Dienstreise Ausflug 2 - Hasen am Pleschinger See

Wtorek, 11 czerwca 2024 · dodano: 23.06.2024 | Komentarze 4

Dlaczego jeździć tylko przed pracą, skoro dzień długi i można o 5 wyjść na krótką trasę, ogarnąć się, śniadanko i na 8 być w firmie. Tak tez zrobiłem - pojechałem nad Pleschinger See - najbardziej zajęczą miejscówkę w okolicy jaką znam. Trafiłem na sporą zajęczą nasiadówkę i kilka samotników/par. Idealnie.

Ciekawe co myślano o mnie na recepcji - wychodzi gościu w stroju rowerowym o 5 rano i idzie do rowerowni - hotel w którymspie ma wielu gosci rowerowych - głównie turystów jadących wzdłuż Dunaju, ale oni przed 9 z hotelu się nie ruszają.
Dunaj w Linz o wschodzie

Zając przy potoku Hoellmuehlbach © Kuba7033

Zbliżenie zająca przy potoku Hoellmuehlbach
Zbliżenie zająca przy potoku Hoellmuehlbach © Kuba7033

Na koniec dla dokręcenia kilometrów i wykorzystania czasu zrobiłem jeszcze kółko przy porcie zimowym nad Dunajem.
Kaczka albinos nad Dunajem
Kaczka albinos nad Dunajem © Kuba7033

Nurogęś nad Dunajem
Nurogęś nad Dunajem © Kuba7033

Mercedes 813 przy Winterhafen
Mercedes 813 przy Winterhafen © Kuba7033
Kategoria przyroda

mallutky
| 20:36 sobota, 29 czerwca 2024 | linkuj Ja mam tak z reguły w czasie urlopu na wyjeździe. Wstaję przed 6 i rundka do 9 po okolicy, a potem można czas spędzać z rodziną. Czasami też się wieczorem coś dokręci. A tak "normalne" to jak jest pogoda i się zdecyduję na jazdę do pracy to tez muszę wstać przed 6,żeby zdążyć na 8 i jeszcze przed pracą wziąć prysznic. Tak z rana jeździ się całkiem przyjemnie, bo jest rześko.
| 19:35 sobota, 29 czerwca 2024 | linkuj Też czasem potrzebuje odespać, ale motywacja do zobaczenia czegoś nowego jest u mnie wyższa niż do leżenia. Grunt to wcześnie iść spać.
Jak to ja mówię, jutro do pracy, wiec mogę wstać później.
| 23:19 poniedziałek, 24 czerwca 2024 | linkuj Też był tym, który śpi, więc szacun :)

Mam wrażenie, że zające za Tobą jeżdżą po świecie :)

Ciekawy ten albinos.
| 01:12 poniedziałek, 24 czerwca 2024 | linkuj Mnie by pewnie też się nie chciało ruszyć tak wcześnie, od kiedy mam pracę zmianową zacząłem cenić wolne dni za możliwość odespania ;)
Graty za świetną fotorelację!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zarzw