Miasto

Piątek, 14 października 2022 · dodano: 18.10.2022 | Komentarze 3

Rano trzeba było zaliczyć badania okresowe, więc rowerkiem pojechałem do przychodni. Po drodze trafiło mi się spotkanie z jednym z odrestaurowanych wrocławskich ogórków.
Jelcz 043 na ul. Stawowej
Jelcz 043 na ul. Stawowej © Kuba7033

Będąc w okolicy wroclawskich dworcow - kolejowego i autobusowego warto popatrzyć na Deba PRzewodnika - biedak zabetonowany z każdej strony, ale trzyma sie nadal dzielnie.
Dąb Przewodnik przed galerią handlową z funkcją dworca Wroclavia
Dąb Przewodnik przed galerią handlową z funkcją dworca Wroclavia © Kuba7033

Kategoria miasto

| 18:45 niedziela, 23 października 2022 | linkuj Tamten dworzec klimatu nie miał, blaszak z lat osiemdziesiątych. Jednak to obecne cos to nieporozumienie, aby w 700 tysięcznym mieście nie było dworca autobusowego dużego i wygodnego.
Marecki
| 14:41 piątek, 21 października 2022 | linkuj Za malucha drzwi ogórka pozbawiły mnie skutecznie opuszków dwóch palców, na szczęście przyszyte :)
| 21:50 wtorek, 18 października 2022 | linkuj Ale fajny ogórek! :)

No i miło, że dąb zostawiono. Szkoda tylko, że takie gówno zbudowano, zamiast klimatycznego, odrestaurowanego dworca. Zresztą w Poznaniu podobnie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa arzyl