W poszukiwaniu bocianów część 1

Wtorek, 17 sierpnia 2021 · dodano: 03.09.2021 | Komentarze 2

I koniec rowerowych wojaży po górach. Po powrocie do Polski w pierwsze luźniejsze popołudnie ruszyłem szukać bocianów jeszcze przed ich odlotem. Niestety dziś żadnego nie spotkałem, więc mam zdjęcia tego co bardziej przewidywalne od zwierząt. Na koniec wycieczki spotkałem sarny, które na mój widok zaczęły zwiewać i rodzinę żurawi.

A na sam koniec jadąc po polnej drodze w okolicy Janówka i rozglądając się za jakimś zającem albo innym obiektem do zdjęć wpadłem w mały dołek, koło się zablokowało, a ja wylądowałem na ziemi na tyłku. Skończyło się na obtartym łokciu i przekręconej kierownicy. Niestety moim podręcznym kluczem nie dokręciłem za mocno sterów i z luźnym nieco widelcem szosą wróciłem do domu.

Impuls 31We-020 mknie przez wąwóz na wysokości Żurawińca

Żurawia rodzina koło Pisarzowic
Żurawia rodzina koło Pisarzowic © Kuba7033

Kategoria przyroda

| 19:44 niedziela, 5 września 2021 | linkuj To nie refleks, wcześniej sobie spokojnie jadły, niestety spłoszyłem je gdy wyciągnąłem aparat w ich w kierunku - takich odruch mają wyrobiony. Gdy przykładasz coś do oka tzn., że jesteś morderca i trzeba wiać.
| 21:44 piątek, 3 września 2021 | linkuj Mi co prawda ostatnio żurawie wpadają w kadr masowo, ale sarny nie, więc zazdro świetnego ujęcia - to się nazywa refleks :)

Dobrze, że obyło się bez większych uszkodzeń. Przy takich dołkach zdarza się nawet salto.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa siema