Włedne kłóliki

Wtorek, 1 maja 2012 · dodano: 02.05.2012 | Komentarze 0

Zacząłem od klasycznej przejażdżki wałem wzdłuż Odry na Pracze Odrzańskie. Gdy podjechałem na wał na praczach zobaczyłem kicającego w moją stronę zająca. Gdy mnie zobaczył zaczął uciekać w chaszcze. Pojechałem za nim, ale nie dogoniłem. Poszwendałem się po tych chaszczach i wróciłem na drogę. Wtedy na polu zobaczyłem kolejnego zająca (albo tego samego). Wyjąłem aparat, a on zwiał. POjechałem jeszcze kawałek i znowu kolejny zając zjada mlecz. Już chciałem mu zrobic zdjęcie, a on też zwial w krzaki. Wnerwiony stwierdziłem, z enie odpuszcze i może je znajde na polu drugiej stronie krzaków. Wjechałem w nie, a oba Zające zaczęły zwiewać.

Uciekający zając © Kuba7033

Uciekający zajączek © Kuba7033

Miałem już dosyć tej gonitwy, wracając na drogę spotkałem jeszcze takiego kuraka:
Kurak spaceruje po polu © Kuba7033

Gdy wjechałem na drogę, zobaczyłem buszujące w mleczach inne zające po drugiej stronie drogi. Zacząłem iść w ich stronę po mokrej od rosy trawie. Były tak zajęte śniadaniem, ze nie przejmowały się mną
Zające w trakcie mlecczowego śniadanka © Kuba7033

Potem pojechałem do lasu mokrzańskiego, gdzie jeździła mama i razem wróciliśmy z powrotem na pracze obserwować zające.