Urwisko i nieznana ścieżka

Piątek, 9 marca 2012 · dodano: 10.03.2012 | Komentarze 1

Piątek miał być tym dniem, w którym w końcu wezmę się za projekt mechanizmu otwierania markizy. Ale gdy wyszedłem z Pwr z po 5 godzinach zabawy assemblerem stwierdziłem, że to nie jest dobry dzień na takie rzeczy. Najpierw rozgrzewka przy biegu na autobus. W domu chwilka na drugie śniadanie i na rower. Tomek zabrał mnie nad urwisko w Brzezinie. Najpierw musieliśmy przedrzeć się przez mega błoto w lesie Mokrzańskim. W pewnym momencie zatrzymałem się i zrobiłem zdjęcie przed siebie:
Błoto 1 © Kuba7033

Potem obróciłem się i zrobiłem kolejne zdjęcie:
Błoto 2 © Kuba7033

Za Wiśniową Górą było już lepiej. Gdy przejechaliśmy za Brzezinę i zobaczyłem podjazd na docelowe urwisko przeraziłem się. Myślałem, że najstromszy podjazd w okolicy do Wiśniowa Góra, ale się pomyliłem. Po zajrzeniu nad urwisko pojechaliśmy wąską ścieżką wzdłuż "doliny V-kształtnej" PO drodze trzeba było czasem prowadzić rower, bo się koła ślizgały, uciekła nam jedna sarna. Świetne miejsce. Czułem sie jakbym był gdzieś w Sudetach, a to tylko lasek otoczony domami 5 km od granicy Wrocławia. Trzeba będzie się tam wybrać jak będzie sucho.