Inspekcja budowlana - Przebudowa Wałów Odry

Sobota, 7 września 2013 · dodano: 10.09.2013 | Komentarze 0

Pojechałem sprawdzić czy da się w jako tako jeździć moją poprzednią klasyczną pętlą nad rzeką. Niestety się nie da. Większość miejsc rozryta, pilnowana, z jeżdżącym sprzętem budowlanym itd. Ale tam gdzie da się wjechać na wał trzeba jechać na stojąco - jest frajda.

nie ma możliwości wjazdu na wał w okolicy ul. Północnej, więc pojechałem objazdem przez Kozią w stronę Zielonego Wzgórza. Po drodze zatrzymałem sie pod młodym laskiem przy Koziej, który sadziłem razem z klasą w VI klasie podstawówki, czyli równo 10 lat temu. Szkoda, że nie mam zdjęcia do porównania:
Las przy ul. Koziej © Kuba7033

Na wale przywitały mnie 3 sarny, które w cichym zakątku na zapleczu budowy skubały sobie małe co nieco:
Sarny nad Odrą © Kuba7033

Potem wzdłuż rzeki na krzywego przez plac budowy do Pracz i Janówka:
Wał w pobliżu Nowej Karczmy © Kuba7033

Na Janówku powstał nowy wał, który ma chronić oczyszczalnie od drugiej strony:
Wał wzdłuż oczyszczalni na Janówku © Kuba7033

Na koniec kilka pętelek po lesie Mokrzańskim i powrót przez Leśnice i Uprawy Leśne. Na Marszowickiej na początku roku wycięto trochę lasu, obszar jest poznaczony przez geodetów, ale od dawna nic się tu nie dzieje. Parę miesięcy temu czytałem o planach budowy ścieżki i chodnika wzdłuż ulicy od Malowniczego do Leśnicy, ale coś chyba ta sprawa przycichła, albo była to plotka i wymysł wrocławskich gazet.