Mrozowska Górka

Sobota, 8 marca 2014 · dodano: 15.03.2014 | Komentarze 0

Najpierw trochę jazdy bez większego celu po lesie Mokrzańskim, na Lisich Jamach na drodze leżały kłaki jakiegoś zwierzaka:
Klaki
Klaki © Kuba7033

Od pętli w lesie już nie sam udałem się w stronę Łąkoszyc czerwonym szlakiem na Mrozowską Górkę. Do niedawna cieszyłem się na widok zgryzów bobrowych, bo zawsze była to dla mnie rzadkość. Ale teraz, bory siedzą nawet koło rowów melioracyjnych:
Zgryz bobrowy
Zgryz bobrowy © Kuba7033

Drogę na Mrozowską Górkę ktoś nam zastawił:
Droga na zboczu Mrozowskiej Górki
Droga na zboczu Mrozowskiej Górki © Kuba7033

Od drogi na powyższym zdjęciu odbiega mała ściezka, po której rower trzeba nieść (ehh, jeżyny) i prowadzi do celu:
Mrozowska Górka
Mrozowska Górka © Kuba7033

Górka Mrozowska to taka zarośnięta śródlądowa wydma, ewentualnie stara piaskownia lub coś podobnego, niestety nie znalazłem na jej temat żadnych informacji. Ale za to na jej tyłach prawdziwy matecznik :)

A w drodze powrotnej standard