Wielkie kółko

Środa, 26 lutego 2014 · dodano: 01.03.2014 | Komentarze 0

Najpierw prawie wzdłuż Odry na Janówek. Prawie, bo jak powszechnie wiadomo - wały są nie przejezdne. Ale na szczęście prace poniżej ujścia Ślęzy zmierzają ku końcowi, ale jeszcze dużo zostało. W tym roku może się uporają z tym i będę znów mógł jeździć po mojej standardowej trasie
Odra na Maślicach
Odra na Maślicach © Kuba7033

Na Pracze dojechałem przez taki mały lasek między dawnym wysypiskiem śmieci, a Praczami - dawno przez niego nie jechałem. Potem kierunek - Janówek. Na Janówku budowa nowego wału wzdłuż oczyszczalni ścieków prawie zakończona:
Wał na Janówku
Wał na Janówku © Kuba7033

Kolejne siedlisko bobrów (lub szkodników, jak kto woli), tym razem na Bystrzycy na wysokości Pracz Odrzańskich:
Zgryzy bobrowe na Praczach
Zgryzy bobrowe na Praczach © Kuba7033

Potem do Leśnicy, przez Park Złotnicki na Jerzmanowo, Jarnołtów, dalej przez Samotwór, Skałkę, Kębłowice, Smolec na Muchobór, Kuźniki i do domku. Chwila przerwy i na popołudnie na PWr, doznać "zaszczyty" słuchania wykładu jednego z wykładowców z wydziału W12, ehh