Do Prężyc

Piątek, 12 kwietnia 2019 · dodano: 13.04.2019 | Komentarze 0

Pogoda nie zachęcała do ruszenia tyłka z domu, ale że za bardzo nie miałem co roić to pojechałem sprawdzić, czy bociany wróciły do Prężyc. Po drodze zaskoczyłem się, drzewa przy szosie z Pisarzowic do Brzezinki Średzkiej zostały wycięte, szkoda, będzie teraz tak łyso. czemu to ma służyć, nie wiem.
Szosa Brzezinka Średzka - Pisarzowice
Szosa Brzezinka Średzka - Pisarzowice © Kuba7033

Kawałek dalej spotkałem dwa żurawie:
Żurawie koło Gosławic
Żurawie koło Gosławic © Kuba7033

Bociany w Prężycach już są:
Bociany w Prężycach
Bociany w Prężycach © Kuba7033

Do domu wróciłem przez Las Mokrzański i Mrozowski. Jadąc przez Las Mrozowski usłyszałem jakieś ruchy w podszyciu. Zatrzymałem się i zacząłem szukać, co to się rusza. Nagle patrzę, a z krzaków przygląda mi się mały dzik, taki ok. 2 letni. Zamarłem z wrażania i zacząłem mu się również przyglądać zapominając, że mam aparat. Po chwili dzik uciekł, a ja nawet nie mam fotki z tego spotkania. Zostało mi tylko wspomnienie tego bliskiego spotkania, może go jeszcze kiedyś zobaczę. Warto było się ruszyć z domu, to było udane popołudnie.