Dienstreise Ausflug 1 - Leonding

Poniedziałek, 10 czerwca 2024 · dodano: 23.06.2024 | Komentarze 3

Na pierwsze popracowe popołudnie w Linz zaplanowałem wizytę w okolicy Zaubertal i Leonding - to region na zachód od Linz na prawym brzegu Dunaju. Delikatnie pofałdowany z wieloma krótkimi podjazdami i zjazdami. Ale sumarycznie na 27 km zrobiłem 500 m w pionie. Jeździłem głównie znanymi mi już drogami - to moja jak dobrze liczę 4 delegacja do Linz rowerem, wiec w najblizszej okolicy Linz cięzko mi już o nowe trasy. Tym razem nie zostaje na weekend, więc będzie okazji na dłuższe tripy.
Widok w dół Dunaju w Linz

Widok z Aichberg w kierunku południowegoprzedmieścia Linz © Kuba7033

LILO 22 161 w okolicy Gaumberg na linii Westbahn
LILO 22 161 w okolicy Gaumberg na linii Westbahn © Kuba7033

Pociąg Railjet relacji Wiedeń Flughafen - Monachium mija dzielnicę Gaumberg w Linz © Kuba7033

Freinberg, Poestlingberg i Lichtenberg widziane z Buchberg
Freinberg, Poestlingberg i Lichtenberg widziane z Buchberg © Kuba7033

Dzielnica Froschberg i góra Pfenningberg w tle widziane z Holzheimerstarasse
Dzielnica Froschberg i góra Pfenningberg w tle widziane z Holzheimerstarasse © Kuba7033