Kontrola na Bystrzycy i w poszukiwaniu bocianów

Piątek, 28 czerwca 2013 · dodano: 02.07.2013 | Komentarze 0

Najpierw pojeździłem trochę wzdłuż Bystrzycy od Jarnołtowa do Skałki. Wody w rzece i najbliższej okolicy sporo. Dowody:
Ul. Gałowska © Kuba7033

Na polach i łąkach stoi woda:
Łąka koło Samotworu © Kuba7033

Aby wjechać do Skałki trzeba się troszkę zmoczyć, fajne uczucie wjechać w taką mega kałuże :)
Wjazd do Skałki © Kuba7033

W przydrożnych rowach również dużo wody, która wypływa do lasów:
Rów w lesie © Kuba7033

A w Bogdaszowicach taka mała głowa wystaje z gniazda:
Bociania głowa © Kuba7033

W drodze do kolejnego gniazda zobaczyłem takiego kotka, czekjącego pewnie na jakąś mysz, albo inną kolację:
Polowanie na kolacje © Kuba7033

W Radakowicach bocian był bardziej widoczny niż w Bogdaszowicach:
Bocian w Radakowicach © Kuba7033

Prawie na koniec wycieczki stwierdziłem, że chyba nie jest aż tak mokro wszędzie, żeby jechać cały czas asfaltem. Wybrałem krótszą drogę przez pola z Lutyni do Gałowa, niestety skończyło się to wpadką do błotnej kałuży podczas próby przejazdu przez nią rowerem. A potem powrót do domu z wodą w butach.