Inspekscja budowlana - S8

Piątek, 23 marca 2012 · dodano: 23.03.2012 | Komentarze 0

Przeprawiłem się Mostem Milenijnym na drugą stronę Odry. Najpierw obwodnicą śródmiejską dojechałem na Poświętne. Przy AOW myślałem, ze do budowane odcinka S8 dojadę droga techniczną wzdłuż AOW. Niestety droga ta skończyła się na przeszkodzie, której nie uwzględniłem w planie - rzece Widawie
Widawa pod Krzyżanowicami © Kuba7033

Wróciłem się i przejechałem przez rzekę w Krzyżanowicach i tym sposobem pierwszy raz wjechałem rowerem na teren gminy Wisznia Mała. Potem bardzo fajną drogą pojechałem do Pasikurowic
Droga Wrocław - Pasikurowice © Kuba7033

Następnie przez Ramiszów dotarłem do celu. Do końca budowy trochę zostało, ale jak się sprężą do Sierpień jest realny
Budowa S8 pod Ramiszowem © Kuba7033

S8 - wiadukt BN-5 © Kuba7033

Jadąc ul. Kamieńskiego zastanawiałem sie, czy km przejechane tą drogą powinienem zaliczyć jako teren czy tylko jako ogólne km. Zaszaleje i dam jak teren.

Szkoda, że do najbliższej ciekawej budowy mam tak daleko, ale trzeba trenować i robić takie inspekcje.
Przy okazji chciałbym pozdrowić kierowce pewnego Mercedesa O404 z POLBUSU, który nie umie za dobrze wyprzedzać i wyprzedzając mnie leciał na czołówkę, aby jej uniknąć będąc tuż koło mnie zjechał prawie na pobocze.