Niedoszła styczniowa setka

Sobota, 28 stycznia 2023 · dodano: 05.02.2023 | Komentarze 4

No i nie pykło, od prawie dwóch lat co miesiąc robiłem minimum jedną 100 kilometrową wycieczkę. Niestety tegoroczny styczeń nie pozwolił na kontynuacje tej tradycji. Rano ruszyłem do Mietkowa, jechało się całkiem fajnie, jednak koło pilawy dopadła mnie marznąca mżawka, zatrzymując się na poboczu aby przeczyścić okulary rower zaczął mi się ślizgać, na jezdni była gołoledź. Zdecydowałem zawrócić do domu. Wracając tak przemarzłem, ze w Kątach Wrocławskich zajechałem na stacje z myślą o powrocie do Wrocławia pociągiem - nawet miałem wg rozkładu planowo pociąg za 10 min. Niestety miał opóźnienie 200 min - potem w domu przeczytałem, ze przez lód na trakcji i szadź na drzewach kilka drzew spadło na tory w okolicy Wałbrzycha, a po drogach południowo zachodniej części województwa nie dało się jeździć przez gołoledź.

tak więc wróciłem do domu rowerem, co ciekawe od Kątów im bliżej Wrocławia tym nie było gorzej - choć cały czas miałem na rowerze, kurtce, spodniach warstwę lodu, brrr. W domu chwilę mi zajęło zanim się ogrzałem.
Droga Pilawa - Mietków
Droga Pilawa - Mietków © Kuba7033

Gawrony w okolicy Pilawy
Gawrony w okolicy Pilawy © Kuba7033

Sarny w okolicy Pilawy
Sarny w okolicy Pilawy © Kuba7033

Bombradier Traxx 386 022 na stacji Kąty Wrocławskie
Bombradier Traxx 386 022 na stacji Kąty Wrocławskie © Kuba7033

| 08:30 niedziela, 12 lutego 2023 | linkuj No niestety, na rowerze każdą pogodę mogę znieść, ale gołoledź zawsze mnie pokona.
| 23:05 niedziela, 5 lutego 2023 | linkuj Oj, znam ten klimat. Tak gołoledzi, jak i PKP ze swoim tradycyjnym "nie na czas". Ale tym razem wyjątkowo opóźnienie zrozumiałe.

Brawo za rozsądek :)
| 20:46 niedziela, 5 lutego 2023 | linkuj Srogo, ale takie rzeczytylko przy jakiś kataklizmach/awariach sterowania itp na szczęście.
Marecki
| 19:01 niedziela, 5 lutego 2023 | linkuj 200 min opóźnienia. PKP w "formie", nawet jeśli warunki ich usprawiedliwiają. Mój rekord to 460 minut opóźnienia na stacji PKP Poznań Główny 19 lat temu :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa bezmy