Test po centrowaniu koła

Piątek, 24 listopada 2023 · dodano: 24.11.2023 | Komentarze 4

Odebrałem dziś koło po profesjonalnym serwisie. Jest wycentrowane, piasta zregenerowana. Powinno trochę jeszcze posłużyć. W ramach testu poserwisowego wybrałem się do miasta na listopodową Masę Krytyczną - pierwszy raz w tym roku. Jak sie okazało dzis jej nie było - sezon zimowy. Więc wróciłem do domu. A koło toczy się pięknie.
Bulwar Zienkiewicza wieczorem
Bulwar Zienkiewicza wieczorem © Kuba7033
Kategoria miasto

| 18:10 sobota, 2 grudnia 2023 | linkuj A to racja
| 02:21 sobota, 2 grudnia 2023 | linkuj Asfalt jest ok, ale nie w środku użytku ekologicznego, który mam kilkaset metrów od domu :)
| 20:50 piątek, 1 grudnia 2023 | linkuj asfalty nie są złe, a ze stanem dobrych bocznych dróg asfaltowych na szosowe wypady to w Polsce bida.
| 23:33 piątek, 24 listopada 2023 | linkuj Hehe, protestuje to się w sezonie, nie po :) Tak po polsku. Brawo, że się zaangażowałeś.

Ja mam odwrotny problem - bojkotowanie asfaltozy, bo Rowerowy Poznań poczuł się za pewnie, również w lasach.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jestb