Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kuba7033 z miasteczka Wrocław. Mam przejechane z Bikeblogiem 107406.98 kilometrów w tym 22991.39 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.89 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Kuba7033.bikestats.pl

Archiwum bloga

Dane wyjazdu:
66.36 km 9.70 km teren
03:20 h 19.91 km/h:
Maks. pr.:36.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Do Szczodrego

Niedziela, 30 maja 2021 · dodano: 08.06.2021 | Komentarze 3

Na FB PKp pojawiło się informacja, ze pod Wrocławiem pracuje AHM 800-R, tzn. maszyna do wymiany podtorza - jedyna w Polsce. Nie miałem jej okazji widzieć na żywo, więc w niedzielne popołudnie wybrałem się na wycieczkę w kierunku Długołęki. 

Z wiaduktu na Bierutowskiej było już widać efekty jej pracy (tor po lewej)
Tor po AHMce w okolicy ul Bierutowskiej
Tor po AHMce w okolicy ul Bierutowskiej © Kuba7033

Skład AHMki z wagonami na materiał ma ok. 800 m, jego pierwsza część stała w Mirkowie bliżej Wrocławia - tj. zestaw wagonów MFS do transportu urobku.
Wagon socjalny i SM42-739
Wagon socjalny i SM42-739 © Kuba7033

Skład Plasser&Theurer MFS100
Skład Plasser&Theurer MFS100 © Kuba7033

A AHMka z wagonami na nowy materiał podtorza kawałek dalej w kierunku Długołęki.
Skład Plasser&Theurer AHM800R koło Mirkowa
Skład Plasser&Theurer AHM800R koło Mirkowa © Kuba7033

A to serce maszyny, dwa łańcuchy wybierakowe do wybierania podsypki tłucznia (mały) i do niesortu (duży)
Serce robocze AHMki
Serce robocze AHMki © Kuba7033

Po zwiedzaniu AHMki udałem się na budowę Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, trochę pobłądziłem i przez Kiełczów dotarłem do Bykowa i dalej do Szczodrego.
Budowa Wschodniej Obwodnicy Wrocławia w Mirkowie
Budowa Wschodniej Obwodnicy Wrocławia w Mirkowie © Kuba7033

Budowa Wschodniej Obwodnicy Wrocławia koło Kiełczowa
Budowa Wschodniej Obwodnicy Wrocławia koło Kiełczowa © Kuba7033

W Szczodrym przejechałem kawałek przez park nad stawem i następnie przez stawy rybne do Łoziny. Liczyłem na spotkanie czapli, ale widziałem tylko gęsi i bociana.
Staw w Szczodrem
Staw w Szczodrem © Kuba7033

Gęsia rodzina na stawach rybnych w Szczodrem
Gęsia rodzina na stawach rybnych w Szczodrem © Kuba7033

Bocian w Szczodrem
Bocian w Szczodrem © Kuba7033

Z Łoziny asfaltem przez Siedlec i Pasikurowice wróciłem do Wrocławia.
Mercedes O407 #1808 w Łozinie
Mercedes O407 #1808 w Łozinie © Kuba7033

Gąsiorek dróżnik
Gąsiorek dróżnik © Kuba7033

Mercedes O530 C2 #7414 na Kamieńskiego
Mercedes O530 C2 #7414 na Kamieńskiego © Kuba7033

Mercedes Conecto #5493 na Kamieńskiego
Mercedes Conecto #5493 na Kamieńskiego © Kuba7033




Komentarze
Kuba7033
| 18:34 piątek, 11 czerwca 2021 | linkuj Technologie budowy kolei są mało popularne, dlatego chętnie czasem coś na ten temat propaguje :)
Kolzwer205
| 10:22 czwartek, 10 czerwca 2021 | linkuj Widziałem już kiedyś tą maszynę w akcji, niestety przez chamską obsługę musiałem zrezygnować ze zdjęć.
Trollking
| 20:54 wtorek, 8 czerwca 2021 | linkuj Hehe, dróżnik gąsiorek rządzi :)

Ciekawostka z tym czymś. Nawet nie w wiedziałem, że tak "się robi" kolej.
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa pragn
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]