Nareszcie...

Poniedziałek, 15 października 2012 · dodano: 15.10.2012 | Komentarze 0

To była zwykła wycieczka z rodzaju tych bez wcześniejszego planu. Cały czas nie wiedziałem, gdzie chcę jechać. Najpierw na Stabłowicach zahaczyłem o mały stawik, koło którego przejeżdżam kilka razy w tygodniu, ale nigdy nie zjechałem nad brzeg:
Staw na Stabłowicach © Kuba7033

Potem pojechałem do Wilkszyna, skąd przez pola dojechałem do Brzeziny. W Brzezinie z drogi wypatrzyłem sarenkę, która pasła się przy Sosnowym Wzgórzu. Gdy podjechałem bliżej, okazało się że są tam aż trzy. Nareszcie jakas moja wycieczka jest okazją do podglądania zwierzaków
Sarenka przy Sosnowym Wzgórzu © Kuba7033

Potem przez lasek Mrozowski do Żurawińca i Krępic:
Lasek Mrozowski koło Żurawińca © Kuba7033

Za Krępicami chciałem przejechać przez DK94 i skierować się przez pole do Lutyni, niestety droga została zaorana:
Wjazd na zaoraną drogę do Lutyni © Kuba7033

Wróciłem więc do Krępic, skąd taką malowniczą drogą, tylko trochę zaśmieconą rożnymi telewizorami szybami samochodowymi dojechałem do Żaru:
Droga Krępice - Żar © Kuba7033

Dalej do domu droga była prosta. Ładnie wyremontowaną ulicą Batorego z posadzonymi młodymi kasztanami przez Ratyń, Jerzmanowo, Złotniki dotarłem na Pilczyce.