Na Brochów

Niedziela, 8 stycznia 2023 · dodano: 08.01.2023 | Komentarze 2

Dzisiaj wycieczka z cyklu przyjemne z pożytecznym - najpierw na działkę nakarmić ptaki, potem pętelka przez Brochów na tereny wodonośne i wzdłuż Odry do domu.

Na wrocławskiej ulicy Lotniczej trwają nasadzenia drzew - lepiej późno niż wcale - mogły powstać już ponad 13 lat temu.
Nasadzenia przy ul. Lotniczej
Nasadzenia przy ul. Lotniczej © Kuba7033

Na działkę dojechałem najkrótsza trasą przez miasto, po spełnieniu obowiązków ruszyłem na Brochów aby jak najszybciej znaleźć się na terenach wodonośnych
MAN Lion's City #4414 na ul. Konduktorskiej
MAN Lion's City #4414 na ul. Konduktorskiej © Kuba7033

Brochów to dzielnica kolejowa z największą wrocławską stacją towarową/rozrządową. Krótki fotostop i w drogę dalej.
Kolejowe klimaty na Brochowie
Kolejowe klimaty na Brochowie © Kuba7033

Siemens Vectron 170 047 przejeżdża przez stację Wrocław Brochów
Siemens Vectron 170 047 przejeżdża przez stację Wrocław Brochów © Kuba7033

Dziś ładna niedziela - na terenach wodonośnych i odrzańskich wałach tłumy. Zwierzyna uciekła w krzaki, gdzie jest błotniście. tak więc bez żadnych ciekawych spotkań się obyło dziś. Za to zrobiłem małą inspekcję budowy nowych Mostów Chrobrego - postępy od mojej ostatniej wizyty spore.
Budowa nowych Mostów Chrobrego
Budowa nowych Mostów Chrobrego © Kuba7033

I już prawie w domu. Niedzielny sport zaliczony.