Do Białkowa przez Prężyce

Poniedziałek, 5 września 2022 · dodano: 15.09.2022 | Komentarze 1

Przejażdżkę zacząłem od poszukiwania objazdu przebudowywanego wału na Slęzoujściu, gdzie ruszyły już prace. Pod piłę poszedł szpaler pięknych bzów.
Wycinka na ul. Ślęzoujście ruszyła
Wycinka na ul. Ślęzoujście ruszyła © Kuba7033

Musiałem cofnąć się do pętli na Rędzińskiej i dalej wzdłuż Odry przez pastwisko i konny mostek wróciłem na odrzański wał.
Solaris Urbino 12 #5433 na ul. Rędzińskiej
Solaris Urbino 12 #5433 na ul. Rędzińskiej © Kuba7033

Kładka na Ługowinie
Kładka na Ługowinie © Kuba7033

Nie był to dobry objazd, muszę szukać dalej lepszego. Jechałem dalej wałem do Prężyc, w okolicy Prężyc sfotografowałem stadko czajek.
Czajki w okolicy Prężyc
Czajki w okolicy Prężyc © Kuba7033

I klasyczne spotkanie z uśmiechniętym kibelkiem na Nadodrzance w Czernej.
EN57AL-2109 z Zielonej Góry do Wrocławia rusza z przystanku Czerna Mała
EN57AL-2109 z Zielonej Góry do Wrocławia rusza z przystanku Czerna Mała © Kuba7033

Z Czernej polną droga jechałem do Białkowa, po drodze na horyzoncie nawinął się pociąg roboczy Dolkomu
Zielono w okolicy Czernej
Zielono w okolicy Czernej © Kuba7033

Pociąg gospodarczy Dolkomu prowadzony przez SM42-2207 w okolicy Czernej
Pociąg gospodarczy Dolkomu prowadzony przez SM42-2207 w okolicy Czernej © Kuba7033

Z Białkowa wróciłem do Wrocławia przez Las Mrozowski i pola między Leśnicą a Żurawińcem
Sarny w okolicy Leśnicy
Sarny w okolicy Leśnicy © Kuba7033

Vectron z intermodalnym pociągiem jedzie w stronę Wrocławskiej Leśnicy
Vectron z intermodalnym pociągiem jedzie w stronę Wrocławskiej Leśnicy © Kuba7033