Do Cielętnik

Sobota, 7 czerwca 2014 · dodano: 08.06.2014 | Komentarze 1

Najpierw szybko z Wrocławia przez Pasikurowice, Skarszyn do Tarnowca. W Tarnowcu odbiłem na betonowy podjazd do Cielętnik:
Droga Tarnowiec-Cielętniki
Droga Tarnowiec-Cielętniki © Kuba7033

Po przejechaniu wioski Cielętniki kierowałem się w stronę Miłonowic, przy drodze zobaczyłem tablice informacyjną o njawyższym punkcie gminy Zawonia, wiec zboczyłem na polną drogę:
Cielętnik
Cielętnik © Kuba7033

Widok z Cielętnika w kierunku północnym
Widok z Cielętnika w kierunku północnym © Kuba7033

Widok na Oleśnicę
Widok na Oleśnicę © Kuba7033

Po chwili przerwy na batona wróciłem na asfalt i jechałem dalej bardzo fajną wąską asfaltową drogą z kilkoma podjazdami i zjazdami, tak fajnie się jechało, ze żal było zatrzymać się na zdjęcia. Potem dalej a Kopiec, Węgrów, Krakowiany, Boleścin, Skarszyn i do Wrocławia

Podczas tego wyjazdu dobiłem 2000 km w tym roku, było to akurat nad stawem w Siedlcu, gdzie spotkałem czaplę i dudka: