Nad Odrę

Poniedziałek, 11 listopada 2013 · dodano: 15.11.2013 | Komentarze 0

Korzystając z okazji, ze jest 11 listopada, czyli wolny dzień na przebudowie Odry postanowiłem się trochę poszwędać po wałach, aby zobaczyć postępy bez narażania sie na spotkania z robotnikami, koparkami itp.

Wjechałem sobie na wał, podwyższony, ubity - no prawie. przejazd 50m po nim spowodował osadzenie się błota wszędzie gdzie się dało.
Wał w przebudowie © Kuba7033

Zrezygnowałem, zjechałem z wału w nieznaną mi drogę, mając nadzieję, że dojadę do lasku przy ul. Koziej, niestety myliłem się, droga prowadziła do jakiegoś wybiegu dla koni i jakiś lepianek, droga się skończyła.
Wybieg dla koni i Zielone Wzgórze © Kuba7033

Powrót znowu przez bagnisty wał, innej drogi nie było. dalszy ciąg wycieczki to Las Mokrzański, Las Mrozowski i do domu. Na skraju lasu Mrozowskiego pewnie rolnik już drugi raz próbuje zorać drogę pod lasem od strony Sosnowego Wzgórza:
Zaorana droga © Kuba7033

A w lesie w Brzezince Średzkiej nowa leśna droga już prawie gotowa, niestety nie wróży to nic dobrego, ponieważ wg planu urządzenia lasu Nadleśnictwa Miękinia lasek ten idzie do wycinki: