Góry Złote

Sobota, 20 września 2014 · dodano: 03.10.2014 | Komentarze 0

Korzystając z okazji, że można przewieźć rower pociągami Przewozów Regionalnych za złotówkę postanowiłem odwiedzić kolegę w Górach Złotych i wybrać się z nim na rowerowy podbój okolic Złotego Stoku. Najpierw dojazd na dworzec kolejowy, przejazd "Czerwonym Smokiem" znanym jako Żółtek, Kibel, czyli EN57, którym dotarłem do Kamieńca Ząbkowickiego
Wiszący Kross
Wiszący Kross © Kuba7033

W Kamieńcu chwilkę poczekałem chwilkę na Marka i ruszyliśmy w stronę Złotego Stoku. Celem był wjazd na Jawornik, a następnie na Borówkową. Niestety stan roweru kolegi zastrajkował już na pierwszych mocniejszych podjazdach. Na Jawornik udało się jakoś dotrzeć, jednak dalsza część wycieczki nie miała sensu - musieliśmy zawrócić, zjechaliśmy do Złotego Stoku ścieżką dydaktyczną, szlakiem granicznym i przez Bila Vode.
Widok ze zboczy Jawornika
Widok ze zboczy Jawornika © Kuba7033

Borówkową oglądaliśmy tylko od czeskiej strony:
Widok na Borówkową
Widok na Borówkową © Kuba7033

W Złotym Stoku rozstaliśmy się. Gdy dojechałem do Kamieńca miałem jeszcze chwilkę na rundkę wokół Zamku: