Kilimandżaro

Wtorek, 17 czerwca 2014 · dodano: 17.06.2014 | Komentarze 0

Stało się... dziś był ostatni semestru na PWr i zarazem ostatni dzień mojej 18 letniej edukacji. Teraz tylko czekać do początku lipca na egzamin magisterski :)

W celu odpoczynku po wszystkim udałem się rowerkiem poznać Kilimandżaro, które już raz pobieżnie objechałem w pierwszy dzień wiosny. Dziś chciałem je dokładniej poznać. W drodze do celu natknąłem się na Jelcz 120M, do końca wakacji autobusy te znikną z wrocławskich ulic robiąc miejsce dla nowych Solarisów:
Jelcz 120M
Jelcz 120M © Kuba7033

Potem inspekcja postępów przy przebudowie Odry:
Odra na Różance
Odra na Różance © Kuba7033

Odra poniżej Mostu Jagielońskiego
Odra poniżej Mostu Jagielońskiego © Kuba7033

A na koniec Kilimandżaro. Zarośniętą górka, gdzie prawie każda ścieżka kończy się hopką dla bmxów itp. Ja raczej na moim poziomie "techniki" nie mam czego tam szukać, stara cegielnia już lepsza...
W drodze powrotnej uświadomiłem sobie, ze teraz już nie będę mieć czasu na jazdę rowerkiem w dni robocze koło południa, ehh szkoda ;(