Info

Więcej o mnie.














Moje rowery
Wykres roczny

Archiwum bloga
- 2025, Kwiecień21 - 23
- 2025, Marzec45 - 111
- 2025, Luty29 - 87
- 2025, Styczeń27 - 54
- 2024, Grudzień30 - 86
- 2024, Listopad24 - 42
- 2024, Październik30 - 55
- 2024, Wrzesień19 - 27
- 2024, Sierpień33 - 67
- 2024, Lipiec50 - 94
- 2024, Czerwiec38 - 89
- 2024, Maj30 - 64
- 2024, Kwiecień24 - 69
- 2024, Marzec29 - 62
- 2024, Luty31 - 50
- 2024, Styczeń25 - 40
- 2023, Grudzień23 - 32
- 2023, Listopad26 - 36
- 2023, Październik21 - 24
- 2023, Wrzesień20 - 22
- 2023, Sierpień38 - 46
- 2023, Lipiec62 - 68
- 2023, Czerwiec59 - 65
- 2023, Maj48 - 50
- 2023, Kwiecień32 - 50
- 2023, Marzec27 - 39
- 2023, Luty17 - 17
- 2023, Styczeń28 - 23
- 2022, Grudzień35 - 11
- 2022, Listopad24 - 29
- 2022, Październik28 - 40
- 2022, Wrzesień28 - 39
- 2022, Sierpień28 - 34
- 2022, Lipiec28 - 46
- 2022, Czerwiec31 - 50
- 2022, Maj31 - 55
- 2022, Kwiecień23 - 46
- 2022, Marzec32 - 49
- 2022, Luty24 - 33
- 2022, Styczeń20 - 20
- 2021, Grudzień25 - 26
- 2021, Listopad25 - 19
- 2021, Październik25 - 29
- 2021, Wrzesień32 - 27
- 2021, Sierpień28 - 27
- 2021, Lipiec37 - 39
- 2021, Czerwiec32 - 33
- 2021, Maj31 - 46
- 2021, Kwiecień26 - 30
- 2021, Marzec28 - 21
- 2021, Luty22 - 12
- 2021, Styczeń24 - 13
- 2020, Grudzień29 - 25
- 2020, Listopad22 - 32
- 2020, Październik29 - 14
- 2020, Wrzesień32 - 8
- 2020, Sierpień33 - 1
- 2020, Lipiec29 - 9
- 2020, Czerwiec27 - 7
- 2020, Maj26 - 9
- 2020, Kwiecień17 - 14
- 2020, Marzec25 - 10
- 2020, Luty29 - 2
- 2020, Styczeń24 - 3
- 2019, Grudzień31 - 2
- 2019, Listopad25 - 5
- 2019, Październik38 - 11
- 2019, Wrzesień33 - 8
- 2019, Sierpień23 - 3
- 2019, Lipiec23 - 7
- 2019, Czerwiec34 - 0
- 2019, Maj39 - 17
- 2019, Kwiecień35 - 0
- 2019, Marzec35 - 2
- 2019, Luty30 - 0
- 2019, Styczeń30 - 0
- 2018, Grudzień31 - 0
- 2018, Listopad33 - 0
- 2018, Październik26 - 0
- 2018, Wrzesień33 - 1
- 2018, Sierpień27 - 0
- 2018, Lipiec45 - 0
- 2018, Czerwiec43 - 2
- 2018, Maj35 - 0
- 2018, Kwiecień34 - 0
- 2018, Marzec19 - 0
- 2018, Luty5 - 0
- 2018, Styczeń10 - 0
- 2017, Grudzień23 - 2
- 2017, Listopad30 - 0
- 2017, Październik30 - 0
- 2017, Wrzesień30 - 0
- 2017, Sierpień37 - 0
- 2017, Lipiec28 - 0
- 2017, Czerwiec39 - 0
- 2017, Maj47 - 0
- 2017, Kwiecień35 - 0
- 2017, Marzec25 - 0
- 2017, Luty18 - 0
- 2017, Styczeń35 - 0
- 2016, Grudzień35 - 2
- 2016, Listopad36 - 0
- 2016, Październik37 - 0
- 2016, Wrzesień33 - 0
- 2016, Sierpień22 - 1
- 2016, Lipiec40 - 0
- 2016, Czerwiec40 - 0
- 2016, Maj40 - 0
- 2016, Kwiecień37 - 0
- 2016, Marzec26 - 0
- 2016, Luty25 - 1
- 2016, Styczeń26 - 6
- 2015, Grudzień28 - 1
- 2015, Listopad25 - 6
- 2015, Październik33 - 1
- 2015, Wrzesień15 - 0
- 2015, Sierpień20 - 0
- 2015, Lipiec34 - 3
- 2015, Czerwiec34 - 0
- 2015, Maj35 - 8
- 2015, Kwiecień29 - 7
- 2015, Marzec26 - 1
- 2015, Luty22 - 3
- 2015, Styczeń27 - 2
- 2014, Grudzień22 - 1
- 2014, Listopad21 - 1
- 2014, Październik17 - 2
- 2014, Wrzesień32 - 4
- 2014, Sierpień31 - 2
- 2014, Lipiec14 - 1
- 2014, Czerwiec17 - 3
- 2014, Maj8 - 0
- 2014, Kwiecień10 - 2
- 2014, Marzec13 - 3
- 2014, Luty17 - 2
- 2014, Styczeń6 - 0
- 2013, Grudzień10 - 5
- 2013, Listopad6 - 2
- 2013, Październik18 - 0
- 2013, Wrzesień28 - 1
- 2013, Sierpień27 - 0
- 2013, Lipiec15 - 1
- 2013, Czerwiec13 - 8
- 2013, Maj14 - 3
- 2013, Kwiecień18 - 5
- 2013, Marzec7 - 5
- 2013, Luty6 - 0
- 2013, Styczeń4 - 0
- 2012, Grudzień5 - 0
- 2012, Listopad7 - 2
- 2012, Październik22 - 1
- 2012, Wrzesień4 - 3
- 2012, Sierpień20 - 2
- 2012, Lipiec21 - 4
- 2012, Czerwiec25 - 3
- 2012, Maj18 - 0
- 2012, Kwiecień11 - 3
- 2012, Marzec14 - 5
- 2012, Luty5 - 0
- 2012, Styczeń5 - 2
- 2011, Grudzień4 - 3
- 2011, Listopad10 - 2
- 2011, Październik10 - 0
- 2011, Wrzesień17 - 0
Wpisy archiwalne w miesiącu
Wrzesień, 2023
Dystans całkowity: | 642.11 km (w terenie 126.10 km; 19.64%) |
Czas w ruchu: | 36:12 |
Średnia prędkość: | 17.74 km/h |
Maksymalna prędkość: | 42.10 km/h |
Liczba aktywności: | 20 |
Średnio na aktywność: | 32.11 km i 1h 48m |
Więcej statystyk |
Dane wyjazdu:
6.46 km
0.00 km teren
00:20 h
19.38 km/h:
Maks. pr.:32.60 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
PD
Czwartek, 21 września 2023 · dodano: 23.09.2023 | Komentarze 0
Dane wyjazdu:
6.91 km
0.00 km teren
00:21 h
19.74 km/h:
Maks. pr.:30.80 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
DP
Poniedziałek, 18 września 2023 · dodano: 23.09.2023 | Komentarze 0
Dane wyjazdu:
61.26 km
9.60 km teren
03:13 h
19.04 km/h:
Maks. pr.:39.70 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Dolina Bystrzycy
Niedziela, 17 września 2023 · dodano: 04.10.2023 | Komentarze 2
Koniec wakacji, wracam na stare trasy. Dziś trasa do Nowej Wsi Kąckiej spotkać zająca. Na szczęście zająca spotkałem. Po drodze trochę kadrów kolejowych wpadło - przedsmak najbliżsego tyogdnia który spędzę na targach Trako w Gdańsku bez roweru niestety.
Siemens ES 64 F4 189-202 na stacji Wrocław Żerniki © Kuba7033

Pesa Elf2 48Wec-036 wjeżdża na stację Wrocław Żerniki © Kuba7033

Mercedes O530 #7312 na ul. Jerzmanowskiej © Kuba7033

Na samotworskich polach © Kuba7033

Impuls 45We-021jako pociąg relacji Jelenia Góra - Wrocław Główny mija Jurczyce © Kuba7033

Zając koło Nowej Wsi Kąckiej © Kuba7033

EP07P-2005 z pociągiem Kamieńczyk mija Nową Wieś Kącka w drodze do Szklarskiej Poręby © Kuba7033

ET22-1035 i ET22-753 przejeżdżają przez Katy Wrocławskie © Kuba7033

Siemens Vectron 193 783 i SM42-2664 na stacji Kąty Wrocławskie © Kuba7033

DE6400-6486 manewruje w Kątach Wrocławskich © Kuba7033

Czapla w okolicy Wszemiłowic © Kuba7033

Myszołów w okolicy Wszemiłowic © Kuba7033

Helikopter LPR nad Jarnołtowem © Kuba7033

Solaris Urbino 12 #2016 na ul. Gromadzkiej © Kuba7033

Autosan Sancity M10LF #025 na ul. Gromadzkiej © Kuba7033

Mercedes O530 #7320 na pętli Ratyń © Kuba7033

Zwalona gałąź w Parku Żernickim © Kuba7033

Siemens ES 64 F4 189-840 mija stację Wrocław Żerniki © Kuba7033

ET41-061 mija stację Wrocław Żerniki © Kuba7033
Kategoria przyroda, po szosach, Dolina Bystrzycy
Dane wyjazdu:
13.54 km
0.00 km teren
00:41 h
19.81 km/h:
Maks. pr.:34.20 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Misja miód
Sobota, 16 września 2023 · dodano: 17.09.2023 | Komentarze 0
Dane wyjazdu:
40.88 km
0.70 km teren
02:47 h
14.69 km/h:
Maks. pr.:35.50 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Giro Costermano sul Garda
Czwartek, 14 września 2023 · dodano: 04.10.2023 | Komentarze 2
Z Austrii do Włoch niedaleko - ale z pomocą auta trafiłem nad Gardę. Krótki pobyt, ale jeden dzień spędzony na rowerze w południowo wschodniej części Jeziora Garda. Wycieczka we włoskich klimatach przez włoskie wioski, z widokami na Gardę, Alpy i winnice. Trasa zaczęła się od podjazdu o długości 7 km do wsi Lumino.
Podjazd do Gaon © Kuba7033

W Gaon © Kuba7033
Lumino to pięknie położna malutka wioska-miasteczko

Lumini © Kuba7033

W Lumini © Kuba7033
Potem zjazd w kierunku Jeziora Garda z widokami a Alpy i samo jezioro.

Widok z Contrada Capra na Jezioro Garda © Kuba7033

Widok na Ca Sartori © Kuba7033

Kross z widokiem na Gardę © Kuba7033

Via Monte Baldo © Kuba7033
Były też osiołki.

Osiołki w Albisano © Kuba7033

W Albisano © Kuba7033

Torri del Benaco i Jezioro Garda © Kuba7033
Oraz spotkałem ciekawy znak, włosi mają osobne znaki na dziki i zwierzynę kopytną

Uwaga dziki © Kuba7033
Część górska Gardy miała dużo lepsza widoczną, część równinna zamglona.

Słaba widoczność nad Gardą z Via Vacce © Kuba7033
Po zjechaniu nad jezioro do miejscowości Garda krótki popas nad brzegiem i dalej wzdłuż jeziora do miejscowości Bardolino

Monte Luppia widziana z miejscowości Garda © Kuba7033

Kaczka uciekinier © Kuba7033

Mewa, kormoran i statek na Gardzie © Kuba7033

Łódki na Gardzie © Kuba7033
W Bardolino kolejny podjazd już w kierunku wakacyjnego lokum. Po drodze winnice i piękne krzewy oleandrów

Via San Colombano © Kuba7033

Oleandry przy Strada del Monvei w Bardolino © Kuba7033

W Coletto © Kuba7033

Winnice w okolicy Zuane di Sopra © Kuba7033
A na koniec wizyta we wsi Platano, gdzie rosną stare okazałe platany.

W Platano © Kuba7033

Platan w Platano © Kuba7033
Rejon Gardy jest bardzo ciekawy, mam nadzieję że jeszcze tu wrócę z rowerem na dłużej niż 2 dni.
Kategoria po szosach, góry, Alpy
Dane wyjazdu:
45.42 km
3.60 km teren
03:25 h
13.29 km/h:
Maks. pr.:36.20 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Stilluptal
Poniedziałek, 11 września 2023 · dodano: 04.10.2023 | Komentarze 2
Na pożegnanie z Zillertal wycieczka do Doliny Stilluptal. Jest to dolina z sztucznym zbiornikiem - jednym z 5 w Zillertalu, jednak jedynym zakończonym ziemną tamą. Do zbiornika prowadzi płatana dla aut droga, rowery jadą za darmo. Podjazd zaczyna się Mayrhofen.
Droga z Ramsau do Mayrhofen © Kuba7033

Masyw Penken ponad Mayrhofen © Kuba7033

Mautstelle na drodze do Stilluptal © Kuba7033
Droga prowadzi przez las z chwilowymi widokami na ZIllertal, nachylenie to maks 13 % punktowo, zwykle około 7-10%.

Widok na Mayrhofen ze zbocza Ahorna © Kuba7033

Leśna część drogi do Stilluptal © Kuba7033
Potem wjeżdża się w wąwóz potoku Stillupbach.

Droga wzdluż Stillupbach © Kuba7033

Kozy w Stilluptal © Kuba7033
A po około 2 km dolina się rozszerza na typową alpejską ukształtną dolinę polodowcową.

Stilluptal rozszerza się © Kuba7033
Gdy dolina jest szeroka pojawia się pierwszy dom.

Alpenhaus Lacknerbrunn © Kuba7033

Krowy w Stilluptal I © Kuba7033
I po kolejnym kilometrze jest się u stóp tamy zbiornika Stillupspeicher.

Tama na zbiorniku Stilluptal © Kuba7033
Przy zbiorniku kończy się droga dla aut, a rowerem można jechać dalej w kierunku lodowca. Po drodze są dwa tunele.

Tunel wzdłuż zbiornika Stillupspeicher © Kuba7033

Zbiornik Stillupspeicher © Kuba7033
A potem już tylko krowy i turyści wędrujący dnem doliny.

Krowy w Stilluptal II © Kuba7033
Dolina Stilllup słynie z wielu wodospadów. Na mnie wrażenia nie zrobiły, to bardziej cieknąca woda po skale niż wodospady. Możliwe, ze dlatego że jest sucho i mało wody płynie. Może w trakcie roztopów są efektowne.

Jeden z wielu wodospadów w Stilluptal © Kuba7033

W Stilluptal © Kuba7033
I tak szosą a potem szutrem dotarłem prawie pod lodowiec Loefflerkees na głównym grzbiecie Alp na zboczach szczytu Kleiner Loeffler

Loefflerkees na końcu Stilluptal © Kuba7033
Powrót jak to podczas wyjazdów w ślepą dolinę tą samą drogą. Ale pomimo tej samej powrotnej drogi to widoki jednak trochę inne, więc nudno nie było.

Sklepik samoobsługowy przy szlaku © Kuba7033

W Stilluptal z widokiem na Loefflerkees © Kuba7033
Na koniec komunikacyjne kadry z Mayrhofen.

MAN Lion's City E w Mayrhofen © Kuba7033

Setra S515HD w Mayrhofen © Kuba7033
Fajna trasa, dolina idealna na rower, bo na piechotę byłoby monotonnie. Zresztą pieszo chodziłem po dwóch innych dolinach tutaj - Floitental oraz Zemmgrund.
Kategoria po szosach, góry, Alpy
Dane wyjazdu:
13.98 km
0.00 km teren
00:52 h
16.13 km/h:
Maks. pr.:31.50 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Mayrhofen
Czwartek, 7 września 2023 · dodano: 30.09.2023 | Komentarze 2
Dzisiaj krótka wędrówka była, więc pod wieczór zrobiłem parę kilometrów po największej miejscowości w Zillertal - Mayrhofen. Tu kończy się płaska część doliny oraz linia kolejowa. Dalej dolina rozdziela się na dolinę Tux, Zillergrund, Stilluptal, oraz Zemmtal, a niektóre z nich na jeszcze mniejsze.
Ramsau © Kuba7033

Mercedes O530U C2 w Hollenzen © Kuba7033

W Mayrhofen I © Kuba7033

W Mayrhofen II © Kuba7033

W Mayrhofen III © Kuba7033

VDL Futura w Mayrhofen © Kuba7033

Mercedes O530U C2 w Mayrhofen © Kuba7033

Skład Zillertalbahn na stacji Mayrhofen © Kuba7033
Kategoria Alpy
Dane wyjazdu:
35.88 km
0.00 km teren
03:10 h
11.33 km/h:
Maks. pr.:33.90 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Zillertaler Höhenstrasse
Środa, 6 września 2023 · dodano: 30.09.2023 | Komentarze 2
Dziś prawdziwy alpejski podjazd - 13,5 km i prawie 1400 metrów w pionie. Dawno takiej wyrypki nie robiłem, chyba od czasu zdobycia przełęczy Stelvio w 2018 roku. Podjazd bardzo przyjemny, cały czas nachylenie do 10 %. Nie będę opisywał, zdjęcia same wszystko mówią - piękne widocziki na Alpy Tuxerskie, Zillertalskie i Kitzbuehlskie. Piknie poprostu.
Na podjeździe Schwendberg I © Kuba7033

Na podjeździe Schwendberg II © Kuba7033

Na podjeździe Schwendberg III © Kuba7033

Setra S412UL na Schwenberg © Kuba7033

Widok na Zillertal z Schwendberg © Kuba7033

Duze gospodarstwo na Schwendberg © Kuba7033

Gospodarstwo w Hochschwendberg © Kuba7033

Setra S412UL na Hochschwendberg © Kuba7033

Tuxeralpen © Kuba7033

Hochschwendberg i Alpy Zillertalskie © Kuba7033

Na tej wysokości rządzą krowy © Kuba7033

Setra S412UL na Hochschwendberg zjeżdża do Ramsau © Kuba7033

Ptaszek alpejski © Kuba7033
Podjazd zakończony, startowe miasteczko takie malutkie z góry. Po krótkim odpoczynku ruszyłem dalej, tzw. trasą panoramiczną w kierunku Zell am Ziller.

Widok z Melchboden na Zillertal © Kuba7033

Zillertaler Höhenstrasse © Kuba7033
Po drodze czekał jeszcze jeden zjazd i następnie dość stromy 500 metrowy podjazd, który niby miał 10% wg Stravy również - ale ja go czułem na co najmniej 15%. Ale to chyba przez zmęczenie.

Hirschbichlalm © Kuba7033
A potem już tylko 12 km zjazdu do Zell am Ziller. Udało się bezpiecznie zjechać. Kocham alpejskie podjazdy, ale zawsze mam jakiś taki lęk podczas zjazdu, ze coś pójdzie nie tak i glebnę.

Zjazd z Zillertaler Höhenstrasse do Zell am Ziller © Kuba7033

Zillertal widziana z Zellberg © Kuba7033

Na Zellberg © Kuba7033
na koniec kilka km płaskiego do Ramsau i postój na dworcu musiał być.

Mercedes O530 C2 na dworcu Hippach-Ramsau © Kuba7033

Lok D16 i Mercedes O530 C2 na dworcu Hippach-Ramsau © Kuba7033
Podsumowując, zdjęcia chyba obroniły teze, ze super trasa była.
Kategoria po szosach, góry, Alpy
Dane wyjazdu:
28.88 km
0.00 km teren
01:35 h
18.24 km/h:
Maks. pr.:30.40 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Ramsau im Zillertal - Ried im Zilertal
Niedziela, 3 września 2023 · dodano: 29.09.2023 | Komentarze 2
W końcu nadszedł wyjazdowy urlop w tym roku. Trochę poza sezonem i bardzo dobrze. Trafiłem do Zillertal, byłem tu już 7 lat temu na wędrówki, a w tym roku przyjechałem z rowerem na miks rowerowo wędrówkowy. Rono miałem rozgrzewkę na malej treningowej Via Ferracie po raz pierwszy w życiu a popołudniu była chwila na krotką trasę. Celem była miejscowość Ried im Zillertal, gdzie mieszkałem 7 lat temu.Zillertal jako jedna z nielicznych dolin tyrolskich ma linię kolejową - obsługiwaną przez kolejkę Zillertalbahn na rozstawie 760 mm.

Skład Zillertalbahn VT 3–8 w okolicy Ramsau © Kuba7033
Dzisiaj jazda tylko dnem doliny, ale mimo to były ciekawe widoki - na dolinę potoku Gerlos, na której końcu znajdują się Wysokie Taury

Widok na Wysokie Taury z Zillertal © Kuba7033
Oraz na Alpy Zillertalskie z Tristnerem o wysokości ponad 2700 m.

Tristner widziany z okolic Zell am Ziller © Kuba7033
Jadąc dnem doliny Zillertal oznacza się poruszanie wzdłuż rzeki Ziller

Rzeka Ziller poniżej Zell am Ziller © Kuba7033
Były również krowy, nieodłączny element tyrolskiego krajobrazu

Krowy w Zillertal © Kuba7033
Kolejka jeździ bardzo często - co pół godziny.

Skład Zillertalbahn VT 3–8 w okolicy Aschau © Kuba7033

Gerlossteinwand © Kuba7033
Załapałem się na lądowanie helikoptera w bazie.

Helikopter ląduje w bazie w Kaltenbach © Kuba7033
I dotarłem do celu - wioski Ried.

W Ried im Zillertal I © Kuba7033

W Ried im Zillertal II © Kuba7033
Po krótkim postoju wróciłem w kierunku Ramsau im Zillertal - obecnego lokum przez miejscowość Kaltenbach

Kaltenbach i Alpy Zillertalskie © Kuba7033
Myślałem, że niemieckie autobusy emeryturę spędzają w Polsce, a tu taki Berlińczyk pracuje jako Skibus zimą.

Mercedes O530G w Kaltenbach © Kuba7033

Gospodarstwo w Kaltenbach © Kuba7033

Jaszczurka © Kuba7033
Niektóre kolejki są ciągane do góry rzez mocniejsze lokomotywy.

Lok D16 ze składem kolejki Zilleratlbahn © Kuba7033
Na koniec jeszcze wizyta na stacji kolejowej w Ramsau-Hippach, gdzie przesiadka na autobus z pociągu jest na tym samym peronie. Ehh, niebezpiecznie bez płotków i szykan. Na szczęści w Polsce jest dużo bezpieczniej dzięki regulaminom PKP PLK.

Mercedes O530 C2 w Hippach © Kuba7033

Mercedes Intouro i O530 C2 w hippach © Kuba7033
Kategoria Alpy
Dane wyjazdu:
34.30 km
16.80 km teren
01:48 h
19.06 km/h:
Maks. pr.:26.20 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kross Level A2 2011
Las Mokrzański
Piątek, 1 września 2023 · dodano: 23.09.2023 | Komentarze 2
Popołudniowa traska po Lesie Mokrzańskim i powrotem przez Leśnicę. Wracając na Pilczycach trafiłem na podbijarkę torową należącą do firmy Mitor, która pracowała we Wrocławiu nocą a za dnia parkowała na niskopodwoziówce na pętli Pilczyce. Niby zaczynam urlop, a robota się sama podczas rowerowania rpzypomina.
Na Lisich Jamach © Kuba7033

Między Lasem Mrozowskim i Mokrzańskim © Kuba7033

ET22-911 na wysokości wrocławskiej Mokrej © Kuba7033

Mercedes O530 C2 #7425 na ul. Stabłowickiej © Kuba7033

Plasser&Theurer 08-275 ZW #282 na pętli Pilczyce © Kuba7033

Mercedes O530G C2 #8404, #8432 i #8513 na pętli Pilczyce © Kuba7033

Mercedes O530G #8333 na ul. Lotniczej © Kuba7033