W cudowne miejsce

Czwartek, 30 lipca 2015 · dodano: 22.08.2015 | Komentarze 0

Od dawna chodził mi po głowie pomysł wybrania się rowerkiem za Zawonie. W końcu nastał ten dzień, najpierw pojechałem przez Las Malin i wąwozy na Prababkę. Za Miłocinem zatrzymałem się na chwilę oglądać widok na Wrocław i Sudety z Zaczarowanych Wzgórz. W miejscu tym jakiś czas temu wyrosły budki elektryczne, znaczy się że działki na sprzedaż. Szukałm info na ten temat w internecie ale bez efektu. Kupiłbym chętnie działkę z takim widoczkiem:
Panorama Wrocławia
Panorama Wrocławia © Kuba7033

Na wzgórzu koło Miłocina
Na wzgórzu koło Miłocina © Kuba7033

Z Prababki ruszyłem do Zawonii i dalej do Czeszowa. W Czeszowie przywitał mnie taki znak:
Cudowne miejsce
Cudowne miejsce © Kuba7033

Wjazd do Czeszowa
Wjazd do Czeszowa © Kuba7033

Rzeczywiście okolica może nie cudowna, ale na pewno ładna i przyjemna. Z Czeszowa przez Złotów wróciłem do Zawonii. Muszę kiedyś znaleźć czas na zwiedzenie jeszcze dość dużych lasów między Zawonią a Złotowem.