Lasy Mrozowskie

Niedziela, 20 marca 2022 · dodano: 27.03.2022 | Komentarze 3

Dziś niezbyt udana wycieczka. Piękna słoneczna pogoda, choć chłodno. Z domu ruszyłem przez Stabłowce i Las Mokrzański do Leśnicy. W Leśnicy przed nosem zamknął się szlaban na przejeździe, więc zacząłem szukać w bluzie aparatu - aparatu brak. Telefon do domu - okazało się że bezpieczny leży w domu, a nie wypadł mi gdzie pod drodze. Więc zdjęcia dziś sa komórki.
TLK Wyczółkowski wyjeżdża z wrocławskiej Leśnicy
TLK Wyczółkowski wyjeżdża z wrocławskiej Leśnicy © Kuba7033

Pola koło Krępic
Pola koło Krępic © Kuba7033

W południowym Lesie Mrozowskim wycinka idzie pełną parą niestety
Na plantacji w Lesie Morzowskim
Na plantacji w Lesie Mrozowskim© Kuba7033

Jadąc skrajem tej lasopodobnej plantacji rozmyślałem, czy bez aparatu jest sens jechać do Białkowa - nie mam aparatu, a na pewno spotkam tam jakąś zwierzynę. I tak rozmyślając koło przednie wpadło mi w dołek i zrobiłem ładnego fikołka. Dziś już po tygodniu od wypadku nadal mam 3 siniaki i od dwóch dni mogę w spać na lewym boku, ale jeszcze kłaść się do łóżka muszę ostrożnie.
Rower po wyglebieniu
Rower po wyglebieniu © Kuba7033

W Lesie Mrozowskim
W Lesie Mrozowskim © Kuba7033

Białków odpuścilem - wróciłem do Wrocławia.
Krokusy pod Tarczynski Arena
Krokusy pod Tarczynski Arena © Kuba7033

Kategoria przyroda

| 18:52 środa, 30 marca 2022 | linkuj Jeszcze trochę trzyma, ale już powoli zapominam.
| 11:14 poniedziałek, 28 marca 2022 | linkuj Lekko pechowy dzień, ale i tak zdjęcia wyszły nieźle. Sam po tegorocznej wywrotce na lodzie, na lewy bok mogłem dopiero kłaść się bez dolegliwości po jakimś miesiącu.
| 20:53 niedziela, 27 marca 2022 | linkuj Ups... :/ Ale mam nadzieję już wszystko się zregenerowało.

Wniosek jest jeden: na rowerze lepiej nie myśleć, tylko jechać. Nooo, może poza miastem, bo tam trzeba to robić za innych :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wskie