Bażantowo

Środa, 25 kwietnia 2012 · dodano: 26.04.2012 | Komentarze 0

Myślałem, że większego farta w spotykaniu zwierzaków niż w czasie poniedziałkowej wycieczki mieć nie można, a jednak. Pojechałem do Gałowa zobaczyć postępy w remoncie drogi. Najpierw słyszałem kilka bażantów gdzieś między Starymi a Nowymi Żernikami. Potem przy drodze między Wrocławiem a Samotworem spotkałem pierwszą parkę, ale pani bażant nie chciała mieć zdjęcia i uciekła, a pan bażant przeszedł spokojnie na drugą stronę drogi
Bażant przechodzi przez ulice © Kuba7033

Potem na drodze do Gałowa spotkałem takie BMC, czyli Bardzo Małe Coś jak gdzieś przeczytałem:
Bardzo Małe Coś © Kuba7033

Zawsze chciałem się przyjrzeć bliżej ruinie w parku w Gałowie, która nie ma tyle szczęścia do właścicieli co inne pałace w gminie Miękinia jak np w Samotworze, Białkowie, Prężycach albo Wojnowicach
Ruiny Pałacu w Gałowie © Kuba7033

W Gałowie Skanska już prawie skończyła, ścieralna wartswa leży już na całej długości drogi
Cieplutki asfalt w Gałowie © Kuba7033

W drodze powrotnej przy drodze między Jerzmanowem, a Złotnikami chodziły kolejne trzy kuraki, ale żeby nie przynudzać jest jedno zdjęcie:
Bażant na Jerzmanowie © Kuba7033

Potem jeszcze na polu gdzie niedługo stanie WUWA2 i wesołe miasteczko szukały kolacji kolejne kuraki: