Okolice Żórawiny

Poniedziałek, 7 sierpnia 2023 · dodano: 27.08.2023 | Komentarze 2

Rano się dzień rowerowy nie zapowiadał, ale popołudniu się rozpogodziło i mogłem korzystać z urlopu. Pojechałem zbierać kwadraty w okolicach Żórawiny. Nie jeżdżę w te rejony za często, bo wymaga to godziny jazdy rowerem w każdą stronę przez miasto.
Na początku trasy trafiłem ponownie w ciagu ostatnich tygodni na spalinówkę z db
Class66 66220 opuszcza stację Wrocław Kuźniki i jedzie w kierunku Wrocławia Gądów © Kuba7033

Jechałem około 14, wiec trafiłem również na wyjazd wozów na popołudniowy szczyt
MAN Lion's City G #4628 i #4605 na ul. Bystrzyckiej
MAN Lion's City G #4628 i #4605 na ul. Bystrzyckiej © Kuba7033

Przez miasto przebrnąłem nawet w miarę przez Oporów i Bielany. W okolicach Ślęzy przypomniałem sobie, ze dziś rano padało.
Kałuże na drodze do Komorowic
Kałuże na drodze do Komorowic © Kuba7033

Ten fragmencik na szczęście był jedynym mokrym dziś. Potem już asfalt po płaskopolsce.
Widok w kierunku Żórawiny

Droga do Turowa © Kuba7033

Krowy w Okrzeszycach
Krowy w Okrzeszycach © Kuba7033

Były też polne drogi, niestety jedna była ślepa, mimo, ze OSM twierdził inaczej. Musiałem zawrócić, poprawka w OSM naniesiona oczywiście.
W okolicy wsi Jarosławice
W okolicy wsi Jarosławice © Kuba7033

Zajechałem do wioski Prawocin, aby zaliczyć jeden z dzisiejszych kwadratów. Malutka wioska pod Siechnicami, ale urokliwa jak na tutejsze warunki.
EN57-2076 mija wieś Prawocin
EN57-2076 mija wieś Prawocin © Kuba7033

Wieś Prawocin
Wieś Prawocin © Kuba7033

Elektrociepłownia Czechnica
Elektrociepłownia Czechnica © Kuba7033

Trafiłem też na ślad dawnej A4 z czasów przedsamochodowych.
Via Regia koło Sulimowa
Via Regia koło Sulimowa © Kuba7033

Do miasta wróciłem od strony Ołtaszyna, po drodze spotykając Impulsa gnającego do Lichkova.
Impuls 31We-023 w drodze Lichkova mija wieś Mędłów
Impuls 31We-023 w drodze Lichkova mija wieś Mędłów © Kuba7033

Wycieczka w miarę ok, zaskoczyła mnie jakość asfaltó w okolicy Żórawiny, bardzo dobre drogi, ale też niestety kierowcy narwani.