Dolina Bystrzycy

Środa, 6 lipca 2022 · dodano: 10.07.2022 | Komentarze 4

Na dzisiejsze popołudnie wpadła pętelka w okolice Katów Wrocławskich Doliną Bystrzycy. Jechało się przyjemnie, aczkolwiek zwierzyna się dziś pochowała.
Bociany na Jerzmanowie rosną

Impuls 36We-011 mija Sadowice
Impuls 36We-011 mija Sadowice © Kuba7033

EN57AL-1938 jako KD Sprinter Antracyt do Wrocławia przejeżdża obok wsi Jurczyce
EN57AL-1938 jako KD Sprinter Antracyt do Wrocławia przejeżdża obok wsi Jurczyce © Kuba7033

Niestety na jakieś 150 metrów przed końcem trasy zabawa się skończyła. jadąc osiedlową uliczką zobaczyłem, ze jakieś auto zatrzymuje się kilkadziesiąt metrów przede mną. Dojechałem do niego, stanąłem i czekam, bo mało miejsca by go minąć. Po chwili włączył wsteczny i ruszył we mnie. Przewróciłem się, na szczęście nie rozjechał mnie, w usłyszał mój wrzask. Skończyło się tylko na rozbitym ekranie telefonu, który był w kieszonce koszulki i uderzył o ziemie jak upadłem na tyłek i plecy. Kolizja skończyła się wezwaniem policji i co gorsza bez stwierdzenia winy - kierowca auta zeznał, że to ja w niego wjechałem, żałosny kłamca, który prawo jazdy znalazł w chipsach. Teraz czeka mnie przesłuchanie i udowadnianie, że to ja jestem poszkodowany. Ciekawe ile to będzie trwać i mam nadzieję że się zakończy dla mnie pozytywnie.

| 09:15 piątek, 15 lipca 2022 | linkuj Takim idiotom powinni odebrać całkowicie prawo jazdy, trzymam kciuki, żeby sprawa skończyła się pomyślnie.
| 19:05 czwartek, 14 lipca 2022 | linkuj No zobaczymy jak będzie, monitoringu brak też. Trzeba próbować - tutaj straty są tylko u mnie.
| 21:29 niedziela, 10 lipca 2022 | linkuj W złej kolejności odczytałem wpisy, już wiem, co się stało... Co za menda... :/

Sam to samo przerabiałem, najgorsze jest to, że tylko monitoring rozstrzyga sprawę. A tego najczęściej brak. W moim przypadku zapłaciłem mandat (ponad 200 PLN), ale miałem tę satysfakcję, że uszkodziłem gnojowi (z jego winy) reflektor i zderzak. Poszło z OC - musiałem jedynie podać numer polisy, resztą musiał zająć się sam. Najbardziej cieszyła świadomość, że infolinia jest płatna jakieś 2 zeta za minutę :)
Marecki
| 19:41 niedziela, 10 lipca 2022 | linkuj Niezła rodzinka, są też ciuchcie. Szkoda że tak fajną wycieczke popsuło starcie z blachosmrodem. Niestety niektórzy nie dorośli do prowadzenia auta. Trzymam kciuki by dostało się gnojkowi..

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tazrz