Spotkać dzika

Sobota, 6 stycznia 2024 · dodano: 09.01.2024 | Komentarze 4

Dziś z rana kolejna próba spokania dzika. Zrobiłem jedno kółko i trafiłem jak buchtował na skraju swojego zagajnika osiedlowego. Na mój widok uciekł w krzaki. Ja podszedłem go od drugiej strony. Po chwili wyszedł do mnie, obwąchał mój rower, zaczął lizać kierownice. Po akceptacji roweru przestał się mnie bać, spokojnie sobie żerował kilka metrów ode mnie, czasem nawet zbliżał się na metr do mnie. A ja go sobie spokojnie obserwowałem. Miły dziczy sobotni poranek.
Mewa na latarni
Mewa na latarni © Kuba7033

Skoda 181 074-6 przejeżdża ze składem cystern przez stację Wrocław Kuźniki
Skoda 181 074-6 przejeżdża ze składem cystern przez stację Wrocław Kuźniki © Kuba7033

Dzik w krzakach
Dzik w krzakach © Kuba7033

Dzik wyszedł z krzaków
Dzik wyszedł z krzaków © Kuba7033

Dzik sprawdza rower
Dzik sprawdza rower © Kuba7033
Kategoria miasto, przyroda

| 17:33 niedziela, 14 stycznia 2024 | linkuj Jest zgłoszony niestety - na osiedlowej grupce facebookowej ludzie panikują, ż dzik między blokami spaceruje.
| 18:53 piątek, 12 stycznia 2024 | linkuj Genialne spotkanie :) Też mi się takie zdarzały, ale dzików coraz mniej :(

Mam nadzieję, że jakiś nadgorliwy go nie zgłosi, bo wiadomo, czym to się może skończyć :/
| 18:28 środa, 10 stycznia 2024 | linkuj Może są, tylko trzeba o nich wiedzieć.
| 21:37 wtorek, 9 stycznia 2024 | linkuj Ciekawe spotkanie, szkoda, że w mojej okolicy nie ma tak spokojnych :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wiata