Przez Las Mokrzański i Ratyński

Piątek, 1 maja 2020 · dodano: 04.05.2020 | Komentarze 1

W końcu spadł deszcz, szkoda, tylko, że akurat w weekend majowy. Ale popołudniu już było na tyle sucho, ze można było całkiem przyjemnie jeździć. Pojechałem do Lasu Ratyńskiego bardzo okrężnie przez Las Mokrzański.

Pociągów mało, więc kolejowych fot ostatnio u mnie brak, jako zamiennik bzy wzdłuż linii Wrocław Legnica na przełuzeniu ul. Krępickiej
Bzy wzdłuż LK275

Widać, że po deszczu:
Leszczyny i kałuże w Lesie Ratyńskim
Leszczyny i kałuże w Lesie Ratyńskim © Kuba7033

W Lutyni klasyczny widok, który chyba wkrótce zostanie zabudowany domkami:
Ślęża i Góry Sowie z Lutyni
Ślęża i Góry Sowie z Lutyni © Kuba7033

W Gałowie zajechałem do boćka:
Bocian w Gałowie
Bocian w Gałowie © Kuba7033

A potem ruszyłem nieznaną droga polną, która wg mapy się urywała. Miałem nadzieję, ze mapa kłamie i wyjadę w Gałówku, niestety musiałem zawrócić. Droga doprowadziła mnie do takiego sporego dębu, a potem tylko wąska ścieżka na miedzy do ambony i koniec.