Do Mokrzańskiego wzdłuż Odry

Sobota, 21 listopada 2020 · dodano: 22.11.2020 | Komentarze 2

Brrr, zimno, ale słonecznie, więc szkoda w domu siedzieć. Najpierw wybrałem się nad Odrę, a potem, aby nie wracać tą samą drogą pojechałem do Lasu Mokrzańskiego i przez Stabłowice do domu.
Las nad Odrą
Las nad Odrą © Kuba7033

Pod Stadionem Miejskim parkuje ostatnio sporo turystyków obsługujących linie pracownicze. Jeden miał wstążkę protestową, z którą się zgadzam. Branża autobusowa ma obecnie bardzo ciężko, nowe wozy, które obsługują wycieczki po Europie, jeśli ich właścicieli mieli szczęście wożą pracowników po okolicach, te na zdjęciu poniżej do Amazona.
Autobus umierają na COVID19
Autobus umierają na COVID19 © Kuba7033

| 21:42 niedziela, 22 listopada 2020 | linkuj Dobrze, że chociaż te wożące do Konzentrazionlager Amazon wciąż zarabiają. Tak jak i ta firma, która ma swoje za uszami, więc jej by się przydał zimny prysznic. No ale jak wiemy, sprawiedliwości na tym świecie nie ma.
| 17:55 niedziela, 22 listopada 2020 | linkuj Fatalny jest ten rok dla wielu branż i pewnie w kolejnym też jeszcze nie będzie za ciekawie.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oiree