Rapha 500 - Do Czeszowa

Środa, 28 grudnia 2016 · dodano: 29.12.2016 | Komentarze 0

Dawno nie kręciłem się na północ od Wocławia, w Czeszowie byłem ostatni raz w 2015 roku. Rapha 500 była dobrą okazją, żeby to zmienić. Najpierw standardowo pojechałem do Czeszowa przez Skarszyn i Zawonie.
Solaris Urbino 12
Solaris Urbino 12 © Kuba7033

W Czeszowie skręciłem w nowe tereny - w na zachód. W okolicy są naprawdę piękne ogromne lasy, które od dwóch lat zamierzam dokładniej objechać i jakoś nie mam okazji.
Widok w stronę Lasów Doliny Baryczy
Widok w stronę Lasów Doliny Baryczy © Kuba7033

Pola i łąki też wyglądają bardzo ładnie. Najlepszy fragment to przejazd szosą od Kuxniczyska do Biedaszkowa Wielkiego, naprawdę przyjemna droga.
Szosa Kuźniczysko - Biedaszków Wielki
Szosa Kuźniczysko - Biedaszków Wielki © Kuba7033

Do Wrocławia wróciłem przez Trzebnicę i Skarszyn. Podjazd w Lesie bukowym jest naprawdę solidny jak na Wzgórza Trzebnickie, częściej bym jeździł szosą Trzebnica-Skarszyn, ale ogromny ruch na niej i dość sporo piratów drogowych mnie do niej zniechęca.
Przy okazji pykło 8 tysiecy km w tym roku.