Test nowego koła

Czwartek, 29 lutego 2024 · dodano: 29.02.2024 | Komentarze 3

Przedwczoraj nabyłem nowe koło do Krossa wycieczkowego - poprzednie Shimano WT-15 po 59tys odeszło na emeryturę - reanimowałem je ostatnio, ale niestety, okazało się, ze obręcz jest trzaśnięta w jednym miejscu i szprycha musi być mocno naprężona, przez co pękała mi kilka razy do roku. Nabyłem koło na zamówienie -Piasta Novatec i obręcz DT Swiss. Przy okazji uzbroiłem rower w nowy łańcuch i kasetę.

Dzisiejszy test wypadł pozytywnie, choć wielkiej różnicy w jeździe nie czuć. Niestety największy blat korby mam już wyrobiony (zrobił 46tys) i łańcuch skacze, wymienię i mam nadzieję że będzie moc.

Do testu wybrałem wały na Osobowicach oraz Rędzinie i trochę bruku pól irygacyjnych - ale nie za duzo - szkoda nowego koła. Choć jest zrobione na bardziej wytryzmałe niz lekkie.
BR232 239-4 rozpędza się na szlaku Wrocław Popowice - Wrocław Osobowice
BR232 239-4 rozpędza się na szlaku Wrocław Popowice - Wrocław Osobowice © Kuba7033

Impuls 31We-024 na przystanku Wrocław Różanka
Impuls 31We-024 na przystanku Wrocław Różanka © Kuba7033

Kross Level A2 z nowym kołem tylnym
Kross Level A2 z nowym kołem tylnym © Kuba7033

Bażant w okolicy Śluzy Rędzin
Bażant w okolicy Śluzy Rędzin © Kuba7033

W Lesie Rędzińskim
W Lesie Rędzińskim © Kuba7033

Żurawie na dwóch planach i sarna dodatkowo