Prawie wolność w Dolinie Bystrzycy

Poniedziałek, 20 kwietnia 2020 · dodano: 25.04.2020 | Komentarze 1

Od dziś oficjalnie i legalnie, po pracy zdalnej nie tracąc czasu na przejazd z pracy i zmianę roweru ruszyłem w Dolinę Bystrzycy. Na Jerzmanowie odbiłem w stronę lotniska i to był dobry wybór - pod lotniskowym ogrodzeniem spotkałem dudka, niestety uciekł mi z kadru na drzewa. Może ktoś go wypatrzy:
Gdzieś jest tu dudek
Gdzieś jest tu dudek © Kuba7033

Dalej polami przez okolice Samotworu i Małkowic do Sadowic. Gdzie po raz pierwszy pojechałem na leśną przeprawę przez Bystrzycę.
Ścieżka nad Bystrzycą w Sadowicach
Ścieżka nad Bystrzycą w Sadowicach © Kuba7033
Bystrzyca w Sadowicach
Bystrzyca w Sadowicach © Kuba7033

Dalej lasem w stronę Jurczyc i nawrotka do Stoszyc. Na asfalcie mały test mocy w maseczce (buffie) 1:27 z średnim HR 155, max 184 dało radę przy średniej 32,7. Ale wolałbym bez zaslony. W Stoszycach odsłonięto część kopalni:
Kopalnia w Stoszycach
Kopalnia w Stoszycach © Kuba7033

Dalej na zielony szlak z Bogdaszowic do Gałowa, gdzie niestety złapałem kapcia, pierwszy raz od kilku lat musiałem łatać dętkę w polu. A dziura była spora - wbił mi się kawałek suchej gałęzi, gdy go wyjąłem z dętki był tylko jeden syk.
15 min naprawy i w drogę, a kilkaset metrów dalej żuraw:
Żuraw przy zielonym szlaku
Żuraw przy zielonym szlaku © Kuba7033

Potem rundka przez Gałów i Lutynie na Jerzmanowo, gdzie zrobiłem mały fotostop i do domu: