Wzdłuż Kosmonautów

Piątek, 5 maja 2023 · dodano: 17.05.2023 | Komentarze 2

Rano miałem interes w szpitalu na fieldorfa, wracając natrafiłem na EN71 na Nadodrzance, gdzie zgodnie z umową między Województwem Dolnośląskim a Polregio powinien jeździć tylko nowy lub zmodernizowany tabor. jak dobrze, ze od grudnia na dolnośląskim odcinku będą jeździć KD - taniej i bardziej komfortowo.
EN71-017 przejeżdża przez okolice wrocławskiego stadionu w drodze do Zielonej Góry © Kuba7033

| 20:56 niedziela, 21 maja 2023 | linkuj Co do biletów nie wiem, natomiast generalnie komfort jazdy Impulsem lub Elfem jest dużo wyższy niz kiblem. Z miejscem na rowery wiem, ze jest lipa, to urok nowych składów. Ale w KD na szczęście nie patrzą na limit, tylko pchają ile się da rowerów, wiec źle nie jest. Decydująca jest tez tu cena, KD nowymi składami oczekuje dużo niższej rekompensaty za wzkm od UMWD, niż Polregio na starych trupach. A kibelki mają klimat, ale ich epoka już minęła, ich miejsce jest na liniach turystycznych.
| 23:25 środa, 17 maja 2023 | linkuj Nie do końca wiem, czy dobrze odczytuję to "dobrze", bo KD średnio mi się z komfortem kojarzy, przynajmniej dla rowerzystów. Te względnie nowe składy są antytezą zachęty do przewozu dwóch kółek.

Chyba że chodzi o to, że kible będą zawsze i wszędzie: jestem za :)

Z ciekawostek: kiedyś chciałem kupić wspólny bilet na IC i KD. No się nie da, bo się nie dogadały spółki. Chyba że coś się zmieniło.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iedza