Urodzinowa pętelka

Sobota, 12 lutego 2022 · dodano: 20.02.2022 | Komentarze 5

Dziś 10te urodziny mojego Krossa, z tej okazji dostał nowe opony. Zawiedziony jakością ostatnio używanych Vittori Mezcal, którymi kiedyś robiłem około 18 tysięcy, to obecnie po 11 tysiącach już były zajechane, zaryzykowałem i kupiłem kiedyś niezawodne Smart Sam Plus od Schwalbe. Zaryzykowałem, bo 5 lat temu też miałem na jednym kole tą niby oponę nie do starcia, okazało się, ze miała tak cienkie boki, że po kilkuset kilometrach przetarła się na boku. Zobaczymy jak będzie teraz.
Dziś był test na asfalcie, wypadł pomyślnie, dobrze się jechało, trochę chyba są głośniejsze od Mezcali.

Żurawie koło Pisarzowic

Choinkowy recykling w Białkowie
Choinkowy recykling w Białkowie © Kuba7033

Kategoria po szosach, przyroda

| 18:07 piątek, 25 lutego 2022 | linkuj Zobaczymy jak będzie u mnie, to zależy też od nawierzchni. A Vectrony Cargo w moich stornach rzadko widać, głównie z DB
| 14:57 środa, 23 lutego 2022 | linkuj Aktualnie w trekkingu mam Smart Sam Plus od lipca 2019, po latach na bokach pojawiły się mikropęknięcia, sam bieżnik też szybko się przytarł, ale chyba jeszcze pół sezonu uda mi się je użytkować. Przejechane na tych gumach mam chyba około 11k km.
Podoba mi się ujęcie z Vectronem PKP Cargo ;)
| 17:21 poniedziałek, 21 lutego 2022 | linkuj U mnie z oryginału została tylko rama, siodełko, kierownica.
Marecki
| 15:10 poniedziałek, 21 lutego 2022 | linkuj Najlepszego dla Krossa. Sam posiadam dwie takie machiny, choć trekkingowe, ale jest to dobry sprzęt.
| 21:48 niedziela, 20 lutego 2022 | linkuj Rowerowi życzę wielu lat na tych samych gumach :)

Fajne zwierzakowo :) A wykorzystanie choinek idealne.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa angie