem zjazd w kierunku Jeziora Garda z widokami a Alpy i samo jezioro.
Widok z Contrada Capra na Jezioro Garda
Widok z Contrada Capra na Jezioro Garda © Kuba7033

Widok na Ca Sartori
Widok na Ca Sartori © Kuba7033

Kross z widokiem na Gardę
Kross z widokiem na Gardę © Kuba7033

Via Monte Baldo
Via Monte Baldo © Kuba7033

Były też osiołki.
Osiołki w Albisano
Osiołki w Albisano © Kuba7033

W Albisano
W Albisano © Kuba7033

Torri del Benaco i Jezioro Garda
Torri del Benaco i Jezioro Garda © Kuba7033

Oraz spotkałem ciekawy znak, włosi mają osobne znaki na dziki i zwierzynę kopytną
Uwaga dziki
Uwaga dziki © Kuba7033

Część górska Gardy miała dużo lepsza widoczną, część równinna zamglona.
Słaba widoczność nad Gardą z Via Vacce
Słaba widoczność nad Gardą z Via Vacce © Kuba7033

Po zjechaniu nad jezioro do miejscowości Garda krótki popas nad brzegiem i dalej wzdłuż jeziora do miejscowości Bardolino
Monte Luppia widziana z miejscowości Garda
Monte Luppia widziana z miejscowości Garda © Kuba7033

Kaczka uciekinier
Kaczka uciekinier © Kuba7033

Mewa, kormoran i statek na Gardzie
Mewa, kormoran i statek na Gardzie © Kuba7033

Łódki na Gardzie
Łódki na Gardzie © Kuba7033

W Bardolino kolejny podjazd już w kierunku wakacyjnego lokum. Po drodze winnice i piękne krzewy oleandrów
Via San Colombano
Via San Colombano © Kuba7033

Oleandry przy Strada del Monvei w Bardolino
Oleandry przy Strada del Monvei w Bardolino © Kuba7033

W Coletto
W Coletto © Kuba7033

Winnice w okolicy Zuane di Sopra
Winnice w okolicy Zuane di Sopra © Kuba7033

A na koniec wizyta we wsi Platano, gdzie rosną stare okazałe platany.
W Platano
W Platano © Kuba7033

Platan w Platano
Platan w Platano © Kuba7033

Rejon Gardy jest bardzo ciekawy, mam nadzieję że jeszcze tu wrócę z rowerem na dłużej niż 2 dni. 
Kategoria po szosach, góry, Alpy


Dane wyjazdu:
45.42 km 3.60 km teren
03:25 h 13.29 km/h:
Maks. pr.:36.20 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Stilluptal

Poniedziałek, 11 września 2023 · dodano: 04.10.2023 | Komentarze 2

Na pożegnanie z Zillertal wycieczka do Doliny Stilluptal. Jest to dolina z sztucznym zbiornikiem - jednym z 5 w Zillertalu, jednak jedynym zakończonym ziemną tamą. Do zbiornika prowadzi płatana dla aut droga, rowery jadą za darmo. Podjazd zaczyna się Mayrhofen.
Droga z Ramsau do Mayrhofen
Droga z Ramsau do Mayrhofen © Kuba7033

Masyw Penken ponad Mayrhofen
Masyw Penken ponad Mayrhofen © Kuba7033

Mautstelle na drodze do Stilluptal
Mautstelle na drodze do Stilluptal © Kuba7033

Droga prowadzi przez las z chwilowymi widokami na ZIllertal, nachylenie to maks 13 % punktowo, zwykle około 7-10%.
Widok na Mayrhofen ze zbocza Ahorna
Widok na Mayrhofen ze zbocza Ahorna © Kuba7033

Leśna część drogi do Stilluptal
Leśna część drogi do Stilluptal © Kuba7033

Potem wjeżdża się w wąwóz potoku Stillupbach.
Droga wzdluż Stillupbach
Droga wzdluż Stillupbach © Kuba7033

Kozy w Stilluptal
Kozy w Stilluptal © Kuba7033

A po około 2 km dolina się rozszerza na typową alpejską ukształtną dolinę polodowcową.
Stilluptal rozszerza się
Stilluptal rozszerza się © Kuba7033

Gdy dolina jest szeroka pojawia się pierwszy dom.
Alpenhaus Lacknerbrunn
Alpenhaus Lacknerbrunn © Kuba7033

Krowy w Stilluptal I
Krowy w Stilluptal I © Kuba7033

I po kolejnym kilometrze jest się u stóp tamy zbiornika Stillupspeicher. 
Tama na zbiorniku Stilluptal
Tama na zbiorniku Stilluptal © Kuba7033

Przy zbiorniku kończy się droga dla aut, a rowerem można jechać dalej w kierunku lodowca. Po drodze są dwa tunele.
Tunel wzdłuż zbiornika Stillupspeicher
Tunel wzdłuż zbiornika Stillupspeicher © Kuba7033

Zbiornik Stillupspeicher
Zbiornik Stillupspeicher © Kuba7033

A potem już tylko krowy i turyści wędrujący dnem doliny.
Krowy w Stilluptal II
Krowy w Stilluptal II © Kuba7033

Dolina Stilllup słynie z wielu wodospadów. Na mnie wrażenia nie zrobiły, to bardziej cieknąca woda po skale niż wodospady. Możliwe, ze dlatego że jest sucho i mało wody płynie. Może w trakcie roztopów są efektowne.
Jeden z wielu wodospadów w Stilluptal
Jeden z wielu wodospadów w Stilluptal © Kuba7033

W Stilluptal
W Stilluptal © Kuba7033

I tak szosą a potem szutrem dotarłem prawie pod lodowiec Loefflerkees na głównym grzbiecie Alp na zboczach szczytu Kleiner Loeffler
Loefflerkees na końcu Stilluptal
Loefflerkees na końcu Stilluptal © Kuba7033

Powrót jak to podczas wyjazdów w ślepą dolinę tą samą drogą. Ale pomimo tej samej powrotnej drogi to widoki jednak trochę inne, więc nudno nie było.
Sklepik samoobsługowy przy szlaku
Sklepik samoobsługowy przy szlaku © Kuba7033

W Stilluptal z widokiem na Loefflerkees
W Stilluptal z widokiem na Loefflerkees © Kuba7033

Na koniec komunikacyjne kadry z Mayrhofen.
MAN Lion's City E w Mayrhofen
MAN Lion's City E w Mayrhofen © Kuba7033

Setra S515HD w Mayrhofen
Setra S515HD w Mayrhofen © Kuba7033

Fajna trasa, dolina idealna na rower, bo na piechotę byłoby monotonnie. Zresztą pieszo chodziłem po dwóch innych dolinach tutaj - Floitental oraz Zemmgrund.
Kategoria po szosach, góry, Alpy


Dane wyjazdu:
13.98 km 0.00 km teren
00:52 h 16.13 km/h:
Maks. pr.:31.50 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Mayrhofen

Czwartek, 7 września 2023 · dodano: 30.09.2023 | Komentarze 2

Dzisiaj krótka wędrówka była, więc pod wieczór zrobiłem parę kilometrów po największej miejscowości w Zillertal - Mayrhofen. Tu kończy się płaska część doliny oraz linia kolejowa. Dalej dolina rozdziela się na dolinę Tux, Zillergrund, Stilluptal, oraz Zemmtal, a niektóre z nich na jeszcze mniejsze.
Ramsau
Ramsau © Kuba7033

Mercedes O530U C2 w Hollenzen
Mercedes O530U C2 w Hollenzen © Kuba7033

W Mayrhofen I
W Mayrhofen I © Kuba7033

W Mayrhofen II
W Mayrhofen II © Kuba7033

W Mayrhofen III
W Mayrhofen III © Kuba7033

VDL Futura w Mayrhofen
VDL Futura w Mayrhofen © Kuba7033

Mercedes O530U C2 w Mayrhofen
Mercedes O530U C2 w Mayrhofen © Kuba7033

Skład Zillertalbahn na stacji Mayrhofen
Skład Zillertalbahn na stacji Mayrhofen © Kuba7033
Kategoria Alpy


Dane wyjazdu:
35.88 km 0.00 km teren
03:10 h 11.33 km/h:
Maks. pr.:33.90 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Zillertaler Höhenstrasse

Środa, 6 września 2023 · dodano: 30.09.2023 | Komentarze 2

Dziś prawdziwy alpejski podjazd - 13,5 km i prawie 1400 metrów w pionie. Dawno takiej wyrypki nie robiłem, chyba od czasu zdobycia przełęczy Stelvio w 2018 roku. Podjazd bardzo przyjemny, cały czas nachylenie do 10 %. Nie będę opisywał, zdjęcia same wszystko mówią - piękne widocziki na Alpy Tuxerskie, Zillertalskie i Kitzbuehlskie. Piknie poprostu.
Na podjeździe Schwendberg I
Na podjeździe Schwendberg I © Kuba7033

Na podjeździe Schwendberg II
Na podjeździe Schwendberg II © Kuba7033

Na podjeździe Schwendberg III
Na podjeździe Schwendberg III © Kuba7033

Setra S412UL na Schwenberg
Setra S412UL na Schwenberg © Kuba7033

Widok na Zillertal z Schwendberg
Widok na Zillertal z Schwendberg © Kuba7033

Duze gospodarstwo na Schwendberg
Duze gospodarstwo na Schwendberg © Kuba7033

Gosporadstwo w Hochschwendberg
Gospodarstwo w Hochschwendberg © Kuba7033

Setra S412UL na Hochschwendberg
Setra S412UL na Hochschwendberg © Kuba7033

Tuxeralpen
Tuxeralpen © Kuba7033

Hochschwendberg i Alpy Zillertalskie
Hochschwendberg i Alpy Zillertalskie © Kuba7033

Na tej wysokości rządzą krowy
Na tej wysokości rządzą krowy © Kuba7033

Setra S412UL na Hochschwendberg zjeżdża do Ramsau
Setra S412UL na Hochschwendberg zjeżdża do Ramsau © Kuba7033

Ptaszek alpejski
Ptaszek alpejski © Kuba7033

Podjazd zakończony, startowe miasteczko takie malutkie z góry. Po krótkim odpoczynku ruszyłem dalej, tzw. trasą panoramiczną w kierunku Zell am Ziller.
Widok z Melchboden na Zillertal
Widok z Melchboden na Zillertal © Kuba7033

Zillertaler Höhenstrasse
Zillertaler Höhenstrasse © Kuba7033

Po drodze czekał jeszcze jeden zjazd i następnie dość stromy 500 metrowy podjazd, który niby miał 10% wg Stravy również - ale ja go czułem na co najmniej 15%. Ale to chyba przez zmęczenie.
Hirschbichlalm
Hirschbichlalm © Kuba7033

A potem już tylko 12 km zjazdu do Zell am Ziller. Udało się bezpiecznie zjechać. Kocham alpejskie podjazdy, ale zawsze mam jakiś taki lęk podczas zjazdu, ze coś pójdzie nie tak i glebnę.
Zjazd z Zillertaler Höhenstrasse do Zell am Ziller
Zjazd z Zillertaler Höhenstrasse do Zell am Ziller © Kuba7033

Zillertal widziana z Zellberg
Zillertal widziana z Zellberg © Kuba7033

Na Zellberg
Na Zellberg © Kuba7033

na koniec kilka km płaskiego do Ramsau i postój na dworcu musiał być.
Mercedes O530 C2 na dworcu Hippach-Ramsau
Mercedes O530 C2 na dworcu Hippach-Ramsau © Kuba7033

Lok D16 i Mercedes O530 C2 na dworcu Hippach-Ramsau
Lok D16 i Mercedes O530 C2 na dworcu Hippach-Ramsau © Kuba7033

Podsumowując, zdjęcia chyba obroniły teze, ze super trasa była.
Kategoria po szosach, góry, Alpy


Dane wyjazdu:
28.88 km 0.00 km teren
01:35 h 18.24 km/h:
Maks. pr.:30.40 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Ramsau im Zillertal - Ried im Zilertal

Niedziela, 3 września 2023 · dodano: 29.09.2023 | Komentarze 2

W końcu nadszedł wyjazdowy urlop w tym roku. Trochę poza sezonem i bardzo dobrze. Trafiłem do Zillertal, byłem tu już 7 lat temu na wędrówki, a w tym roku przyjechałem z rowerem na miks rowerowo wędrówkowy. Rono miałem rozgrzewkę na malej treningowej Via Ferracie po raz pierwszy w życiu a popołudniu była chwila na krotką trasę. Celem była miejscowość Ried im Zillertal, gdzie mieszkałem 7 lat temu.

Zillertal jako jedna z nielicznych dolin tyrolskich ma linię kolejową - obsługiwaną przez kolejkę Zillertalbahn na rozstawie 760 mm.
Skład Zillertalbahn VT 3–8 w okolicy Ramsau
Skład Zillertalbahn VT 3–8 w okolicy Ramsau © Kuba7033

Dzisiaj jazda tylko dnem doliny, ale mimo to były ciekawe widoki - na dolinę potoku Gerlos, na której końcu znajdują się Wysokie Taury
Widok na Wysokie Taury z Zillertal
Widok na Wysokie Taury z Zillertal © Kuba7033

Oraz na Alpy Zillertalskie z Tristnerem o wysokości ponad 2700 m.
Tristner widziany z okolic Zell am Ziller
Tristner widziany z okolic Zell am Ziller © Kuba7033

Jadąc dnem doliny Zillertal oznacza się poruszanie wzdłuż rzeki Ziller
Rzeka Ziller poniżej Zell am Ziller
Rzeka Ziller poniżej Zell am Ziller © Kuba7033

Były również krowy, nieodłączny element tyrolskiego krajobrazu
Krowy w Zillertal
Krowy w Zillertal © Kuba7033

Kolejka jeździ bardzo często - co pół godziny.
Skład Zillertalbahn VT 3–8 w okolicy Aschau
Skład Zillertalbahn VT 3–8 w okolicy Aschau © Kuba7033

Gerlossteinwand
Gerlossteinwand © Kuba7033

Załapałem się na lądowanie helikoptera w bazie.
Helikopter ląduje w bazie w Kaltenbach
Helikopter ląduje w bazie w Kaltenbach © Kuba7033

I dotarłem do celu - wioski Ried.
W Ried im Zillertal I
W Ried im Zillertal I © Kuba7033

W Ried im Zillertal II
W Ried im Zillertal II © Kuba7033

Po krótkim postoju wróciłem w kierunku Ramsau im Zillertal - obecnego lokum przez miejscowość Kaltenbach
Kaltenbach i Alpy Zillertalskie
Kaltenbach i Alpy Zillertalskie © Kuba7033

Myślałem, że niemieckie autobusy emeryturę spędzają w Polsce, a tu taki Berlińczyk pracuje jako Skibus zimą.
Mercedes O530G w Kaltenbach
Mercedes O530G w Kaltenbach © Kuba7033

Gospodarstwo w Kaltenbach
Gospodarstwo w Kaltenbach © Kuba7033

Jaszczurka
Jaszczurka © Kuba7033

Niektóre kolejki są ciągane do góry rzez mocniejsze lokomotywy.
Lok D16 ze składem kolejki Zilleratlbahn
Lok D16 ze składem kolejki Zilleratlbahn © Kuba7033

Na koniec jeszcze wizyta na stacji kolejowej w Ramsau-Hippach, gdzie przesiadka na autobus z pociągu jest na tym samym peronie. Ehh, niebezpiecznie bez płotków i szykan. Na szczęści w Polsce jest dużo bezpieczniej dzięki regulaminom PKP PLK.
Mercedes O530 C2 w Hippach
Mercedes O530 C2 w Hippach © Kuba7033

Mercedes Intouro i O530 C2 w hippach
Mercedes Intouro i O530 C2 w hippach © Kuba7033
Kategoria Alpy


Dane wyjazdu:
34.30 km 16.80 km teren
01:48 h 19.06 km/h:
Maks. pr.:26.20 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Las Mokrzański

Piątek, 1 września 2023 · dodano: 23.09.2023 | Komentarze 2

Popołudniowa traska po Lesie Mokrzańskim i powrotem przez Leśnicę. Wracając na Pilczycach trafiłem na podbijarkę torową należącą do firmy Mitor, która pracowała we Wrocławiu nocą a za dnia parkowała na niskopodwoziówce na pętli Pilczyce. Niby zaczynam urlop, a robota się sama podczas rowerowania rpzypomina.
Na Lisich Jamach
Na Lisich Jamach © Kuba7033

Między Lasem Mrozowskim i Mokrzańskim
Między Lasem Mrozowskim i Mokrzańskim © Kuba7033

ET22-911 na wysokości wrocławskiej Mokrej
ET22-911 na wysokości wrocławskiej Mokrej © Kuba7033

Mercedes O530 C2 #7425 na ul. Stabłowickiej
Mercedes O530 C2 #7425 na ul. Stabłowickiej © Kuba7033

Plasser&Theurer 08-275 ZW #282 na pętli Pilczyce
Plasser&Theurer 08-275 ZW #282 na pętli Pilczyce © Kuba7033

Mercedes O530G C2 #8404, #8432 i #8513 na pętli Pilczyce
Mercedes O530G C2 #8404, #8432 i #8513 na pętli Pilczyce © Kuba7033

Mercedes O530G #8333 na ul. Lotniczej
Mercedes O530G #8333 na ul. Lotniczej © Kuba7033