avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kuba7033 z miasteczka Wrocław. Mam przejechane z Bikeblogiem 107743.94 kilometrów w tym 23087.09 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.89 km/h i się wcale nie chwalę.

Las Mokrzański i Mrozowski

Poniedziałek, 30 września 2024 · dodano: 01.10.2024 | Komentarze 0

Późne popołudnie w ostatni dzień września chłodne, ale słoneczne. Wybrałem się na kółko przez Lasy Mrozowski i Mokrzański. Do lasu mogłem w końcu popowodziowo przejechać przez Marszowice, ponieważ otwarto Zielony Mostek na Bystrzycy. Powrót polami do Leśnicy z nadzieją na zwierzęce spotkania - niestety trafiłem tylko na jaszczury i elfy.
Pesa Elf2 48Wec-039 jako pociąg relacji Wołów - Wrocław Główny opuszcza przystanek Wrocław Stadion © Kuba7033

Zabezpieczony stary wał nad Bystrzycą na Marszowicach
Zabezpieczony stary wał nad Bystrzycą na Marszowicach © Kuba7033

Droga do Brzeziny
Droga do Brzeziny © Kuba7033

Słoneczniki w Brzezinie
Słoneczniki w Brzezinie © Kuba7033

Impuls 36We-013 jako KD Sprinter Tadeusz Zastawnik relacji Głogów - Wrocław Główny mija na biegu stację Wrocław Leśnica © Kuba7033

Pesa Elf2 48Wec-037 jako pociąg relacji Wrocław Główny - Lubań Śląski wjeżdża na stację Wrocław Leśnica © Kuba7033

Impuls 31We-022 jako pociąg relacji Zgorzelec - Wrocław Główny stoi na stacji Wrocław Leśnica © Kuba7033